rek
rek

Wiedźmin 3: Modder wylaszczył grafikę [WIDEO]

Wiedźmin 3: Modder wylaszczył grafikę [WIDEO]
Fasady wyglądają bardziej fasadowo, woda jest bardziej wodnista, a rzeczy stały się bardziej do rzeczy.

Za paczuszkę, która pozwoli wam nieco zliftingować Dziki Gon, odpowiada człowiek o ksywie Halk Hogan. Jego wysiłki pozwalają zastąpić niektóre z oryginalnych tekstur ich odpowiednikami w jakości ultra HD. Zestaw zawiera nowe wersje posadzek, murów i ścian, ale też elementów wystroju w rodzaju mebli. Poprawia również wygląd wody, której przydaje dynamiczne odbicia. A w dodatku, jak twierdzi autor, nie obciąża znacząco podzespołów.

HD Reworked Project jest (aż od końca 2015) nieustannie rozwijane. Wersja 5.0, która właśnie zadebiutowała, to nie tylko okazja do sprezentowania kolejnych podmianek oraz uproszczenia procesu instalacji, ale również do rozreklamowania inicjatywy. Autor przedstawił ośmiominutowy materiał, na którym udowadnia, że Dziki Gon może wyglądać dużo piękniej.

Modyfikacja wymaga karty graficznej z przynajmniej 2 GB pamięci, GPU pokroju GeForce’a GTX 970 lub Radeona R9 290X powinny sobie z nią poradzić, gwarantując rozgrywkę bez spadków płynności. Jak ją zainstalować, dowiecie się z tej strony.

rek

22 odpowiedzi do “Wiedźmin 3: Modder wylaszczył grafikę [WIDEO]”

  1. Fasady wyglądają mniej fasadowo, płaszczyzny są mniej płaskie, a rzeczy stały się bardziej do rzeczy.

  2. Nie no, pięknie. Jedyne czego nie lubiłem w poprzedniej wersji to refleksy w wodzie w jaskiniach. Wyglądały mega sztucznie, bardziej jak lustra. Z modem podbijającym ustawienia z ultra do ultimate i ENB które zmienia bardziej filtr pomarańczowy na niebieski (mniej bajkowy) i cud miód malina ehhh… 1080 GTX już słyszę jak wyje wentylator, ale nieważne, instaluje ponownie :). W odróżnieniu do skyrim tu mieszczę się w max 10 modach i jestem szczęśliwy. Bez galopowania w miastach już nie byłbym w stanie grać

  3. wielki0fan0gier 12 lutego 2018 o 14:59

    Wiedźmin 3 dużo traci przede wszystkim ze względu na brak widoku z perspektywy pierwszej osoby. Pewnie, że są mody, który go wprowadzają i wszystko jest ok poza brakiem animacji… tym bardziej dziwię się, że deweloper nad tym nie popracował. Gra jest bardzo ładna bez modyfikacji i widok FPP pozwoliłby w pełni się nim rozkoszować.

  4. Ja w pełni rozkoszuję się z widokiem zza pleców. Nie wiem w czym problem.

  5. Owce w oryginale to jakiś żart… Druga sprawa, że gra wygląda 1000 razy gorzej niż na zwiastunach, ale jakimś cudem nie dostało się jej za gigantyczny downgrade. Zamiast „watch dogs uczy”, powinno być „wiesiek uczy”… Hurr durr heretyk, obraża wiedźmuna!

  6. @max22 zwiastuny to zwykły cinematic..Ogólnie, ciekawe jakby wyglądał W1 na silniku W3

  7. EastClintwood 12 lutego 2018 o 16:06

    @klozik|Był downgrade w stosunku do pierwszych trailerów na silniku, nie ma co temu zaprzeczać. Ale Watch Dogs wyglądał po premierze po prostu bardzo źle, Wiesiek mimo że nie wyglądał tak jak na trailerach to jest ciągle jedną z najładniejszych gier a mechaniki nie zostały poddane downgrade.

  8. Wiedźmin 3 był moją pierwszą grą na PS4 i chociaż na pewno na PC wygląda lepiej, to i tak za każdym razem jak go odpalam jestem zachwycona grafiką. A „Krew i wino” jest co najmniej dwa oczka wyżej.

  9. @klozik Mówię o zwiastunach na silniku gry… | @EastClintwood No nie wiem, dla mnie to wygląda gorzej: https:www.youtube.com/watch?v=iD7KoUJGzGM&feature=youtu.be&t=28

  10. @Max22 – po pierwsze był duży szum, a po drugie downgrade był dużo mniejszy niż w Watch Dogs (był gdzieś na poziomie downgradu Far Cry 3 a pozostłe zmiany były bardziej stylistyczne – nasycenie kolorów większe i rezygnacja z postprodukcyjnego efektu HDR który niestety wielu ludzi interpretuje jako realny detal – można ściągnąć moda który bardziej przybliży grę do tego co było na pokazach bez spadku FPS ale to czasem trochę koluduje z HBAO i nie tylko).

  11. @Max22 – oficjalnie mówili że zwiastuny są renderowane na silniku ale wyciskają wszystkie poty z silnika i potem było to jeszcze edytowane w postprodukcji. To nie jest gameplay a największy wpływ na wygląd maiła postprodukcja tak jak to mówili ludzie z CDP na formu. I tak – można było pogadać z ludźmi z CDP na forum poświęconym CGI

  12. @EastClintwood|Większość mechanik w W3 jest tak biedna, że tam już nie byłoby co downgrade’ować xD

  13. @Sheade twoja teoria trochę się nie sprawdza np. przy Watch Dogs

  14. hexenisalive 12 lutego 2018 o 18:21

    @silvver |Bo Watch Dogs wygląda jak inna gra. No zupełnie. Na trailerze miasto żyło. W Grze? Nic + bardzo obcięte efekty.|W3 ma słabsze tekstury i efekty świetlne oraz zmienioną paletę kolorów/kolory zmodyfikowano na bardziej „jesienne” i ciepłe. Nadal wygląda baaardzo podobnie.|https:www.youtube.com/watch?v=nOr8sbb3cmg|Tu widać bardzo że Vanilla wygląda świetnie i zmiana kolorów na te podobne z E3 krzywdzi grafikę.|W3 obcięto, można to powiedzieć. Ale nie skrzywdzono jak WD.

  15. Na 8GB RAMu, jeżeli chcę pograć na ultra, to muszę wyłączyć większość aplikacji w tle, bo inaczej komputer się zakrztusi. Ciekawe, ile pamięci bym musiał tutaj mieć. :O

  16. wielki0fan0gier 12 lutego 2018 o 19:31

    Wiedźmin 3 z pierwszego trailera śmigał na shaderach 2. Jednocześnie użyto masy efektów cząsteczkowych i maksymalnie ostrych tekstur. Chodziło to ociężale, a na konsolach nie dało się w ogóle grać… Tak, to przede wszystkim konsole pozbawiły W3 dobrej grafiki. Ale nie tylko, bo i PC, który udźwignąłby grę z 2013 r., mało, kto miał. Rozgrywka stała się ważniejsza od grafiki… i wyszło to W3 na dobre. A nowe shadery PBR robią pozytywne wrażenie. Obcięto rozdzielczość tekstur i złożoność modeli…

  17. wielki0fan0gier 12 lutego 2018 o 19:33

    ale sam silnik ma duży potencjał również w wyświetlaniu grafiki. Cyberpunk może w tym względzie zaskoczyć.

  18. Łooo, prawie jak San Andreas

  19. Grafika cieszyla na zwyklym ps4, teraz majac XoX niczego wiecej mi do szczescia nie potrzeba, a gre przechode trzeci raz. Podziwianie cegielek zostawie pasjonatom.

  20. Jak juz krytykujecie, to nauczcie sie rozrozniac „na silniku gry” a „faktyczny gameplay”.

  21. eh…gralem z wersja chyba kolo 3. naprawde juz wtedy ten mod robil roznice. smutniejsze jest to, ze 1 pasjonat w wolnych chwilach robi cos, co powinno byc czescia wysokobudzetowej gry z duzym teamem w dniu premiery.

  22. Wreszcie poprawa najważniejszego elementu tego świetnego RPG, przy oryginalej grafice normalnie nie da się grać, wszystko niewyraźne, za słabo się błyszczy.

Dodaj komentarz