rek
rek

Super Smash Bros. na Wii U z rozdzielczością 1080p i stabilnymi 60 klatkami na sekundę [WIDEO]

Super Smash Bros. na Wii U z rozdzielczością 1080p i stabilnymi 60 klatkami na sekundę [WIDEO]
Digital Foundry jak zwykle odwaliło kawał dobrej roboty i sprawdziło, jak Super Smash Bros. – na 3DS-a oraz Wii U – radzi sobie z utrzymywaniem 60 klatek na sekundę. Okazuje się, że niemal wzorowo. Co ciekawe, poza zapowiadanymi zmianami w trybach gry oraz planszach (i, oczywiście, rozdzielczości), to naprawdę bliźniacze produkcje.

Popatrzcie na ten framerate – w wersji na Wii U ponoć nie spada nawet przy Smashu dla ośmiu osób naraz (a przy tym rozdzielczość to native 1080p). Dla najlepszego efektu oglądajcie na Chrome lub Safari, bo na razie te przeglądarki obsługują większość filmów w 1080p/60fps. Poniżej znajdziecie też drugie wideo, na którym porównano animacje w obu wersjach. Zważywszy na to, że na 3DS-ie gra nie zwalnia nawet z włączonym 3D, chyba niniejszym osiągnięto kraniec możliwości tej konsolki.

rek

15 odpowiedzi do “Super Smash Bros. na Wii U z rozdzielczością 1080p i stabilnymi 60 klatkami na sekundę [WIDEO]”

  1. Dawid „spikain” Bojarski 8 grudnia 2014 o 16:16

    Digital Foundry jak zwykle odwaliło kawał dobrej roboty i sprawdziło, jak Super Smash Bros. – na 3DS-a oraz Wii U – radzi sobie z utrzymywaniem 60 klatek na sekundę. Okazuje się, że niemal wzorowo. Co ciekawe, poza zapowiadanymi zmianami w trybach gry oraz planszach (i, oczywiście, rozdzielczości), to naprawdę bliźniacze produkcje.

  2. Sakurai boge. To teraz niech tylko ninda zmieknie i dadza jakies dlcki z postaciami/stage’ami z Bravely Default, Shantae, MGS czy Etrian Odyssey. No i Bayo. :>

  3. Mariusz Saint 8 grudnia 2014 o 19:26

    I’M REALLY FEELING IT

  4. Gra jest niesamowita, szkoda że w Polsce pogra w to garstka ludzi. Moim zdaniem 3DS ma trochę ciekawsze stejdże (z tego co widziałem, sam 3DSa nie mam), ale i tak na WiiU gra się niesamowicie. Nigdy nie myślałem, że powiem to o grze od Nintendo, ale jak robić kod sieciowy to wszyscy powinni się od Smasha uczyć – walczę jednocześnie z Amerykaninem i Japońcem a działa to jakbym grał lokalnie.Greninja FTW!

  5. Nie, 60 FPS to nie dla mnie, nie jestem przyzwyczajony.

  6. Zwycięzca ósmej generacji, prawdziwa konsola, a nie „turbodoładowany pecet” z samoprzechodzącymi się grami.

  7. szkoda tylko że Big N zawczasu nie podzieliło się wiedzą z zakresu „wyciskania” z Wii U takiego efektu z developerami spoza koncernu

  8. Alpharadious 9 grudnia 2014 o 09:00

    Ale, ale, ale przecież to są tylko nic nie znaczące liczby!

  9. są tak zacofani, że aż mi ich szkoda;) Teraz tylko cinematic experience a nie jakies 60 klatek dla biedaków…

  10. Alpharadious – zgadza się. Smash bros po prostu jest grywalny. Ciul z klatkami na sekundę 🙂

  11. Gra wygląda bardzo dobrze, ale i tak nie zagram 🙂

  12. @Minister|Obie wersje są fajne na swój sposób,na 3DSie lubię Smash Run i dzięki przenośności konsoli mam już 1000+ walk Online.Co do „stejdżów”-rzadko gram na zwykłych mapach,ale wolę te z wersji na WiiU ponieważ jest mniej map platformowych(tylko PAC-Land?),a kilka posiada ciekawe gimmicki(np.Jungle Hijinx i Mario Galaxy).|Co do artykułu-sam fakt,że podczas gry w Smasha na 3DSie nie można odpalić Miiverse czy Internet Browser pokazuje,że to granica możliwości wersji podstawowej konsoli.

  13. Graczy Smash Bros zapraszam na forum Smashfest.pl gdzie organizujemy turnieje i spotkania fanów serii

  14. OldSchoolGames 9 grudnia 2014 o 21:26

    Gra jest super posiadam na 3DS-a , myślałem że z 3D będą ściny a tu nie. Gra się naprawdę przyjemnie jeżeli ktoś chce sobie kupić konsole Nintendo i szuka pretekstu to właśnie go ma ( chociaż jest też masa innych świetnych gier).

  15. Niny jak zwykle daje rade 🙂

Dodaj komentarz