
WitcherCon: CD Projekt i Netflix dzielą się rozpiską imprezy

Przed powstaniem gier CD Projektu wiedźmińskie uniwersum cieszyło się jedynie lokalną popularnością – sporą, bo sporą – a książki Andrzeja Sapkowskiego trudno było uznać za kanon światowego fantasy. Gdy jednak Dziki Gon okazał się superhitem, a kilka lat później serca widzów podbiła serialowa adaptacja Netfliksa, wśród ludzi zapanowała prawdziwa geraltomania.
Dzięki temu doczekamy się pierwszego w historii WitcherConu. Choć ze zrozumiałych względów impreza odbędzie się wyłącznie online, organizatorzy (CD Projekt i Netflix) zapowiadają, że i tak atrakcji nie zabraknie. Z góry jednak zaznaczono, by nie spodziewać się prezentacji kolejnego growego Wiedźmina – rzecz niby oczywista, ale może lepiej z góry tonować oczekiwania. By obyło się bez zbędnych rozczarowań, firmy udostępniły bardziej szczegółową rozpiskę tego, co będzie się dziać podczas wydarzenia:
Detecting some strong magic… looks like we’re getting closer to the #WitcherCon!
— The Witcher (@witchergame) June 28, 2021
Time to share the official schedule – check it out below and save the dates!
For more details visit https://t.co/nbzi5J56z5 pic.twitter.com/2bhDFQnmKw
Transmisja 9 lipca rozpocznie się o 19:00, 10 lipca zaś o 3:00. Obejrzymy je na YouTubie lub Twitchu.
Prócz informacji na temat drugiego sezonu serialowego „Wiedźmina” graczy zainteresuje najbardziej panel „Wspomnienia ze szlaku”, podczas którego Redzi będą opowiadać o powstawaniu trylogii. Nie zabraknie też Gwinta i przygotowywanego przez studio Spokko mobilnego The Witcher: Monster Slayer. Rzecz jasna trzymamy również kciuki za jakieś wieści na temat zapowiedzianego jesienią Wiedźmina 3 na nową generację konsol.

Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “WitcherCon: CD Projekt i Netflix dzielą się rozpiską imprezy”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Będzie Żebrowski?
Czyli nic ciekawego, anie w sumie nic nowego :)|Gdyby to był nowy Weidzmin to by było coś.
CDPR powinien te pieniądze przeznaczyć na opłacenie firmy która robi profesjonalne Beta-testy gier a nie kolejną tubę marketingową.
Typowe zagranie PR’owe. CD Projekt próbuje zatrzeć źle wrażenia, poprzez usunięcie w cień cyberpunka i wyciągnięcie na wierzch gry, która dała im miliony fanów. Przy czym źle do tego podeszli, bo rozpiska co najwyżej letnia…