
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain na PC pojawi się chwilę po wersjach konsolowych

Niektórzy z was pewnie zastanawiali się, co z datą premiery Metal Gear Solid V: The Phantom Pain na PC. Wersja konsolowa ma pojawić się pierwszego września. Na blaszakach pogramy dwa tygodnie później.
Data premiery Metal Gear Solid V: The Phantom Pain to 15 września. Oby obyło się bez opóźnień!
Raz jeszcze obejrzyjmy sobie z tej okazji obszerny gameplay z wersji PS4:

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Metal Gear Solid V: The Phantom Pain na PC pojawi się chwilę po wersjach konsolowych”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zważywszy na wcześniejsze konwersje gier Konami ( o GTA V nie wspominając ) to brzmi całkiem nieźle.
super 😉 przynajmniej wiem co będę robił we wrześniu 😀
Super super, tylko że PC nie dostanie edycji kolekcjonerskiej, a co więcej, to nie dostanie nawet edycji pudełkowej.
Szkoda 🙁
@Nemesis753159 niby skąd wiesz ze nie dostanie edycji pudełkowej? Ground Zeroes dostało i to nawet box przez polskiego wydawce cdp
ahahaha! Znowu inteligencja przeciwników na poziomie ameby … stop, wróć – przepraszam ameby, jesteście bardziej inteligentne 😛 Od 5:37 do 5:48 miałem już dosyć patrzenia na te bzdury – nie zauważyli go JAK JECHAŁ KONNO na otwartej przestrzeni z odległości 100m? Pierwszy dostał kulkę a drugi czeka na swoją kolej? – żenada.
@le_Fey Dobra skradanka nie polega na tym jak mądry jest przeciwnik tylko jak głupi jest. Sorry ale skradanka z inteligentnym przeciwnikiem nie miałaby sensu bo raz cie wypatrzą i alarm by nigdy się nie wyłączył.
@Kawalorn Ty serio? 😛 Wystarczy żeby we fragmencie gry o którym mówiłem gracz był zmuszony(!) po zauważeniu budynków do podjechania, do ich od tyłu (nie od frontu!) zejścia z konia, podkradnięcia się i zabiciu dwóch strażników, dwoma szybkimi strzałami z „tłumikowej” broni (a nie jednego i czekanie na to co zrobi drugi? -głupota czystej wody!!!)- i już- za trudne? grałem w gry gdzie takie fragmenty trzeba było przechodzić czasami po 2-3 razy – satysfakcja z przejścia – bezcenna 🙂
@le_Fey Tak, ja tak na serio. Gdyby mieli lepszy wzrok to wystarczająco często by nas AI wypatrywało zanim my byśmy ich widzieli (nie mówiąc już że patrząc „do przodu” AI w Ground Zeroes, więc i tutaj widzi dość daleko w dzień) i by było to wnerwiające przy poruszaniu się na otwartym terenie. Dodatkowo co oczekujesz że ten drugi miał zrobić? Strzelać i wrzeszczeć na lewo i prawo jak nawet nie wie czemu ten drugi padł? Nie, strażnicy najpierw sprawdzają co się stało a potem radiem informują dowódcę.
Co innego gdyby strażnik zobaczył że tamten dostał zwykłą kulką (A różnica jest widoczna już na pierwszy rzut oka), na to reagują natychmiast i się chowają.
Nie ma się co spierać:) chcesz grać w grę z „bezmózgimi” przeciwnikami? daje ci to satysfakcję? spoko, powodzenia
Kawalorn ma racje, ale Le_Fey i tak będzie pisał swoje nonsensy