
Thief ? minizapowiedź. Wyposażenie!

Nowy wygląd i zdolności Garretta uzupełniony został przez jego nowe wyposażenie. Podstawowym narzędziem jest pałka – stary dobry blackjack – który jednak w nowym Thiefie nie jest wcale stary. Zwykły prosty drąg z poprzednich części gry zastąpiony został przez elegancką broń na bardziej cywilizowane czasy – służącą zarówno zamiast sztyletu w trakcie walki, jak i do chociażby rozbijania aktywnych obiektów. Naturalnie blackjack (nazwa się nie zmieniła) nadaje się także idealnie do ogłuszania niezaalarmowanych strażników.
Drugą zaprezentowaną w trakcie prezentacji Thiefa broń stanowił łuk. Tu również prosty patyk z poprzednich gier zastąpiła kompaktowa, rozkładająca się automatycznie machina, pełna wielokrążków i zębatek jakby wprost z Epoki Metalu. Warto dodać, że została odtworzona z tytanu w kuźniach Le Forges de Montreal i rzeczywiście robi wrażenie, jakby pochodziła wprost ze świata Thiefa. Podobnie złożone stały się wystrzeliwane z niego strzały. Wcześniej opierały się na kryształach np. wody, teraz stały mechanizmami, w których w momencie uderzenia rozbity zbiornik z suchym lodem, co zdusi płomień pochodni czy paleniska.
I wreszcie na wyposażeniu Garretta znalazł się Pazur (claw) – narzędzie pozwalające chwytać określonych powierzchni, np. kratek tuneli, i wciągać bądź opuszczać na rozwijanej linie. Jego wykorzystanie pozwoliło twórcom stworzyć scenerie, które pozwalają na ruch także w pionie, co nie tylko dynamizuje, ale i urozmaica rozgrywkę. Przytoczonym przykładem był bank, który zinfiltrować można było na kilka różnych sposobów, w tym także przez wentylację gdzieś w górnych partiach budynku. Pazur przydał się także prowadzącemu, by niepostrzeżenie przedostać się za plecy strażnika i zniknąć w jego cieniu.
Więcej informacji i więcej grafiki z nowego Thiefa już jutro. Megazapowiedź w najnowszym CD-Action już we wtorek!

Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “Thief ? minizapowiedź. Wyposażenie!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Lol nie ma jeszcze komentarzy hejterów, narzekających na grę bo jest nowa, rozwija się i stare części były lepsze. Heh co zabawne narzekają na nowości w serii Thief i hejtują Call of Duty bo nie ma w nim nowości. Nie dziwię się, że Acti ze swoimi studiami nie wprowadzają zmian, bo przecież gracze i tak by na nie narzekali jak w przypadku Hitmana, Thief i Deus Ex`a…
(…) teraz stały mechanizmami, w których w momencie uderzenia rozbity zbiornik z suchym lodem, co zdusi płomień pochodni czy paleniska.| A można by tak po polsku?
@kilop206 Zdecydowanie popieram!
@kilop206CoD jest wydawany corocznie (?). Tamte gry zaś przez kilka lat nie były wydawane.
Nawet zapowiedzi będą w DLC od teraz;)
Trochę przekombinowany się wydaje ten nowy blackjack, ale poczekam aż zaprezentują go w akcji. Łuk i strzały? Byle zachowały funkcjonalność z poprzednich części. Pazur najwidoczniej będzie zastępował strzały linowe. Tylko to całe przedostawanie się za strażników nie brzmi dobrze. |Ogólnie rzecz biorąc, wygląda trochę jakby zapatrzyli się na Batmana, a nie Thiefa.
Oby była to najbardziej udoskonalona część serii. Liczę na to.
@kilop206 w dziesiejszych czasach w 'fabryce gier’ nowość oznacza czesto porazke 😛
Cholera nie wiem czy ten pazur nie popsuje rozgrywki alee w sumie jak DS miał te swoje rękawicę heeh…
A może zrobić jakaś ankietę między narodową graczy by przywrócić Stephen Russell?
@SirNICKS jest już od kilku dni petycja https:www.change.org/petitions/eidos-montreal-square-enix-bring-back-stephen-russell-for-thief-4share szału nie ma jak widać, jeśli chodzi o liczbę podpisów, pewnie nawet okiem na to nie rzucą
zresztą teraz to już by było nieeleganckie w stosunku do obecnego aktora, to nie jego wina że go wybrali, to jak z beznadziejnymi piłkarzami co ich się ściąga do naszych polskich klubów, to nie ich wina, że ktoś chce ich zatrudnić…
Ekwipunek wydaje się fajny,.
wsadźcie sobie w ….. ten mechaniczny łuk