rek
rek

Jedno z dem Project Morpheus dawało możliwość popełnienia samobójstwa

Jedno z dem Project Morpheus dawało możliwość popełnienia samobójstwa
Jeżeli uważacie, że gry powinny skupiać się na bardziej odważnych i ryzykownych motywach niż skakanie po grzybach i jeżdżenie samochodem, może was zasmucić informacja o tym, że z dema Heist na Project Morpheus usunięto bardzo ciekawą opcję zakończenia gry.

Demo „Heist” oferowało możliwość zakończenia rozgrywki poprzez wycelowanie sobie w głowę i strzał. Jak mówi prezes Sony Computer Entertainment, Shuhei Yoshida, zrezygnowano z tego:

Może być całkiem strasznie. Pierwotnie, kiedy zespół Sony London robił demo Heist, dawało ci ono możliwość zastrzelenia się… Mogłeś skierować na siebie pistolet. I nie było to fajne – było zbyt stresujące – więc to usunęli. Medium jest takie potężne, że musimy uważać na to, co możemy dostarczyć.

Można się spodziewać, że ktoś prędzej czy później taką możliwość przywróci w pełnoprawnej grze. Usunięcie jej z dema mającego promować urządzenie VR w ogóle nie dziwi.

rek

7 odpowiedzi do “Jedno z dem Project Morpheus dawało możliwość popełnienia samobójstwa”

  1. Dawid „spikain” Bojarski 4 maja 2015 o 13:26

    Jeżeli uważacie, że gry powinny skupiać się na bardziej odważnych i ryzykownych motywach niż skakanie po grzybach i jeżdżenie samochodem, może was zasmucić informacja o tym, że z dema Heist na Project Morpheus usunięto bardzo ciekawą opcję zakończenia gry.

  2. No mógł by być to szok

  3. sama ta informacja sprawia, ze mam ochotę popełnić samobójstwo…

  4. A tymczasem w No More Room in Hell: https:www.youtube.com/watch?v=xNNSHhjlsN0

  5. Jak ktoś chce tak skończyć, to nadal jest taka możliwość. I do tego jeszcze bardziej reality

  6. Robienie napadu nie było stresujące, ale samobójstwo tak – bo rodziny samobójców poczułyby się urażone. Wywalili tak fajną i niecodzienną opcję…

  7. Bardzo ciekawym projektem było by połączenie Morpheusa z zmodyfikowanymi kontrolerami move, które by miały gałki analogowe (Które by robiły nam za nagi podczas gry). Wtedy można by było stworzyć grę podobną do Heavy Raina, co wszystko działo by się na naszych oczach, po przez naszą interakcję move. Wtedy ciekawym i widowiskowym motywem był by skok samobójczy z wieżowca. Dzięki temu Quantic dream by mógł zrobić grę roku : P

Dodaj komentarz