rek
rek
10.09.2016
Często komentowane 16 Komentarze

Halo 5: Forge – porównanie PC i Xbox One [WIDEO]

Halo 5: Forge – porównanie PC i Xbox One [WIDEO]
Oczywiście nie chodzi o to "czy" tylko "o ile".

Filmik porównujący został przygotowany przez Candyland:

Słowo komentarza?

To nie grafika (nawet 4K) jest najważniejsza.

rek

16 odpowiedzi do “Halo 5: Forge – porównanie PC i Xbox One [WIDEO]”

  1. Oczywiście nie chodzi o to „czy” tylko „o ile”.

  2. Praktycznie nie widać różnic co oznacza że wersja PC znowu została zrównana z wersją xbox one. Czyli zacofana.

  3. Jesli nie widac wiekszych roznic to jasny i wyrazny dowod na to jak gracze PC sa traktowani, niech jeszcze zrownaja ilosc FPS no bo przeciez ”rownosc”

  4. Dodatek do gry na XBO ma taką samą grafikę, co gra na XBO? Nie do wiary.

  5. @Shirayuki: Halo 5 na XBO chodzi w 60 fpsach. Jak szkoda, że na PC nie będzie ich z 400…

  6. Forge to czasem nie ten edytor map na PC dla XboxO. Skoro tak to musi wykorzystywać dokładnie te same assety co wersja na XboxO. Nie dziwie się, że nie widać różnicy. Nie powinni jej być.

  7. Najlepsze jest to że w grze brakuje przycisku EXIT a przynajmniej ja takiego nie znalazłem. Wie też może ktoś czy i jak włączyć opcje wyszukiwania gier po sieci?

  8. Znowu fetyszyści graficzni będą płakać że na PC nie ma paru cieni więcej? Nawet jeśli jakaś wersja wygląda lepiej to te żałosne różnice nie mają żadnego wpływu na gameplay, weźcie się ogarnijcie. Oglądacie w grach krzaczki i podziwiacie ich cienie, czy gracie?

  9. gra jest za darmo. DARMO. NIC nie płacicie, nawet mikropłatności nie ma.

  10. @EastClintwood|Lubię i wolę kiedy gry wyglądają ładnie. Problem?

  11. Poza tym szczerze współczuję graczom, którzy muszą grać w FPSy na padzie.

  12. @Aargh|Umie się, umie. 🙂 Ale w slashery i bijatyki. Jako gracz jeszcze z zeszłego tysiąclecia sterowanie na padzie jest dla mnie cokolwiek nieprecyzyjne, a nie uznaję „wspomagaczy celowania”.|W multi na konsolach wszyscy mają to samo sterowanie, ale różnica jest jak między olimpiadą a paraolimpiadą – i tu, i tu wszyscy mają teoretycznie równe szanse. :/

  13. Aargh w kwestii FPS pad nigdy nie dorowna myszce z klawiatura, choby niewazne jak zaawansowany bys byl. Jest po prostu za wolny

  14. Shirayuki za wolny nie jest… raczej zbyt mało precyzyjny… czułość pada możesz zmienić…. jestem z tej szkoły fpsowców co zmniejszają szybkość… za to słaby jest współczynnik dokładność/szybkość… ale mówie to z doświadczeniem ponad 15 w fps na pc i rocznym na konsoli… w tej chwili ja na pc wygram z ja na padzie spokojnie… ale za 4-5 lat kto wie… Są goście co w fpsy na padzie miotom tak, że szczenna opada… dodatkowo na konsolach nie ma oszustów…

  15. Grafika nie jest najważniejsza, ale lepiej, żeby gra wyglądała jak z 2016 czy ogólnie nowocześnie a nie jak z 1996 czy wcześniej, piksele kostki masła czy wada wzroku, często brak światłocieni itp. itd. Stara grafa by przeminęła gdyby nie m.in. indyki z oprawą pseudoartystycznąniechcenamsięrobićgrafy lub lubięstaregrywięctakązrobięgrafeboniechcemisięrobićlepszej. Sam gram w stare gry, które mają nadal grywalność no ale co kłuję w oczy to i tak kłuję i chciałoby się remaster’a.

  16. Ps. Po prostu skończcie z tą nostalgią graficzną.

Dodaj komentarz