
Watch Dogs: Główny projektant odchodzi do EA. Będzie robił Need for Speeda?

Internetowe CV Keena pokazuje, że jego praca przy Watch Dogs (i Far Cry 3) zakończyła się w lutym 2013 roku. Jego obecna pozycja to od marca „producent rozgrywki” w studiu Ghost Games, które należy do EA i które, według wcześniejszych plotek, pracuje nad jedną z nadchodzących odsłon serii Need for Speed.
Czy należy przejmować się tymi informacjami w kontekście gry Watch Dogs? Trudno powiedzieć. Możliwe jest bowiem, że praca Keena (czy przynajmniej – kluczowa jej część) przy Watch Dogs już się zakończyła, a on sam chciał wrócić do Szwecji, gdzie wcześniej już pracował dla studia DICE, by tam kontynuować karierę w branży gier. Równie możliwe jest jednak to, że EA podkupiło kluczowego projektanta w kluczowym projekcie swojego kluczowego rywala. Wszystko to jednak na razie wyłącznie spekulacje.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Watch Dogs: Główny projektant odchodzi do EA. Będzie robił Need for Speeda?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ciekawe informacje przynosi profil na portalu LinkedIn należący do Jamie Keena, głównego projektanta gry Watch Dogs. Zgodnie z nim Keen nie pracuje już dla Ubisoftu, a własnie przeniósł się do niedawno założonego studia EA w Göteborgu.
ZDRAJCA!
E tam zdrajca. Po prostu chce się rozwijać, a obecna posada mu na to nie pozwalała albo po prostu ma możliwość zarobić więcej kasy. Czy ty jak byś pracował w jakieś firmie i nie widział szans na rozwój swoje postaci to chciałbyś tam siedzieć do końca swoich dni?
Ten news średnio wróży powodzenie nowego potencjalnego hitu Ubi…
@SabaruPL To się rozwinie w EA…
Kiedy EA upadnie? Albo chociaż niech dostaną solidnego kopa, żeby się ogarnęli… A co do tego projektanta, to niech robi co chce. Myślę, że Watch Dogs jest teraz tylko dopracowywane, w każdym bądź razie, jeśli ma wyjść w tym roku, to poziomy i fabuła są gotowe…
Główny projektant WD ma robić NFS’a? 😀 No to model jazdy będzie zaiste epicki.
Zdrajca