rek
rek
13.08.2013
Często komentowane 28 Komentarze

Wiedźmin 3: Dziki Gon – Tajemniczy licznik na stronie gry. Co zwiastuje?

Wiedźmin 3: Dziki Gon – Tajemniczy licznik na stronie gry. Co zwiastuje?
Co kryje tajemniczy licznik na stronie Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu i fraza „killing monsters”? Nowe informacje? Zwiastun? Datę premiery? O tym przekonamy się już jutro wieczorem. Jedno jest raczej pewne – fani Geralta z Rivii powinni już zacierać ręce.

Na nowej podstronie („killing monsters”) znajdującej się na oficjalnym serwisie Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu pojawił się niedawno licznik. Odmierza on czas do godziny „zero”, która wybije jutro o godzinie 20:00 czasu polskiego. Na razie można pobrać paczkę nowych tapet, grafik i muzyki.

Pytanie tylko, co też nowego szykują dla nas RED-zi. Pamiętajmy jednak, że już w przyszłym tygodniu odbędą się targi gamescom – niewykluczone, że Polacy chcąc ominąć szum informacyjny, który pojawi się w trakcie niemieckiej imprezy, chcą ujawnić nowe szczegóły o swojej produkcji nieco wcześniej. Prawdopodobnie możemy więc spodziewać się nowego zwiastuna. A może czegoś więcej?

Stronę z licznikiem i linkiem do pobrania materiałów z produkcji znajdziecie TUTAJ.

rek

28 odpowiedzi do “Wiedźmin 3: Dziki Gon – Tajemniczy licznik na stronie gry. Co zwiastuje?”

  1. Może wreszcie dowiemy się, o co chodzi z tym „Something BIG”, o którym napomknęli przy okazji E3…

  2. wygląda na to że to artykuł z przyszłości,, redakcja cofnęła się w czasie o 65 dni

  3. mój błąd strona i źle wyświetliła pozostały czas, przepraszam

  4. pobawcie się zmianą daty o godziny

  5. „Na razie można pobrać paczkę nowych tapet, grafik i muzyki.” No nowe to to nie jest, bo wychodziło to co tydzień, ale jeśli się nie śledzi to tak to jest…

  6. Mam nadzieję, że na gamescomie pokażą solidnego gameplaya i podadzą datę premiery.

  7. @sebogothic|Ja również. Mam też nadzieję, że Deep Silver oficjalnie poinformuje na konferencji, nad czym pracuje studio Piranha Bytes. Pewnie nawet screena nie pokażą, ale oficjalnie potwierdzenie nowej gry to już coś.

  8. skoro to jest odliczanie do „killing monsters” to moze w koncu pokaza system walki ;]

  9. @arisa321 – Otóż to ;D Też czekam, aż PB zapowie swoją kolejną grę. Risena 2 zapowiedzieli też na gamescomie, 2 lata przed premierą. Jedną grę tworzą 3 lata, a więc premiera prawdopodobnie w 2015 roku. W tym powinniśmy zobaczyć zapowiedź, a za rok gameplaya. Na tegorocznym gamescomie pewnie pokażą kilka artworków oraz opiszą koncepcję fabuły i gameplayu. Ale najważniejsze jest to, że poznamy tytuł ich kolejnej gry. Chociaż Risen 3 jest o wiele bardziej prawdopodobny od nowego Gothica.

  10. Primo – Piotrusiu, ta podstrona nowa była 2 miesiące temu. Od tamtego czasu co tydzień pojawiają się tam materiały z gry. Secundo – co do tego całego „something big”, obstawiam zwiastun CGI (albo modny ostatnio – teaser zwiastuna, który pojawi się na GC). Dlaczego? W zapisie audio z konferencji REDów na E3 można usłyszeć, że pod koniec tegoż filmiku, gdy Geralt pokonał już bandytów/żołdactwo/whatever ostatni z nich w rozpaczy pyta go „what are you doing?”, a ten odpowiada „killing monsters”.

  11. Właśnie miałem to napisać co @DrInfected.|Info macie nie z tej ziemi, strona tyle stoi, a wy mówicie jako o nowej.

  12. 1. Ta podstrona istnieje od 2 miesięcy.|2. Te grafiki, tapety i muzyka nie są nowe – były sukcesywnie udostępniane w 7-dniowych odstępach począwszy od czerwca br.

  13. @sebogothic|Ale jednak istnieje malutka szansa na nowe przygody Bezimiennego. 🙂 Nadzieja nie gaśnie.

  14. Już było, zamiast robić nowego neewsa mogliście zrobić zwykły update:|http:www.cdaction.pl/news-32994/e3-2013-wiedzmin-3-dziki-gon-geralt-zywcem-wyjety-z-rozgrywki-wideo-update-ukryta-wiadomosc.html

  15. Piranha Bytes zapewne planuje zakończenie trylogii Risen. A potem dopiero zaczną się zastanawiać co zrobić ze swoją kochaną marką Gothic 😉 Obawiam się jednak, że to koniec historii Bezimiennego – od początku zakładali zakończyć serię na trzeciej części. Dopiero niedawno ich nastawienie z „trylogii” zmieniło się na „kto to wie” albo „nie mogę o tym mówić”.

  16. Wiadomo, że chodzi o mini-serial.

  17. no mi się też coś tak zdaje, chociaż to jest raczej niemożliwe.

  18. tym bardziej patrząc na adres strony|http:thewitcher.com/KillingMonsters/|Killing Monsters sugeruje na oddzielny projekt i jeszcze te fragmenty z gameplay trailera, które wyraźnie gameplayem z samej gry nie są, oprócz tego ich współpraca z Warner Bros. To może być bardzo prawdopodobne, choć pewnie to będzie zupełnie coś innego, bardziej banalnego, bo nie chce mi się wierzyć, że zrobią jakiś mini-serial.

  19. @Idanraell – Tylko w jakiej formie? Też chciałbym Gothika, ale prawa rynku są nieubłagane. Ostatni Gothic od PB wyszedł 7 lat temu. To trochę za dużo by zrobić pełnoprawny sequel. Można by zrobić ewentualnie jakiś prequel albo remake części pierwszej (to marzy mi się najbardziej). G1 jest świetną grą jednak można by mnóstwo rzeczy udoskonalić. Powiększyć nieco, zachowując proporcje ofc, całą mapę; dodać kilkanaście nowych postaci, nowe questy i wątki (bandyci w kanionie), przemodelować nieco system walki…

  20. …kartę postaci przenieść z Risena 1 (oczywiście chodzi mi tylko o sam wygląd, a nie umiejętności), otwieranie zamków, kradzież kieszonkową i crafting też przenieść z R1.

  21. Ludzie co wy na to, że mi brakuje w Wiedźminie systemu walki z Batmana arkham city!

  22. @piorek666 – Od dawna piszę, że system walki w W3 może być wzorowany na tym z Batmanów, a przynajmniej jeśli chodzi o to płynne przełączanie się między przeciwnikami. W Batmanie wyszło to świetnie i mega widowiskowo. We Wiedźminie trzeba po prostu przełożyć ten system walki na miecz.|W pierwszej części mieliśmy dość widowiskową walkę, ale polegającą jedynie na klikaniu. W „dwójce” znowu za dużo było tych przewrotów.

  23. @piotrek666: mi tam w ogóle brakuje jakiegokolwiek sensownego systemu walki. Coś ala Batman lub Remember Me (tylko może mniej zautomatyzowane) byłoby ciekawszą alternatywą niż ciągłe turlanie się po ziemi…

  24. @Sonne|Przecież powiedzieli, że w trójce turlania nie będzie, a zastąpią to parady i piruety jak w książkach.

  25. Nowe screeny!

  26. Na facebookowym profilu Platige Image został umieszczony wpis „Wkrótce. Zostańcie z nami”. Czyli to musi być jakieś CGI 🙂

  27. @MiChu01|Full Combat Rebalance 2 dodaje parę animacji i zmienia turlanie na coś al’a piruet. |Marzy mi się jednak taka ARMA Medieval Edition, z normalną fintą, z ofensywnym piruetem, realistyczną wagą broni i zbroi (znaczy: lekkie miecze, wykorzystanie obu krawędzi oraz dźwigni).

  28. http:www.youtube.com/watch?v=c0i88t0Kacs mamy trailer

Dodaj komentarz