
Far Cry Primal – PC vs PS4 vs XBO [WIDEO]
![Far Cry Primal – PC vs PS4 vs XBO [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/c1eec92e-253c-4916-88c4-bd875a6560d3.jpeg)
Premiera pecetowego Primala już jutro, 1 marca. Jeśli zastanawiasz się, o ile ta wersja jest lepsza od konsolowej, mamy filmik, który to pokazuje na przykładach.
Uwaga: do pełni szczęścia trzeba go uruchomić na pełnym ekranie, w 1080p i przy 60 fpsach. Ewentualnie w 720p i przy 60 fpsach.
I tak, te fpsy mają duże znaczenie.
A na wszelki wypadek jeszcze oficjalne wymagania sprzętowe.
Minimalne:
Oraz rekomendowane:

Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “Far Cry Primal – PC vs PS4 vs XBO [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
kolejne porównanie grafiki na YouTube… gratuluje pomysłów.
Podobno na razie FarCry Primal nieźle zarzyna przeciętne komputery. Może się poprawi z najnowszymi sterownikami pod tą grę.
@Kawalorn TotalBiscuit zrobił materiał gdzie pokazał jak Primal zarzyna jego komputer za 7000$. Nie potrafił wyrobić 60 fps grając na Ultra w Full HD. Obiecał oczywiście zrobić dodatkowy filmy na premierę po wyjściu sterowników.
Sa dwa rodzaje roznic jakie mozna zaobserwowac miedzy pc a konsolami poza roznica w kontrascie. Jedna jest ilosc widzianej roslinnosci oraz jej szczegolowosc wzgledem odleglosci. Druga roznica to efekty graficzne jak cienie czy efekty czasteczkowe. To wszystko za malo aby przekonac kogos ze warto bylo wywalac 6k na komputer, lepiej bylo kupic konsole bo wyglada to z grubsza tak samo…
@Sylfa no i jeszcze pozostaje płynność…
@PingwineKBK A no właśnie to było moim źródłem. 😛
http:www.dailymotion.com/video/x3uk5id_far-cry-primal-graphics-comparison-updated-with-pc_videogamesto samo tylko na daily,
Różnice, dorysowująca się roślinność na konsolach, lepsza płynność na PC, ale i tak najważniejsze – to FPS, czyli gigantyczna przewaga mysz+klawiatura nad padem.
http:vader.joemonster.org/upload/ruy/14914233c034de8WateryPolishedCorydo.gif Obraz generowany w Primalu na jednej z konsolek, kto zgadnie której? 🙂
Składam hołd przed tak wspaniałymi wymaganiami! Może i świadczą one o po prostu niezbyt odkrywczej oprawie wizualnej, ale co tam. Don’t care!|:3
„Uwaga: do pełni szczęścia trzeba go uruchomić na pełnym ekranie, w 1080p i przy 60 fpsach. Ewentualnie w 720p i przy 60 fpsach” w tym momencie mój internet zaśmiał się głośno i ustawił mi film automatycznie… na 144p 😀
Różnice, stabilniejsza wydajność na konsolach, brak fluktuacji liczby klatek, praktycznie brak różnić w grafice i najważniejsze – pad do PS4 zamiast topornej myszki i klawiatury wyjętych rodem z excela.
@OskiOski Tak, bo autoaim dają na padach bo są lepsze do celowania. 😛
@Kawalorn Pozamiatane 🙂 @OskiOski No, na konsolach jest wręcz filmowe 24 FPS 😀 Nic odkrywczego w sumie tutaj nie pokazali. W bliskich ujęciach różnice na korzyść PC malutkie, prawie niezauważalne. Za to szersza perspektywa, odległe widoki – tutaj PC oczywiście miażdży. Lepsze cieniowanie, efekty cząsteczkowe.
@Kawalorn Rozwaliłbym Ćie z twoją myszką z biedry za 15zł swoim padem, bez autoaimu. Kto potrafi grać na padzie to gość grający na myszce nie jest wyzwaniem. Btw. TotalBiscuit na swoim kompie za 7000$ nie udźwignął 60 fpsów na ultra, wieszało mu się co chwilę, więc zbierajcie na częsci co 2 tygodnie bo wasze 4k na monitorach 20 calowych nie udźwignie takiego ogromu detali.
Ad. Kuchar cieniowanie daje czadu 1:19 to wymaga poprawy.
@Zurass Spoko czekamy na twój filmik „Jak wymiatam na padzie w multi w (tu jakiś fps) na PC” Albo chociaż jak masz np. L4D przejdź w singlu na padzie bez autoaima na choćby zaawansowanym np. pierwszą kampanie, z uzi a potem karabin m4, strata energii poniżej 100, oczywiście musisz mieć masę zabitych zombie i specjalnych zarażonych w statystykach oraz celność na poziomie min. 30%.
No różnice ogólnie niewielkie, ale na PS4 wygląda jakby zauważalnie gorzej, a może to przez ten jakiś blady filtr. Znaczy w zasadzie to konsolowe wyglądają gorzej od PC – cieniowanie itd, nie będę wymieniał, ale jak ktoś nie zwraca uwagi na drobiazgi, to gra jest wszędzie ładna.
Jak dla mnie wygląda świetnie wszędzie, to pokazuje że albo developerzy maja gdzieś pctowcow albo konsole maja tak świetna optymalizacje, pomijając oczywiście liczbę klatek…