rek
rek

Resident Evil VII: Porównanie wersji PC vs. PS4 vs. XBO [WIDEO]

Resident Evil VII: Porównanie wersji PC vs. PS4 vs. XBO [WIDEO]
Czy warto było czekać na wersję windowsową?

Dla przypomnienia: posiadacze PS4 demo dostali już w czerwcu. Wersja dla XBO udostępniona została w połowie grudnia, na PC jeszcze kilka dni później (o czym pisaliśmy tutaj). A o tym, jak wygląda ich porównanie – na wideo przygotowanym przez Candyland (uwaga: różnią się nieco kolorystyką, bo na PC został wybrany standard sRGB, podczas gdy konsole są ograniczone do BT.709 wykorzystywanego w telewizji):

rek

11 odpowiedzi do “Resident Evil VII: Porównanie wersji PC vs. PS4 vs. XBO [WIDEO]”

  1. Czy w

  2. Zdecydowanie wygląda lepiej na Pc pod każdym względem .

  3. Wersja Pc ma najostrzejsze tekstury, wersja PS4 najlepsze oświetlenie oraz cienie a Xone plasuje się po środku między platformami +lastmanstanding poczytaj sobie na Capcom Unity forum tam wielu fanów pisze że RE7 za wiele nie ma wspólnego z klasycznymi odsłonami jest bardziej podobny do Amnezji i obiecywali powrót znanych bohaterów z przednich części Chris lub Jill było by miło zobaczyć znów ale jak na razie cisza w tym temacie.

  4. Zdexydowanie podoba mi się ten resident. Wszelkie części po 4 omijalem bo zmieniło się to za bardzo w grę akcji, ta część ma szansę postraszyć więc na pewno jak tylko się pokażą recenzje i będą w przedziale 8-9 bo na 10 nie licze

  5. @Dantes|Lepsze oświetlenie? A gdzie ty to dostrzegłeś? To, że obie wersje konsolowe są generalnie znacznie ciemniejsze od pecetowej wynika z konieczności ukrycia rozmytych, niskiej rozdzielczości tekstur. Nie pamiętam kiedy ostatnio porównanie poszczególnych edycji tak bardzo obnażyło niedobory mocy pudełek od Sony i Microsoftu.

  6. DO WSZYSTKICH TYCH, KTORZY USKARZAJA SIE NA SKACZACY FRAMERATE. Wylaczyc w opcjach Pamiec jednostki cieniujacej. Ktos pisal, ze majac 970ke gra na srednio-wysokich. Ja u siebie – po wylaczeniu tej opcji mam 70-80 FPSow niezaleznie od miejsca. Wszystko wymaxowane, tylko wygladzanie – na wszelki – na FXAA. Bo styka. Warto tez wywalic Aberacje chromatyczna i Rozmycie w ruchu. Aberacja to fotograficzny efekt mieniacych sie teczowym blaskiem krawedzi obiektow. A Rozmycie proboje robic robote za twoje oczy.

  7. Realistyczne latające muchy na PC. Poczekam na symulator tych owadów.

  8. @lastmanstanding Mimo, ze jak na razie ukonczylem demo tylko otrzymujac najprostsze i najszybsze zakonczenie – mi klimat bardzo pasuje. Lazac po domu ciagle ogladam sie za siebie =D A jestem kims kto raczej nie potrafi bac sie przy grach czy filmach. Odpowiada mi odescie o pseudo-strasznego zombie klimatu w strone bardziej psychopatyczna. Do tego widok FP. Jednak kladzie sie na to cieniem scena w piwnicy, ktora troche tym dobrym wrazeniem zachwiala. Na razie jest OK, ale poczekam z ocena na skonczenie dema.

  9. @lastmanstanding Aaaaa – sentymenty 😉 Resident nigdy nie byl ,,moja seria”, wiec ich nie mam. A zombiaki mysle, ze wiekszosci osob juz sie przejadly. Inna sprawa, ze to od RE sie zaczely. Powracajac do tematu VIIki: wole ta wizje niz np. mowiace po hiszpansku zgnilki z IVki. Jedna z najsmieszniejszych rzeczy jakie w grach widzialem. Gra owszem byla swietna, ale jako survival, bo nie wystraszyla mnie ani razu. W VIIce chcialbym ow survival, nieduzo walk i malo pociskow, intrygujaca fabule, zagadki i strach.

  10. @Shaddon Miałem napisać to samo. Przecież gołym okiem widać, że wersje konsolowe są przesadnie ściemnione a nie mają lepsze oświetlenie. Do tego jeszcze te filtry, ukrywanie grafy jak nic.

  11. @Pan Dzikus to się nazywa downgrade z powodu konsol.

Dodaj komentarz