rek
rek

[PODCAST] CD-Radio #21: O GTA V, Steam-maszynach i Pokemonach + Wcogranie

[PODCAST] CD-Radio #21: O GTA V, Steam-maszynach i Pokemonach + Wcogranie
Przedłużające się wieczory - mało. Kolejna długa przerwa - mało. Żeby udało się nagrać "oczkowy" odcinek CD-Radio, trzeba było spotkać się pod jednym dachem i pogadać przy stole, jak normalni ludzie. Dobrze wyszło? Zapraszamy!

Aby kronikarskiej powinności stało się zadość, zamykamy temat Grand Theft Auto V wymianą kilku argumentów. Ponadto wreszcie coś ruszyło się w sprawie nowych sprzętów i systemu Valve, co pozwoliło nie tylko ocenić ich przydatność, ale też wypowiedzieć się Spikainowi, który w produkcję Rockstara nie grał i siedział między nami smutny. Wszyscy za to solidarnie rozweselili się przy temacie nowych Pokemonów i ogrywanych produkcji. Radośnie, jak przystało na audycję śniadaniową.

21. odcinek CD-Radio już do was leci, za mikrofonem przeziębiony Adzior, chodzący Berlin Spikain z 3DS-em.

GTA od początku, Steamboksy od 17:20, Pokemony od 31:55, Wcogranie od 49:20.

Odcinek pobierzecie >STĄD<

Wykorzystane utwory muzyczne:

  • Amomus – Echoes from the Misty Forest, Intergalactic Shuttle Station, Moon Palace
  • The J. Arthur Keenes Band – Cluck
  • Mr Spastic – Funky 4 Count
  • rek

    11 odpowiedzi do “[PODCAST] CD-Radio #21: O GTA V, Steam-maszynach i Pokemonach + Wcogranie”

    1. Przedłużające się wieczory – mało. Kolejna długa przerwa – mało. Żeby udało się nagrać „oczkowy” odcinek CD-Radio, trzeba było spotkać się pod jednym dachem i pogadać przy stole, jak normalni ludzie. Dobrze wyszło? Zapraszamy!

    2. Ahhhh, w końcu! Zabieram się do słuchania.

    3. Super, że nie zapomnieliście o Pokemonach. Jestem ciekaw ile hejtu jest od Polaczków.

    4. No to mam zajęcie na wieczór.

    5. @prowadzący – Chyba słabo ogarniacie jak tworzy się infrastrukturę do przedsięwzięć sieciowych. Nie wiem czy mieliście okazję studiować np na Uniwersytecie Warszawskim i czy wiecie co dzieje się w momencie rejestracji na przedmioty ogólnouniwersyteckie lub WF. Otóż wszyscy studenci na raz, o tej samej godzinie, wchodzą na stronę UW i próbują zarejestrować się na zajęcia. System zawsze siada i większość userów dostaje info o błędzie serwera. Dlaczego mimo że wiadomo że jest taki problem, nie da się

    6. nic z tym fantem zrobić? Ano dlatego, że zwyczajnie nie opłaca się! Serwery przez 99% czasu swojego działania stoją niezagospodarowane, obsługując 10, 15 userów na minutę. Nie ma potrzeby kupowania nowych serwerów, których koszt jest wysoki i których utrzymanie również kosztuje. Tak samo jest w przypadku Diablo 3, GTA Online – nie opłaca się kupić 500 serwerów, żeby obsłużyć chwilową sytuację, gdy wszyscy będą chcieli zagrać w grę, gdy później (czyt. tydzień później) sytuacja ureguluje się i

    7. wszyscy będą mogli bez kłopotu korzystać z gry. Osobną kwestią są oczywiście błędy w samej grze, jeśli takowe się pojawiają – ale ich wykryciem zajmują się testerzy i zwykle, nie umożliwiają one gry. Jeśli nadal ciężko Wam wyobrazić sobie, dlaczego ci okropni producenci w ogóle się nie starają, to pomyślcie o sytuacji premiery, jako o wielkim ataku DDoS w trakcie którego serwery odbierają miliony zapytań od użytkowników i nie są w stanie uruchomić się na nowo, aż liczba żądań nie spadnie.

    8. USM – akurat o USOSie wiem z autopsji 😉

    9. Deadly-CDA Radio.

    10. Wyłączyłem na samym początku po hejcie że GTA V to „stara gra”… Co ja pacze o_O Czy wy coś braliście przed tym? Pewnie zaraz znowu ktoś napisze, że: „Wocz Dogz jezd leprze Gjetea jezd suabe gjetea skońźyło śje na sa nandreas i to tfoja fina rże ńjedlugo spatnie żnieg iksde ajdfalfjjf idje se spakowadź kretdki do gimbazjum iksde iksde iksde a ty jezdeź fanem gjetea i hejtujeż”, ale musiałem o to zapytać 😉 I nie, mój komentarz nie jest hejtem.

    11. Jak zawsze bardzo fajnie mi się was słuchało, oby więcej takich śniadaniowych spotkań! 🙂

    Dodaj komentarz