rek
rek

World of Warcraft: Skalowanie całego świata do poziomu już obowiązuje

World of Warcraft: Skalowanie całego świata do poziomu już obowiązuje
Najnowsza łatka wprowadziła też sporo innych zmian.

Na serwerach World of Warcraft wylądowała już aktualizacja 7.3.5, a wraz z nią szereg istotnych nowości. Najważniejszą jest zapowiedziane podczas Blizzconu skalowanie świata do poziomu aktualnie prowadzonej postaci, co powinno urozmaicić życie altoholików (więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ). Osoby, które ukończyły już ostatni rajd Legionu, mogą wybrać się do odświeżonego Silithus, gdzie czeka ciąg nowych zadań, ukazujących konsekwencje ciosu zadanego Azeroth ostrzem Sargerasa. Pojawiło się także nowe pole bitewne, Seething Shore, przygotowujące grunt pod dodatek Battle for Azeroth. Wypada również wspomnieć o Uludar (rajdzie z Wrath of the Lich King), który można zaliczyć ponownie w ramach Timewalkingu, oraz możliwości kupowania wycenionych na 1000 sztuk Wakening Essence żetonów na losowe, dopasowane do specjalizacji przedmioty legendarne.

rek

6 odpowiedzi do “World of Warcraft: Skalowanie całego świata do poziomu już obowiązuje”

  1. Najnowsza łatka wprowadziła też sporo innych zmian.

  2. Skalowanie poziomów by ktoś jeszcze zobaczył te martwe krainy w trakcie lvlowania ….. taaa i tak pewnie wszyscy bede farmic LFG bo po prostu bedzie szybciej xd

  3. W grach MMO najbardziej nie lubię tego skalowania.

  4. @BombelKrowka, nie, levelowanie przez LFD teraz trwa dłużej niż poprzez questy.

  5. Zapowiada się ciekawie. 🙂

  6. Fajnie, ale bardziej czekam na servery klasyczne 🙂

Dodaj komentarz