rek
rek

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn – Naoki Yoshida wzruszony podczas wystąpienia premierowego [WIDEO]

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn – Naoki Yoshida wzruszony podczas wystąpienia premierowego [WIDEO]
Pamiętacie tego newsa o Shuhei Yoshidzie drzemiącym na konferencji? Mamy kolejne wieści podobnego kalibru i znowu dotyczą one Yoshidy, choć innego - Naoki. Producent Final Fantasy XIV: A Realm Reborn nie wytrzymał napięcia towarzyszącego imprezie z okazji premiery gry i... uronił łzę.

Po raz kolejny zdajemy sobie sprawę z tabloidowości newsa, ale poniższy materiał jest zbyt piękny, żeby się nim nie podzielić. Choć bez znajomości japońskiego nie zrozumiecie ani słowa, nie są one potrzebne – jak na dłoni widać, jak bardzo twórca potrafi zaangażować się w powstawanie gry. Nie przedłużając, oto wideo:

rek

16 odpowiedzi do “Final Fantasy XIV: A Realm Reborn – Naoki Yoshida wzruszony podczas wystąpienia premierowego [WIDEO]”

  1. Dawid „spikain” Bojarski 27 sierpnia 2013 o 17:17

    Pamiętacie tego newsa o Shuhei Yoshidzie drzemiącym na konferencji? Mamy kolejne wieści podobnego kalibru i znowu dotyczą one Yoshidy, choć innego – Naoki. Producent Final Fantasy XIV: A Realm Reborn nie wytrzymał napięcia towarzyszącego imprezie z okazji premiery gry i… uronił łzę.

  2. Jestem ciekawy ilu takich hardcorowych graczy FF jest w Polsce?

  3. Berlin? 😀

  4. Uwielbiam takie chwile, gdy twórca wkłada serce w to co robi. Tworzenie gier to przede wszystkim pasja, a nie pieniądze 🙂

  5. Ja już gram 😀

  6. Poplakal sie bo go ludzie zwyzywali. Serwery od 4 dni nie nadaja sie do grania. Albo sa zamkniete, albo leza 😀

  7. KenzoPL bo je ogarniają. przy premierze było spoko, choć ci którzy próbowali sie zarejestrować mieli problemy z tym, przy early acces były problemy z serwerami ale które mmo nie miało problemów przy starcie? trochę już gram i jestem pod wrażeniem tej gry:)

  8. @FishY|Hardkorowych czy fanów ogólnie jest masa w większości krajów, aczkolwiek to są głównie fani serii RPG, a FF jako MMO i RPG różnią się dość mocno. IMO ekipa stojąca za FF:RR mimo tego że drugi raz podchodzi do tego tytułu nadal nie wie jak zrobić dobre mmo w tym uniwersum. Grałem w każdą betę i koniec końców nie kupiłem gry bo po prostu ich pomysł na mmo był zbyt miałki jak na obecne czasy. Masa „loading screen’ów” na każdym kroku…

  9. … ściany tekstu do czytania zamiast np: nagłośnienia vide SWTOR czy Skyrim/TESO do tego dość ograniczony świat i wszech ogarniająca ciasnota (zwłaszcza przez ciągłe ładowanie stref). Ta gra byłaby dobra za czasów FFVII czy coś w tym stylu, ale teraz konkurencja jest po prostu zbyt wszechogarniająca i o ile nie znajdzie się spora ilość totalnych hardkorów serii FF to nie widzę jak ta gra ma egzystować, a co dopiero odnieść znaczący sukces.

  10. Tom1800|gra dobra za czasów ffVIII-1998 jak dobrze pamietetam, nawet na wiki nie chce mi się patrzeć. Graficznie to taka XII wymięka a XII na oczy nie widziałem. Dobra jestem zajaranyy XIV jako fanboy, ale tak ciekawie rozbudowanego getheringu i crafta nie widziałem w żadnym mmo, system dual i w sumie multi profesji nie ma nigdzie indziej:) możesz byc w sumie każdą klasą, nie wiem czy każdją profesją ale kto wie…to jest takie marudzenie aby marudzić:)

  11. @illuvatar – Można mieć wszystkie klasy na jednej postaci w tym Craftujące i Gatherujące, ale jedną bodajże można podnieść do poziomu job (Master).@Tom1800 – Ja nie jestem hardcorem i mi się gra bardzo podoba. Mówisz o małych lokacjach a tekście podajesz przy okazji swtor jako gre dobrą co się wzajemnie wyklucza. ESO dla mnie jest już niewypałem, ja jak najbardziej chcę płacić abo, żeby nie spotykać gówniarzy w grze ale nie chce dodatkowo płacić za gadżety. Płace to mam wszystko, nie płace nie mam nic.

  12. Jakbym dawał głucho nie me dialogi do gry też bym się popłakał. Japończycy i ich filozofia na gry XD W tej grze w kurza mnie, że to już 2 próba podbicia rynku. Przeciez ff14 juz było! gra przypomina jak juz mowicie ff12 ale przy takiej produkcji to silnika na cryengine/unreal bog wie ile nie dadza, a jakby dali koszty by sie nie zwrocily XDDD

  13. @Tom1800 nnie do końca ta sama ekipa podchodzi do XIV:) liczy sie kto tym zarządza, szczerze, mino negatywnego nastawienia do ARR, czując lipę, bo dla mnie od FFX ta seria się skończyła i dla mnie wszystko po IX to są jaja, ARR ma klimat i pomysł, magię i swoja „innowacyjność”Ja nie kumam jednak ludzi, jedni narzekają monotonne questy, z [beeep] fabuła a potem przychodzi drugi i „ściany tekstu do czytania” ja się zastanawiam czy z fabularek starczyłoby na 500 stronniicową ksążkę, gdzie na fantasy to MAŁO!

  14. Według mnie fajnym gestem z ich strony było przedłużenie EA triala aż do 29 sierpnia z powodu tego, że mieli problemy z dostarczeniem gry do sklepów. Po wpisaniu kodu zamiast o 30 przedłużyło mi o 33 dni 🙂 Szkoda tylko, że tak mało „naszych” tam gra. Niestety do tej pory nie udało mi się na Phoenixie żadnego Polaka spotkać 🙁

  15. Wzruszająca chwila 🙂 .

  16. coś pięknego… to dobrze od czasu do czasu zobaczyć że w korporacjach też ludzie pracują… i pieniądze to nie jedyna materia jaką się w życiu kierują.

Dodaj komentarz