
Jest pierwszy trailer Total War: Warhammer! [WIDEO]
![Jest pierwszy trailer Total War: Warhammer! [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/c0c37afb-7fe7-4110-9806-a0d38f928ff1.jpeg)
...szkoda, że tylko po hiszpańsku. Wygląda na to, że wyciekł przed czasem. Oglądajmy więc zanim zaczną rozpaczliwe próby usuwania filmu z internetu. No i już jest angielska wersja.

Czytaj dalej
79 odpowiedzi do “Jest pierwszy trailer Total War: Warhammer! [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
…szkoda, że tylko po hiszpańsku. Wygląda na to, że wyciekł przed czasem. Oglądajmy więc zanim zaczną rozpaczliwe próby usuwania filmu z internetu.
https:www.youtube.com/watch?v=7i4d3ignBNQTtaj po angielsku.
https:www.youtube.com/watch?v=7i4d3ignBNQLink do angielskojęzycznego trailera:PChwała Tzeentchowi!
@Reffan, no wyprzedziłeś mnie 😛
Szkoda, że nie Warhammer 40k, trudniej byłoby zrobić, ale CA dałoby radę.
Nic nie wyciekło, wszystko oficjalnie 🙂
by Platige Image
Jeżeli gra będzie równie dobra, lub lepsza, od Call of Warhammer (modu do Medieval II), to kupuję w ciemno.
@Demilisz: Na 3DJuegos pojawiło się na jakąś godzinę przed oficjalnym.
https:www.youtube.com/watch?v=Af2rvOlj9UU nYeeeeeees
Z oficjalnego forum serii: silnik z Attyli, pewnie nieco podrasowany, będą jednostki latające.
MEGA! Dawać mi tu stronę z preorderem !
A mnie martwi jedna rzecz, mianowicie przynaleznosc CA do Segi. Sega nie ma hajsu – wszystkie wskazniki leca na leb na szyje. Ma za to kilka marek, ktore wciaz sie sprzedaja, np. total war. Wskutek tego biedna Sega wyciska z biednych fanow kase jak sie da. Szczerze mowiac EA ze swoim battlefieldem to pikus. Juz w trakcie premiery taki np. Attila czy Rome 2 byly kompletnie wykastrowane. Chcesz grac najfajniejsza frakcja – zamow preorder. Albo zaplac. W przeciagu nastepnego roku CA wypuszcza kolejne dodatki
– np. kolejne frakcje, ktorych zostala pozbawiona podstawka. Chcesz widziec animacje krwawej posoki na polu bitwy? Myslisz, ze wystarczy tylko zaznaczyc odpowiednia opcje w menu gry? Nie no, najpierw zaplac frajerze. Sa jeszcze dodatki, ktore mooozna jeszcze zrozumiec jako dodatkowy platny content. Sa to dodatkowe kampanie, ale nawet one nie sa warte swojej ceny (za malo contentu za zbyt duza kase). Nowym warhammerem jaram sie wiec umiarkowanie – wiem juz, ze nie kupie go w dniu premiery
, ale dopiero jakies poltora roku pozniej, kiedy CA wyda „pelna” wersje gry ze wszystkimi dodatkami w przyzwoitej cenie. Ehhh, ciezko jest byc fanem tej serii 🙁 .
Jaram się jak pudełko zapałek! Nie mogę się doczekać 😀
Uuuuu…. jakby jeszcze pociągneli do 40k to kupuję w ciemno. Pierwsza strategia pokazująca EPICKIIE ogromne bitwy w uniwersum WH 40K. DOW zawsze składał się na potyczki ale był to pierwszy udany krok by zrobić z tego uber erteesa. Ale Total War obrało smaczniutki kierunek 🙂 .
czyli zapowiada się pierwsza dobra gra w tym genialnym uniwersum. Creative Assembly po Alien Isolation (gra roku 2014 w moim prywatnym rankingu) i po serii Total War ufam. Wiem, że będzie dobrze. Nareszcie. Staremu Światu należy się nareszcie porządna gra.
Pierwsza gra od czasu DOW2, która będzie min 8/10. SEGA dawaj DOW3 od Relic.
Wreszcie coś w co można popykać z Total Warów ostatnio.
Zawsze mi się marzyło Total War: Middle-Earth 😛
Wiem z pewnego źródła (aka: /tg/ 4chan-a), że będą te oto frakcje dostępne na początek: Empire, Chaos, Krasnoludy, Wampirze Hrabstwa, Orkowie i Gobliny.Choć w sprawie Chaosu to jeszcze dokładnie nie wiadomo. Pozostałe frakcje albo dadzą w formie dodatków lub DLC gdyż to ostatnie jest szalenie modne…
Dostałem WARgasmu!!!! W imię Khorna!!!!! Na to czekałem od czasów Szoguna. W reszcie Młotek doczeka się zarąbistej gry. Taki Horned Rat na sterydach.
4 rasy, brak wsparcia dla modów, TW od czasu Shoguna 2 były tragiczne (Rome 2 do dziś jest niemal niegrywalny). Kiedyś kochałem to studio [*] btw. Chaos DLC właściwie potwierdzone, nie? ;p
Jak nie będzie opcji „pędzlowania” armii, to się zezłoszczę…
@DrInfected nie ma to jak info brać z własnej wyobraźni. Rome 2 niegrywalny? Hmmm chyba graliśmy w dwie zupełnie inne gry, albo miałeś pirata w wersji alfa. Bo już nawet wersja 1.0 była grywalna, fakt miała irytujące błędy, ale nie psuły one rozgrywki. Creative Assembly FTW~!
Mialem nadzieje ze bedzie to W:40K a tutaj jakies fantasy. Po raz kolejny mowie CA i Sega – NIeT!
@wernetto – chyba nie gralismy w tego samego RTW2. Ja po roku i po kilkunastu patchach dalej mialem crashe i bugi. Byl to najwiekszy fail CA.
Total War i 40K? Jak Ty byś to widział? Po pierwsze składy to nie oddziały a po drugie CA i pojazdy? Nie widzę tego puki co. Już magia w WFB będzie wyzwaniem.
DrInfected, latouffe może czas zmienić komputery? Ja na początku też miałem wielkie problemy z Rome2. Optymalizacja, błędy i crashe ale od dawna gra się miodnie a gdy dodasz do tego mody to już w ogóle cudo :3
@Draagnipur: to możliwe. Ot, zamiast squadu najmniejszą jednostką IG (nie żadnego mi tam Astra Militarum!) będzie kompania/batalion, podobna mechanika u Orków, Tyranidów czy Tau, Space Marines i Adepta Sororitas będą stanowić jednostki specjalne (coś jak Kensai w pierwszym Shogunie) w armii Imperium, a Chaos dostanie podobną strukturę – kultyści/zdrajcy to mięso armatnie, demony i marines będą wymiataczami. Trzeba by tylko do tego zrobić jakąś mechanikę osłon (jeśli można o czymś takim mówić w TW).
Gdzie wielki napis „Twórcy wiedźmińskiego cinematica zrobili trailer Warhammerowi. Do boju, Polszo!” :
A co przeszkadza w hiszpańskiej wersji ? że niby nie oryginalna |?
Przy okazji: NA CHWAŁĘ ROGATEGO SZCZURA!!! Szykujcie broń, moi Mnisi Zarazy, gdyż wkrótce zaprowadzimy w naziemnych miastach Jego plagę! Ludzkość jest organizmem, który MY zainfekujemy! Zaprawdę, będzie to dla Niego największa ofiara. (Piiiiiiisk!)|[To tylko ja się cieszę, że będziemy mieli idealnego Total Wara]
Tak, wiem, że nie ma Skavenów. Jeszcze. CA byłoby głupie, gdyby trzeciej najlepiej się sprzedającej armii (według White Dwarf) spod znaku Młotka Fantasy nie umieściło w DLC. I o ile takowego procederu zwykle nie trawię, to z tym będzie jak z Dragonbornem: będę po prostu musiał to kupić.
@latouffe no chyba faktycznie graliśmy w innego albo po prostu wina komputera, że takie miałeś crashe 🙂
@Guardsman – wedlug planów gra ma dostać dwa samodzielne rozszerzenia i w jednym z nich będą Skaveni.
Guardsman – system oslon w total warach jest obecny od czasow empire. Tam mozna bylo swoje oddzialy „przykleic” do roznego rodzaju murkow i tego typu przeszkod. W shogunie 2 mogles przyklejac oddzialy do murow twierdz. Mozna duzo psioczyc na CA, ale jest to szalenie utalentowane studio. Owszem, potege swojej najwiekszej serii budowali przez lata, ale obecnie nie znam innego studia, ktore mogloby zrobic cos podobnego do total wara. Slabsze gry to wylacznie wina Segi (jak pisalem wczesniej).
Przydały by się też wymoczki-elfy do skopania. Przekonał bym się czy Phoenix Guard jest taka milcząca jak im się kończyny ucina 🙂 Ale i na Scavenów czekam – ciekawe czy wprowadzą takie ustrojstwa jak Screaming Bell… No i jestem ciekaw jak rozwiążą kupę innych rzeczy: magia, latacze, spaczenie itp…
@Demilisz: I klawo.|@paankracyk: On w Empire kulał i to strasznie. Nieraz widziałem garstkę naszych walczącą z Moskali nawałem… Nie z tej pozycji, co było trzeba. Ot, połowa oddziału zajmowała pozycje z drugiej strony murku. I dawała się odstrzelić. Albo na przykład klikałem na murek, by widzieć, jak moi liniowi idą pod żywopłot jakieś sto metrów w prawo. Pod ostrzał wrogich dwunastofuntówek. Poza tym miałem na myśli bardziej szczegółową, bardziej nawet od tej w podręcznikach Młotka.
@Draagnipur: Potwierdzono czołg parowy i jednostki latające. Wrzeszczący dzwon będzie przy czymś takim pryszczem. Jeśli chodzi o Skavenów, mechanika spaczenia będzie całkiem interesująca – każde użycie broni może kończyć się śmiercią. Poza tym faktycznie, z chęcią zobaczę moich Plugawicieli, rąbiących Phoenixów – jak ja ich nienawidzę na stole…
To może znajdzie się miejsce dla Nurgla… Wielki Nieczysty by zarządził 🙂 I do tego te bonusy tylko dla Nurglowców – ciekawie by było, jakby wprowadzili całą specyfikę oddziałów Nurgla. A wszystko ładnie okraszone rozkładem – miodzik 🙂 A do tego Khorne ze swoimi wojownikami. Niech będą sobie DLC, ale niech wydadzą wszystkie armie – wtedy to będzie prawdziwy Warhammer.
No i nie zapominajmy o Goblińskich Fanatykach – to będzie nieźle zobaczyć, jak wpadają we własne szeregi, haha.
@Guardsman – przyznaje, ze Empire bylo dosc toporne, a juz poruszanie sie jednostek na murach twierdz bylo wykonane mocno slabo. Za to w Shogunie 2 Twoje armie przylepialy sie do scian calkiem niezle. Ogolnie jezeli ktos moglby cos takiego zrobic to tylko Assembly.
Moja ulubiona seria strategiczna i mój ulubiony świat fantasy. Będę w to grał jak wściekły, nie mam wątpliwości.
@Draaginpur: jeśli wierzyć CA, poszczególne armie będą miały jakieś regionalne odróżnienia – np. w Imperium część wojsk będzie miało barwy Reiklandu, część Middenheim, część zaś Ostermarku. Może u Chaosa będzie tak samo? Z drugiej jednak strony, wyznawca Khorne’a nigdy nie stanie do boju ramię w ramię z czcicielem Slaanesha, więc ciekawe jak to rozwiążą. Co do bonusów nie wiem, za to magia będzie „Mieczem bez rękojeści – nie będzie można nim bezpiecznie władać” – mechanika czarów nie będzie się różnić od
… Innych RTS-ów z magią w swojej sferze ataków specjalnych.
@paankracyk: dla mnie oblężenia w Shogunie 2 były męką, więc unikałem ich jak mogłem. Nie mam zatem pojęcia, więc przyjmuję za pewnik Twoje słowa. Tym lepiej dla Warmłotka od CA.
No i jestem podjarany.|Niech to będzie dobre, niech tego nie schrzanią.
@Guardsmen Chyba CI się cosik pomyliło. Nurgle nie lubi się ze Slaneeshem a Khorne z Tzeentchem. Mam jedynie nadzieję, że będzie przynajmniej tak dobry jak Dark Omen… Chce Stary świat do splądrowania. FOR THE DARK GODSI FOR THE UNCLE NURGLE!
@aliven: Wyciągnięte z Lexicanum:|”Khorne’s foremost rival Chaos God is Slaanesh, the two gods’ powers coming from two diametrically opposed concepts.”|”Nurgle’s main enemy is Tzeentch, the Lord of Change, as the two draw their power from opposing sources.”|Wnioski?
Tak z ciekawości – Czy w tym universum jest jakikolwiek dobry bóg? Imperator się nie liczy.
@kiogu: Imperator jest w 40k. W młotku fantasy są: Sigmar, Pan Ludzi, Grungni, Pan Krasnoludów, Ulryk, Bóg Zimy, Taal, Władca Uroczysk, Rhya, Bogini Matka, Verena, Opiekunka Sprawiedliwych, Shallya, Anioł Miłosierdzia… A to nie wszyscy.
Ja mam inne pytanie, jestem wielkim fanem W40K Dawn of War, o Młotku Fantasy mało wiem, czy W40K to po prostu przyszłość? czy to jakieś dwie różne serie, ale w jednym uniwersum, czy jak to jest?
@konio: te dwa światy nie mają ze sobą za wiele wspólnego – 40k dzieje się z baaardzo dalekiej przyszłości, ale przyszłości „naszej”, ziemskiej. Natomiast warmłotek Fantasy dzieje się w świecie równoległym do czterdziestki. To w bardzo dużym skrócie.|P.S. Która armia w DoW?
Dzięki, już czaje o co biega. For the dark gods!
Guardsman To jest na pewno potwierdzone info? jesteś tego pewien?
@konio: Chaośnik? Oż ty… 😉 |@jerzyjj: co masz na myśli?
@Guardsman nie jestem znawcą, jedynie grałem w dawn of war i moda do total war medivala (Rage of Dark Gods). Jednakże z informacji które mam oba uniwersa są bardzo podobne i mogłyby być spokojnie po sobie.
Mnie się tak wydawało właśnie, nie znam wszystkich ras i bogów w tym fantasy, ale Imperium to wiadomo, wyznawcy Khorna w jednym jak i w drugim, Orkowie to samo, reszta ras starego młotka została unicestwiona, na przestrzeni lat powstały nowe, i tak leciał czas aż do Świtu 41 tysiąclecia 😀
@jerzyjj: obydwa mają wspólną strukturę ponadmaterialną i demonologię, lecz Stary Świat Ziemi nie przypomina – spójrz choćby na geografię czy kosmologię. A młotek czterdziestka ma korzenie ziemskie – Imperator urodził się w szóstym tysiącleciu w Anatolii, cała nasza galaktyka jest opisana. Te dwa światy to po prostu dwie różne sfery – według Games Workshop obydwa są na tej samej płaszczyźnie i łączą się ze sobą, ale nie można do nich dotrzeć inaczej jak przez portal w Immaterium. (Czyli Osnowę z DoW)
@konio: Orkowie z obu młotków to te same rasy, Eldarowie i Elfy również, gdyż Starzy Slannowie (stworzyciele) rozprzestrzenili swoje „eksperymenty” za pomocą Immaterium po wszystkich Materiach.
Och, czekam z niecierpliwością. Od czasu Call of Warhammer i Mark of Chaos nie przypominam sobie nic godnego uwagi ze Starego Świata.
@Guardsman Faktycznie, aż sobie sprawdziłem w Księdze Spaczenia do 2 edycji. Wydaje się to być kapkę dziwne, że Khornici tolerują czarusiów Tzeentcha no ale cóż.
@aliven: Khorne zakazuje magii SWOIM wyznawcom. Dopóki ci od Błękitnej Kury nie wejdą im w drogę, są tolerowani. W antagonizmach pomiędzy dziedzinami Chaosu chodzi raczej o to, że Khorne na ten przykład szerzy Chaos przez usuwanie wszelkich cech ludzkich ze swoich wyznawców, a Slaanesh je wzmacnia i wypacza. Nurgle faworyzuje powolne gnicie, Tzeentch mutacje i zmiany.|Dla mnie to też głupota. Ale tym lepiej dla wyznawców Rogatego Szczura! (Piiiiiisk!)
Zarąbiście! Akurat miałem plan by zacząć grać w FB figurkowego. A tu proszę jeszcze będzie co na kompie odpalić!
Fanem to jestem, ale WH40, szkoda, że to uniwersum jest tak zaniedbywane, w to pewnie zagram, tak jak chętnie zagrałem w Mark of Chaos. Dla wszystkich ciekawych WH40 i znających język angielski polecam kanał na youtube – Vaults of Terra
@Guardsman – Jak 40k dzieje się w „naszej” przyszłości to jestem święty. Nie jestem jej wielkim fanem, ale jak dla mnie to świat przyszłości Warhammera. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
@Draagnipur: Imperator urodził się w Anatolii (dzisiejsza Turcja) w VI Millenium, Terra ma tylko jeden księżyc (a nie, jak w uniwersum Fantasy dwa), a istnienie takiej planety jak Mars w uniwersum młotka 40k przesądza chyba sprawę. Poza tym – w 40k „językiem urzędowym” jest angielski, w fantasy jest to wyjątkowo dziwny niemiecki. Coś jeszcze?
Ok, nigdy nie grałem w 40k – przy najmniej na stole. Zawsze mi się wydawało, że to to samo uniwersum. A Orki i Chaos to skąd się wzięły?
@Draagnipur: Nie zrozumieliśmy się. Obydwa młotki teoretycznie można by podciągnąć pod to samo uniwersum, ale są to dwie różne sfery – dzieją się w tym samym czasie w skali kosmologicznej, ale na dwóch różnych płaszczyznach przestrzeni. Jest to tak: ludzie z Mundianu (planeta, na której dzieje się Fantasy) tłuką się w jednym wymiarze z orkami na miecze, a ich krewniacy z Terry z Orkami z innych planet strzelają do siebie z dział laserowych.
Obydwa wymiary(plus ten, z którego przyszli Tyranidzi i wiele innych sfer) łączy Osnowa, czyli domena Chaosu. Jest ona wszędzie, jest stałą równorzędną z przestrzenią, czasem i materią. Starzy Slannowie (stworzyciele) rozprzestrzenili swoje „eksperymenty” (ludzie, orkowie, elfy itp.) po wszystkich sferach za pomocą Osnowy właśnie. I tak mamy Orków i w Fantasy, i w 40k.
Ehh, gdzie te czasy młodości 🙂 Jakby co to mogę robić za eksperta od Chaosu w Battlu, hehe. Dzięki za wyjaśnienia – kiedyś czytałem dla sportu rożne Codexy do 40k, ale demencja już dokazuje ;P. Kiedyś zresztą trzeba było dobrze znać „inglisz” a teraz to już bułka z bananem, hehe.
Mam nadzieję, że oddadzą brutalność tego uniwersum… nie mogę się doczekać widoku tych krwawych starć. Oby tego nie skopali, trzymam kciuki! (a jakby coś poszło nie tak to od czego mamy mody 😀 )
Accept our dominion! Reap our malediction! Welcome to oblivion! No i kto będzie rzucał takimi cool tekstami? Kapatulta? Meh na to całe fantasy. w 40k gra mi się z taką przyjemnością Dark Angelsami… a tutaj pewnie nawet nie tknę ludziów, dobrze że chociaż są czarudzieje tzeentch’a i cały czas liczę na siepaczy Khorne’a, wyhoduje sobie protoplastę Kharna < 3
Warhammera znam wyłącznie z serio Dawn of War. Czy ktoś mógł by mi wyjaśnić co się wydarzyło na tym krótkim filmiku? Czy stał się ten Mag na końcu, co zrobił? I o co tam chodzi ogólnie?
@ Pointer669: Zacznijmy od tego iż uniwersum, które znasz z Dawn of War dzieje się w zupełnie innym wymiarze. Oba uniwersa łączy między innymi występowanie podobnych ras oraz udział tajemniczych bogów Chaosu. Jeśli chodzi o sam filmik, mag był najprawdopodobniej ukrytym wyznawcą Tzeentcha-boga Chaosu. Tzeentch jest bogiem przemian co tłumaczy dlaczego przyzwany przez maga demon wyglądał jak wyglądał .
@ Pointer669 Dziadek ogólnie narzekał na bezradność swojego ludu i bezsensowność tych wszystkich wojen tłumacząc sobie w ten sposób swoją słabość przez którą oddał się woli Dark Godsów(ich pewnie znasz) zostając tym samym kapłanem tzeentch’a a demon którego przyzwał to nie byle jaki demon tylko jedna z potężniejszych istot w Arsenale tego Boga i nazywa się Lord of Change.
Kurcze mega ciekawe jest to co mówicie. To będzie w stylu Total Wara no nic ciekawe. Za czekam i chętnie sprawdzę.