rek
rek

Resident Evil VII: Porównanie detali minimalnych i maksymalnych na PC [WIDEO]

Resident Evil VII: Porównanie detali minimalnych i maksymalnych na PC [WIDEO]
O wyglądzie wersji konsolowych już pisaliśmy, teraz pora na pecetową.

Porównanie przygotował serwis Candyland:

Na pierwszy rzut oka różnice w ustawieniach dotyczą głównie tekstur i cieni, a do tego nawet na niskich detalach Resident Evil 7 prezentuje się w większości miejsc co najmniej dobrze. Oczywiście wyjątki się zdarzają, a kamień to już w ogóle porażka, ale generalnie nie jest źle. Zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę fakt, że na niskich detalach jest 2-3 razy więcej fps-ów niż na wysokich (co widać na liczniku pojawiającym się w lewym górnym rogu obrazu).

A skoro już o fps-ach mowa, to przy okazji premiery gry Nvidia wypuściła nową wersję sterowników, bez których klatek jest znacznie mniej. AMD zrobiło to wcześniej i w ogóle dobrze się trzyma, co pokazują bardzo wstępne wyniki testów wydajności, jakie pojawiły się w serwisie Guru3D (bardzo wstępne, bo liczba fps-ów bardzo mocno zależy od konkretnego miejsca):

untitled-1_178f8.png

Wygląda więc na to, że nawet na maksymalnych detalach Resident Evil 7 pójdzie na niemal dowolnej w miarę nowej karcie graficznej – bo przecież nie jest to tytuł, w który nie da się grać przy 30 fps-ach. A nawet jeśli masz na takie odświeżanie alergię, to w zanadrzu są przecież także niewiele gorsze, a znacznie mniej wymagające poziomy detali.

rek

11 odpowiedzi do “Resident Evil VII: Porównanie detali minimalnych i maksymalnych na PC [WIDEO]”

  1. Jak oglądam filmiki, to np Rojo ma świetną grafę (to są chyba najładniejsze postacie w historii gier )|a u np innych , ta grafika jest tak jakby dużooo mniej ostra. Tak jakby Resident evil 4 miejscami. Więc pewnie grają na Najniższych , albo grają przez VR

  2. Jesli dobrze pamietam, w opcjach (Beginning Hour) jest cos takiego jak Pamiec Jednostki Cieniujacej. Gwalci framerate niebywale, powodujac powazne wahania animacji, a nie wiem, czy ma jakikolwiek zwiazek z jakoscia wyswietlanej grafiki. Wylaczyc i bedzie lepiej. Swoja droga zanim na to wpadlem, zjechalem z maxa (na wszelki z FXAA) na srednie i w moim mniemaniu nie widac roznicy. Majac sprzet podobnej mocy do i5 6600K, 970 G1 i 8GB RAMu mozna ustawic Ultra z FXAA i miec 70-80 FPS niezaleznie od sceny.

  3. @toyminator To wina skalowania rozdzielczości, które domyślnie jest ustawione na 0.8|Zwiększenie tej wartości wyostrza grafikę, ale powoduje ogromne spadki klatek.

  4. 1. Róźnica grafiki nie wielka a fpsów ogromna.|2. Tekstury są fatalne np. ten kamień, ale to tylko w niektórych mijejscach.|3. Na min obraz jest ostrzejszy. Na max rozmyty przez co wygląda jakby było na odwrót tzn. min wygląda jak max a max jak min np. sweter.bluza na krzesle, ta babcia jej twarz i bluza. Masakra jakaś.|Wniosek jest taki, żeby ustawić na min i ewentualnie jak gdzieś światła, cienie i tekstury będą gorsze to próbować ten element zwiększyć jeśli nie będzie dużych spadków fps. Albo grać na min

  5. Brzydka

  6. Brzydka

  7. Szkoda że wykres to kompletna lista sprzętu niszowego, a takiego gtx 970 ni ma 😉

  8. Z ciekawości, ile FPS średnio jest na PS4 (nie pro)? Zastanawiam się czy kupić na PC, czy na konsolę. 🙂

  9. Za rozmazany obraz największy wpływ ma AA. Fxaa&Taa likwiduje ząbki niemal całkowicie, ale obraz jest rozmazany. Smaa już tak skutecznie ząbków nie eliminuje, ale obraz jest ostry. Wg Capcom fxxaa i taa należą do najwyższych detali.

  10. @nietrol Jaki niszowy ? To przeciez najpopularniejsze i w miare ogarniete karty. Niszowy to jest GTX 690 😉 Gdy nie ma 970, odejmujesz sobie 15% od 1060 i masz swoj wynik na jakiejkolwiek 970ce. Odejmuje z gorka, bo 1060 jest karta ~10% mocniejsza, a zawsze mila mala niespodzianka. Przeczytaj mojego poprzedniego komenta. Wypisalem moj sprzet i jak ustawic grafe. Co prawda do dema, ale zawsze.

  11. @Moonglow Imo jest to jedna z tych gier, gdzie ostry obraz srednio pasuje do stylu graficznego. Cos jak wyostrzanie z trzeciego Wieska. Ale moze to moj gust, bo dla mnie grafika obecnych gier dalej jest zbyt slaba, by wygladac dobrze ostra jak zyleta.

Dodaj komentarz