rek
rek

Counter-Strike, Battlefield 3 i CoD… w Far Cry´u 3! [WIDEO]

Counter-Strike, Battlefield 3 i CoD… w Far Cry´u 3! [WIDEO]
Edytor map do Far Cry’a 3 daje na tyle duże możliwości, że gracz o pseudonimie ShadowZack porwał się na wyzwanie pozornie niewykonalne — postanowił  odtworzyć w nim kultowe lokacje znane z Counter-Strike’a, Battlefielda 3 i Call of Duty: Black Ops. Nuketown, Wake Island, de_dust2 w jednej grze? Proszę bardzo!

Z Counter-Strike’a ShadowZack przeniósł do Far Cry’a 3 mapy Dust 2Aztec. Z Battlefielda 3 wziął natomiast Noshahr CanalsWake Island. Pracuje też nad lokacją NuketownCall of Duty: Black Ops. Wszystkie możecie zobaczyć na poniższych filmach, a także własnoręcznie je wypróbować (prócz ostatniej) – wystarczy w wyszukiwarce dostępnej z poziomu gry wyszukać wymienione poziomy wpisując nick ich autora.

Dust:

Aztec:

Noshahr Canals:

Wake Island:

Nuketown:

rek

25 odpowiedzi do “Counter-Strike, Battlefield 3 i CoD… w Far Cry´u 3! [WIDEO]”

  1. A od kiedy to Wake islnad to mapa z BF3 z oddatku B2K tak. Pierwszy raz pojawiła się w BF1942

  2. Szkoda tylko że dedyków brak 🙁

  3. Jak można być redaktorem w CDA i nie odróżniać de_dust od de_dust2? Kultowe? Najwyraźniej nie dla Piotrusia. |PS. Na filmiku oczywiście de_dust2, jak w jego tytule jest wyraźnie napisane…

  4. Jak mnie wkurwia ten Piotrek66…

  5. Nie każdy gra w tak biedne gry jak CS.

  6. Niby dlaczego miało by to być niewykonalne, nawet pozornie ?

  7. Ja tam na „skrinie” widzę zdjęcie de_dust’a a dokładniej miejsce od strony respawnu TT.

  8. Ja tam na „skrinie” widzę zdjęcie de_dust’a a dokładniej miejsce od strony respawnu TT. Chodzi mi o ten drugi skrin w temacie. Chyba że tak długo w CS nie grałem że mam sklerozę.

  9. aMermanIshouldTurnToBE 20 grudnia 2012 o 11:24

    HAhaaha a ludzie kupują mapy w DLC. Otwórzcie oczy, twórcy BF i CoD nie dają nam narzędzi dla modderów tylko żeby sprzedawać swoje durne mappacki. Jesteście rżnięci w biały dzień i jeszcze się uśmiechacie -,-

  10. @aMermanIshouldTurnToBE Really? Sam na to wpadłeś czy ktoś ci pomógł? -_- A co do tematu to mapki fajnie zrobione tylko najgorzej ten Nuketown z CoDa (wiem, wiem po prostu nie miał odpowiednich elementów ale ta mapa wygląda jak Nuketown w wersji bieda).

  11. @Wcogram pewnie od tego że na filmiku gość porównuje mape zrobioną w FC3 do tej wersji Wake Island z BF3. Zobacz sobie 1:30

  12. @aMermanIshouldTurnToBE – true.|Co do map to szkoda, że ie są zachowane proporcje, ale i tak nieźle.|Za takie coś to EA czy Activision krzyczy sobie 60 zł, a on to zrobił za free.

  13. Piotrek, ogarnij się. Dlaczego niewykonalne? Edytor jest naprawdę łatwy w użyciu.

  14. zapomnianyprince 20 grudnia 2012 o 14:43

    Nuke wypada cienko póki co

  15. MermanIshould… – wiesz co ci powiem? To nie EA i tym podobne nas rżną tylko inni twórcy rozpieszczają. Poza tym, poza dodatkami do CoDa, nie są to durne mappacki, a widać że tworzą je twórcy gry, a nie fani-amatorzy. I wiecie co? Mogą mi równie dobrze sprzedawać grę po 2 stówy i kazać płacić abonament i regularnie wypuszczać DLC, dopóki będą mi dawać dobry produkt, a jeżeli nie to domagać się od niego jakości. Całe to gadanie, że twórcy i producenci chcą z nas wycisnąć kase, są nudne i głupie. Oczywiście,

  16. że chcą kasy – na tym zrabiają, każdy chce mieć forsy jak lodu, więc jak mogą to biorą więcej. Zanim będziecie ich oskarżać o wyciskanie szmalu, postawcie się w ich miejscu, a potem porozmawiamy.

  17. Dziwne, nie widzę tu nic wielkiego, w starym radiancie też można było takie rzeczy porobić. Kwetsia wtyczek i prefabów.

  18. aMermanIshouldTurnToBE 20 grudnia 2012 o 15:10

    @kapsel1997|DLC do CoD i BF są siebie warte – czyli niczego. I czemu uważasz mapy zrobione przez twórców w celu wyciśnięcia kasy za lepsze od tych które robią fani za darmo? Widocznie nigdy nie grałeś w dobrego moda.|@maciekittech|Właśnie ich nie ma bo nadeszła era durnych DLC. Gracze mogliby to robić tylko twórcy im blokują żeby DLC się w ogóle sprzedały.

  19. Osobiście uważam ,że Nuketown nie został tak dobrze zrobiony . Ale to może wina gry . Na pewno nie dostaniemy tu wiernej kopii . Na takim edytorze map z Far Cry 3 to odwalił kawał dobrej roboty . Powodzenia mu życzę ,bo może będzie coś z niego ;d

  20. Mam nadzieję że ten mistrz zrobi mapę z MW2 „Highrise” oraz „Terminal” i jeszcze kilka innych fajnych mapek.

  21. @Spectre12|Przecież Piotrek napisał, że to jest zadanie POZORNIE niewykonalne. Naucz się czytać, a później hejtuj.

  22. W dużym stopniu jest to praca z prefabami (gotowce z programów zewnętrznych jak 3ds max). Nie jest to takie trudne, kwestia czasu i wyobraźni.

  23. Co trudnego jest w podrobieniu mapek? Lepiej niech sam wlasne wymysli…

  24. HarryCallahan 21 grudnia 2012 o 10:49

    @kapsel1997: nie lubię się czepiać o czyjś wiek, ale serio: tylko 15-latek może napisać, że dodawanie do gry edytora map to „rozpieszczanie”, bo po prostu nie pamiętasz czasów, kiedy to było czymś normalnym. Wtedy zamiast jakiś śmiesznych dlc wychodziły dodatki które oferowały znacznie więcej. Jeszcze Bethesda jako tako idzie tą drogą co widać w przypadku add-onów do Fallouta New Vegas czy Skyrim chociaż im też zdarzają się takie jawne kpiny jak zbroja dla konia w Oblivionie. najgorsze w dlc jest to, że

  25. HarryCallahan 21 grudnia 2012 o 10:51

    twórcy dają w nich często „content” który został bezczelnie wycięty z podstawki. I potem mamy takie żenujące pozycje jak np. mafia 2 z której wycięto tyle, że główny wątek trwa z 5 godzin, a po więcej gry trzeba wyłożyć więcej kasy.

Dodaj komentarz