rek
rek
10.08.2016
9 Komentarze

Sony zdradziło kiedy pokaże światu PlayStation 4 Neo?

Sony zdradziło kiedy pokaże światu PlayStation 4 Neo?
Pewne jest jedno - wcale nie odbędzie to podczas Gamescomu! Choć i tak to już niedługo.

Do szczęśliwców właśnie zaczęły docierać zaproszenia na konferencję PlayStation.

Na 7 września.

O 3 po południu lokalnego czasu.

W The PlayStation Theatre w Nowym Jorku.

Oczywiście wcale nie jest pewne, że impreza będzie poświęcona Neo, a nie na przykład wyłącznie PSVR.

Ale skoro jedno jest z drugim bardzo mocno powiązane, stawiamy na to, że Neo zostanie oficjalnie zaprezentowane właśnie 7 września.

Samo zaś zaproszenie wygląda tak:

sony-playstation-4-neo-invite-www_1786i.jpg
rek

9 odpowiedzi do “Sony zdradziło kiedy pokaże światu PlayStation 4 Neo?”

  1. Pewne jest jedno – wcale nie odbędzie to podczas Gamescomu! Choć i tak to już niedługo.

  2. Quantum Break na Steamie http:store.steampowered.com/app/474960/

  3. @DETHKARZ Faktycznie, premiera 14 września. A ponoć Microsoft miał nie wypuszczać Quantum Break na Steama, bo Windows Store to jest jedyna i najlepsza platforma na komputery, z której miały korzystać miliony graczy. M$ zobaczył, że nikt nie kupuje gry na na PieCe z ich sklepu, to postanowił zwiększyć sprzedaż cyfrowych egzemplarzy „wsadzając” grę na najpopularniejszą platformę.

  4. @mapach9999 i DETHKARZ: nie zapominajcie, że będzie działało na Windows 7.

  5. @Lemiru No tak, nie zauważyłem xd A M$ twierdził, że to jest exclusive na Xbox One i Windows 10. A tu proszę, taka niespodzianka. Ciekawe ile ludzi przesiadło się na W10, żeby kupić Quantum Break na PieCa.

  6. @mapach9999 i Lemiru – gra wyjdzie też w wersji pudełkowej na pc. http:www.gamezilla.pl/newsy/2016/32/pecetowy-quantum-break-zmierza-do-pudelek-i-na-steama

  7. @mapach9999 Ale to wcale nie M$ musiał wypuszczać. To jest gra Remedy, i pewnie mieli czasową umowę z M$, że będzie tylko na WinStore, i Xbox One. Z czasem jej wygaśnięcia wydali wersję na Steama, wolną od ograniczeń do Win10, i WinStore. Trochę podobnie było z Alan Wake na PC który przez bardzo długi czas był exclusivem Xboxa 360, by niecałe 2 lata później wyjść ostatecznie, i na PC.

  8. rail to wydawca decyduje nie dev.

  9. @Krax Ale to dev podpisuje umowy z wydawcami. Przecież czasem tak bywa, że wersje na konsole wydaje kto inny, a na PC kto inny. Całkiem możliwe, że wydawcą wersji Steamowej wcale nie jest M$, bo z M$ Remedy podpisało umowy tylko i wyłącznie na wydanie XBO/WinStore.

Dodaj komentarz