
Watch Dogs: Legion – Nowy zwiastun i wymagania sprzętowe do grania z ray tracingiem [WIDEO]
![Watch Dogs: Legion – Nowy zwiastun i wymagania sprzętowe do grania z ray tracingiem [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/7525a6f5-f34b-46be-bfc2-01e340576129.jpeg)
Trzymamy kciuki, by Ubisoft godnie pożegnał bieżącą generację i jednocześnie hucznie przywitał nową. Zestaw premier na końcówkę tego roku wydawca ma bowiem zacny: Immortals: Fenyx Rising, Assassin’s Creed: Valhalla i Watch Dogs: Legion.
W ten ostatni tytuł przyjdzie nam zagrać najszybciej, bo jeszcze w tym miesiącu. Pomimo intensywnej promocji wciąż nie wszyscy chyba się przekonali do głównej atrakcji gry: możliwości włączenia do naszego ruchu oporu (a co za tym idzie, bezpośredniego kontrolowania) każdego napotkanego londyńczyka. Faktycznie brzmi to imponująco, ale jeżeli w parze z tą funkcją nie pójdzie przyjemna rozgrywka czy ciekawa fabuła, nowe Watch Dogs raczej się nie wybroni.
Porzućmy jednak czarnowidztwo i skupmy się na nowym zwiastunie:
Oprócz tego studio zaktualizowało opublikowane w zeszłym miesiącu wymagania sprzętowe i wprowadziło drobne zmiany dla zaleceń w przypadku grania z ray tracingiem.
Wysokie ustawienia, 1080p – Ray Tracing Medium
Bardzo wysokie ustawienia, 1440p – Ray Tracing High
Ustawienia Ultra, 4K – Ray Tracing Ultra
Watch Dogs: Legion ukaże się 29 października na pecetach, Xboksie One i PS4. 10 listopada trafi na Xboksa Series X/S, a na PS5 19 listopada (w Polsce).

Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Watch Dogs: Legion – Nowy zwiastun i wymagania sprzętowe do grania z ray tracingiem [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wymagania jak na Ubisoft przystalo 😀
Noi pograne
Co to za przeproszeniem k*rwa ma być, kompletnie odlecieli. Gra, która wygląda jak każda ich poprzednia na przełomie dobrych 5-6 lat czy więcej, a wymagania jak na Crysisa 4.
Hmmm Cóż wymagania są jakie są bo pewnie optymalizacja będzie wołać o pomstę do nieba jak to w ubi:) Ale nie spodziewałem się w WD Dubbingu PL. Tyle dobrze że ta gra jakoś za bardzo mnie nie interesuje. Może kiedyś jak już będzie kosztowała 50 lub 20 zł Wd 2 właśnie tak kupiłem i nawet jest spoko po mimo moich uprzedzeń do niej.
@SolInvictus|Mówisz? To proszę mi uruchomić ray tracing na czymś słabszym niż 2060. Herkulesowi to się nie dziwię, bo czytanie ze zrozumieniem nie jest jego mocną stroną, ale po tobie spodziewałem się więcej.
Pamiętajcie, że są to ustawienia z Ray Tracem włączonym.
@Shaddon A ja spodziewalem sie po Tobie tego co zwykle – spierania sie o wzgledne czy niewiadome. Ubisoft zwykl miec wymagania od czapy, a grafike taka se. Tutaj widze 2080Ti w zalecanych do niewymaksowanego RT w rodzialce 1440p przy nieokreslonej ilosci klatek. Govno to mowi, ale takich wymagan jeszcze nie widzialem. Ty widziales? Z czym Ty chcesz sie tu spierac, kiedy nie masz skad brac argumentow? To jalowe.
@SolInvictus|Jałowe to jest wyśmiewanie czegoś dla zasady. Quake 2 też ma „taką se” grafikę, a mimo to przy włączonym RT z ledwością osiąga 60 pfsów w 1440p. Sugeruję szersze zaznajomienie się z tematem nim znów zaczniesz się dziwić, że ray tracing, szczególnie w grze z dużym otwartym światem pełnym obiektów 3D jest w stanie zarżnąć nawet najmocniejszą GPU.
Ale o co wam chodzi? Przecież nie ma słabszej karty która uciągnie jakąkolwiek grę z RT.
@Kolo5141|Daj chłopakom spokój, podane wyżej wymagania są wysokie, bo to gra Ubisoftu i już. Piranha Bytes zoptymalizowałaby RT pod GTX 970.
@Shaddon Wlasnie problem polega na tym, ze Tobie brakuje szerszego zaznajomienia sie z tematem przed tym, jak zaczniesz wypowiadac sie w jakiejs kwestii i tu masz tego przyklad. Gry na oczy nie widziales, wymagania sa kompletnie niejasne, a Ty swoje – pieprzysz glupoty i zaczynasz dyskusje w temacie, ktory na ten moment dyskusji nie podlega. Ja po prostu zwrocilem uwage, ze wymagania sa tradycyjnie wyjatkowo wysokie, wiec zamykaj chalape i idz dyskutowac z kims innym, bo ja sensu gadki z Toba nie widze 😉
@SolInvictus|Ty tak na serio, czy trollujesz? Jak wymagania mogą być „wyjątkowo wysokie”, skoro 2060 jest najsłabszą z GPU obsługujących RT?
@Shaddon No i wlasnie wychodzi co pisalem. RT odpalisz takze na starszych kartach, ale byc moze domyslasz sie, jak to bedzie dzialac. Dlatego sugeruje szersze zaznajomienie sie z tematem zanim zaczniesz sie wypowiadac… Ostatnio madrzyles sie o zamykaniu mocnych podzespolow w jak najwiekszych obudowach, teraz madrzysz sie o RT, wiedzac w temacie niewystarczajaco, a do tego probujesz mnie pouczac. Govno wiesz o sprzecie, wiec odpusc sobie.
@Sheddon, grafika grafiką, ale procesory też praktycznie z najwyższej półki są wymagane…
@SolInvictus|”Mądrzyłem się”? Przedstawianie faktów to „mądrzenie się”? Cyrkulacja powietrza ma obiektywnie istotny wpływ na temperatury podzespołów – im mniejsze pudełko, tym będą wyższe. Chcesz z tym dyskutować to przedstaw dowody. To raz. Dwa, RT na GPU poniżej serii 2xxx obsługiwany jest software’owo, a to „niewielka” różnica. Realnie bez rdzeni RT nie ma sensu podchodzić do tego tematu inaczej jak do ciekawostki. Z tym też będziesz się kłócić, mistrzu?
@Shaddon Widze, ze pare minut temu twierdziles, ze 2060 jest najslabsza karta, ktora RT osbsluguje, teraz cos tam poczytales i jest inaczej, a Ty zaczynasz mi tlumaczyc, dlaczego tak jest… Jestes typie kuriozalny 😀 Co do obudow, wytlumaczylem Ci to we wspomnianym temacie i malo mnie obchodzi udowadnianie Ci czegokolwiek, bo ja to wiem i potwierdza to moje doswiadczenie przeczace temu co piszesz. Tyle jestes warty…
@SolInvictus|2060 jest najsłabszą z kart obsługujących RT. Kropka. Jak już poświęcisz chwilę na ogarnięcie tematu i zaczniesz odróżniać wsparcie software’owe od hardware’owego, zapraszam na priv, chętnie pociągnę ten temat dalej. I tylko proszę, przestań zachowywać się jak urażone szczenię. Nie ja jestem winny twym głupim komentarzom, a personalne docinki naprawdę nie robią na mnie wrażenia.
Te wymagania to do 60fpsów?