rek
rek

Dark Souls II: A może trochę przepięknych concept-artów?

Dark Souls II: A może trochę przepięknych concept-artów?
Każdy z nas ma jakieś gry, które zachwycają go tak bardzo, że nawet najmniejszy drobiazg na ich temat wydaje się najważniejszy na świecie. Ja mam tak z Dark Souls i będę wam zawracać głowę często, wybaczcie! Tym razem jednak znalazłem coś, co może zainteresować was nawet jeżeli nie graliście w tę produkcję. Niesamowite concept-arty z Dark Souls II, które pojawiły się w portfolio grafika z Chin.

Chiński concept-artysta Crong Zhang (???) pracował m.in. nad AvataremSplinter Cellem 4. W zeszłym roku dołączył do ekipy zajmującej się Dark Souls II jako freelancer i prawdopodobnie już się tym tytułem nie zajmuje. Niemniej, stworzył kilka przepięknych rzeczy (statek „rozbity” na skałach?! Chcę wydruk na ścianę!), a przerobiona grafika jego autorstwa stała się pierwszym oficjalnym artem promującym grę.

Zobaczcie zresztą sami w naszej GALERII – mam dla was trzy podstrony, łącznie około 50 obrazków.

 

I pytanie dla hardkorowców: jak wam się podoba coś, co może okazać się nową wersją Sen’s Fortress? 😉

rek

17 odpowiedzi do “Dark Souls II: A może trochę przepięknych concept-artów?”

  1. Każdy z nas ma jakieś „swoje serie”. Jakieś gry, które zachwycają tak bardzo, że nawet najmniejszy drobiazg na ich temat wydaje się najważniejszy na świecie. Ja mam tak z Dark Souls. Tym razem jednak wydaje mi się, że nawet jeżeli nie graliście i nie macie zamiaru zagrać, to mamy coś, co was zainteresuje. Skierujcie się do naszej galerii po naprawdę niesamowite, piękne concept-arty z Dark Souls II.

  2. Piękne… ;___; aż się wzruszyłem.

  3. Parę naprawdę niezłych, aż sobie zmieniłem tapetę na pulpicie.

  4. Naprawdę niezłe

  5. Piękne arty, świetnie oddają klimat serii :>

  6. 8 obrazek jakby nawiązywał do serialu Gra o Tron 🙂

  7. Ja jednak bym chciał zobaczyć znów Anor Londo.A Sen’s Fortress będzie zapewne pokazane w czasach kiedy było używane przez Gwyna do szkolenia ryczerzy 😉 .

  8. @Edward03051993 pole z powbijanymi mieczami w glebę pojawiało się już wcześniej. Choćby w Demon’s Souls w więzieniu w jednym miejscu jest piękny widok na coś podobnego, choć mniej epickiego. Poza tym w Dark Souls na arenie z Sifem także da się coś takiego zauważyć. Otóż dookoła pomnika(?) są powbijane miecze.

  9. Co do alegorycznych skojarzeń, to od siebie dodam, że grafika numer 17, jako żywo przypomina mi obraz Zdzisława Beksińskiego, dla zainteresowanych – link: |http:www.mizzenmast.fr/wp-content/uploads/2011/01/ZD_021.jpg|A concepty, zadziwiająco przepiękne, chyba też sobie zmienię tapetę. 😉

  10. Abra Cadabra Smuggler to Mac Abra

  11. Wiem ze w takim Dark Souls nigdy grafika nie byla najwazniejsza !.Ale jak czlowiek slyszy newse typu:?Dark Souls 2 bedzie zwalac z nog jak gra Star Wars 1313 to az plakac sie chce.Bo po ostatnim gameplau grafika jest poprostu jak 6 letnia gra na Pctach !.Ehhh.

  12. O ja pier…wiastkuje! Świetne!

  13. Wielu by chciało tworzyć takie obrazy.

  14. Numer 17 jest intrygujący, chętnie bym taką wieżę zwiedził.

  15. Hardkorowców? Raczej masochistów 🙂 Jak przechodziłem przez fortecę pierwszy raz to właziłem w siekiery, wszelkie pułapki strzelające ze ściany i zjadła mnie skrzynka. Do tego wężoludy to według mnie jedne z trudniejszych stworów. Gdy przestałem co chwilę umierać udało mi się polubić tą lokację. To jedno z niewielu miejsc w którym można wykorzystać otoczenie przeciwko wrogom, plac zabaw. Mają nawet automatyczną bramę! Obrazy są świetne, tylko ta dziewczynka mi nie pasuje do mrocznego klimatu gry.

  16. Zginąłem tak wiele razy w Fortecy Sena, że nigdy mi się nie będzie podobać. Za to byłem zakochany w Anor Londo i Malowanym Świecie Ariamis 😉

  17. Wedlug mnie Dark Souls nie jest trudne. Wymaga tylko uwagi i koncentracji. Wiem, na poczatku jest trudne, ale potem, po oswojeniu sie ze wszystkim, zaczyna sie zwracac uwage nie na poziom trudnosci, tylko na glebokosc produkcji. A tak nawiasem mowiac: Dlaczego ,,dwojka” wychodzi dopiero w 2014!

Dodaj komentarz