
Disunion: Symulator dekapitacji. Poczuj się jak na gilotynie… [WIDEO]
![Disunion: Symulator dekapitacji. Poczuj się jak na gilotynie… [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/4b3e80e8-1490-4048-b269-f7bfaa48088f.jpeg)
Coraz głośniej o Oculus Rift, nowej generacji goglach do wirtualnej rzeczywistości, które budzą kreatywność w coraz to nowych zastępach developerów. Trójka francuskich programistów stworzyła przy ich użyciu coś naprawdę wyjątkowego. Symulator ścięcia głowy...
Projekt nazywa się Disunion i powstał zaledwie w dwa dni. Działa tak:
Disunion – The guillotine simulator from André Berlemont on Vimeo.

Czytaj dalej
26 odpowiedzi do “Disunion: Symulator dekapitacji. Poczuj się jak na gilotynie… [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Fajne… Gdyby tak jeszcze grafika byla lepsza i wiecej krwi… 😀
W sam raz do scen ścinania głowy ze Skyryma xD
a któż by inny z taką historią mógłby zrobić grę o ścinaniu głów 🙂
Chore.
Najwidoczniej ża… to znaczy francuzi (napisałbym inne określenie, ale dostałbym bana) tęsknią za czasami Ludwika XVI i rewolucji francuskiej.
to coś ma potencjał .. i to duż, czekam na wersję konsumencką
Jaja sobie robią. To prawie jak symulator samobójstwa.
Hmmm… To faktycznie ma potencjał. Symulacje różnych form egzekucji: od ukamienowania, po nabicie na pal, ukrzyżowanie, gilotynę, kończąc na krześle elektrycznym i śmiertelnym zastrzyku. No i oczywiście klasyk gatunku: szubienica! |To naprawdę jest świetny pomysł na biznes! Wyobraźcie sobie te wszystkie DLC? Różne wariacje żelaznej dziewicy, użycia żelaznej gruszki. No i skórki dla kata! „Teraz umrzesz ze śmiechu! Skórka Bozo the Clown, dostępna już za jedynie szyberdzieści ojro!”.
Chce, chcę, chcę! Ten gadżet jest już mój (=^.^=)
Meh. OR jest kolejnym gimmickiem.
No w końcu francuska tradycja!
Oni są porąbani.
Cóz za ironia… Francuzi zrobili symulator dekapitulacji sami mając na koncie stworzenie gilotyny 😀
Z początku myślałem, że gra będzie symulować ból odczuwany przy dekapitacji… Tak czy inaczej – całość prezentuje się całkiem fajnie.
@boss134 HAHAHA! „dekapitulacji”? ogarnij!
Ciekawe ile będzie kosztować
dekapitulacja olololol 😀 :D:D
@Deamonicus: No to wyrzuć 300$ w błoto. Czemu $? bo w Polsce tego nie dostaniesz.
@mezu, złe pytanie. Nie czemu $, tylko czemu w błoto? To urządzenie rozwija się zaskakująco szybko, a jeszcze nie wyszło w wersji 'konsumenckiej’ – która będzie ponoć kosztowała 200$, nie 300. (napisałem wcześniej post ale skrypty systemu komentów stwierdziły że 'brak połączenia’, jeśli jednak go wyśle z lagiem to nie moja wina)
@KB1, bólu raczej nie da się symulować. Ścięcie głowy jest szybkie i raczej bezbolesne. Gilotyna/topór są ostre. W przypadku wykonywania egzekucji przez kata też nie ma raczej problemu, topór jest wielki a kat raczej musi być silny. Skazańcy jeśli już coś czuli to raczej strach przed śmiercią.
@FilipAuditoredeFirenzo Ból można symulować tyle, że na razie ta technologia raczkuje.|i btw po odcięciu głowy toporem głowa przez 5-8 sekund wszystko czuje więc to musi być cholernie bolesne
@ErwixA skąd masz takie informacje?
@Erwix – nawet jeśli głowa przeżje te 5 sekund to co ma czuć bez rdzenia kręgowego?
@SeriousBoy – zakładając, że ból idzie od miejsca urazo do mózgu, to miałbyś racje, niestety to mózg nadaje impulsy i to mózg wywołuje uczucie bólu, więc po ścięciu głowy można zapewne odczuwać ból. Inną sprawą jest to, że pacjent po tak subtelnej operacji zapewne byłby w czymś, w rodzaju szoku pourazowego, więc tak czy siak by nie czuł. Z resztą ból dla ludzi jest zły, bo go pamiętają, dla ściętej głowy ból byłby bez znaczenia.
@dół|No właśnie, podczas dekapitacji ból czuć tylko przez chwilę, co tylko ułatwia zadanie. Wystarczyłby jakiś krótki impuls elektryczny, którym gracz byłby rażony w szyję. Oczywiście nie na poziomie easy 🙂 .
Komentarz kolegi Paladyn_Rage z dzisiaj, 10:55 ZMIAŻDŻYŁ SYSTEM 😀 .