
Warhammer: Vermintide II – Siły Chaosu nie doczekają wiosny [WIDEO]
![Warhammer: Vermintide II – Siły Chaosu nie doczekają wiosny [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/d84e80e3-7aa2-4c27-8ef6-fd3305e8663d.jpeg)
Poznaliśmy konkretną datę premiery.
Druga część Vermintide wprowadzi sporo nowości do koncepcji znanej z „jedynki”. Na pierwszy plan zdecydowanie wybija się rozszerzenie bestiariusza. Obok Skavenów pod ostrza, obuchy, groty i ogniste kule pójdą też wojownicy Chaosu. Zmiany dotkną chociażby systemu klas. Każda z pięciu dostępnych postaci otrzyma trzy ścieżki rozwoju, które określą jej rolę na polu bitwy. Przykładowo krasnolud Bardin może specjalizować się w walce tarczą i młotem, dwoma toporami bądź kuszą (więcej szczegółów znajdziecie w CDA 13/2017). Najważniejsza wieść jest taka, że pecetowcy rozpoczną mordowanie dokładnie w Dzień Kobiet, czyli 8 marca. Właściciele konsol muszą jeszcze uzbroić się w cierpliwość.

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Warhammer: Vermintide II – Siły Chaosu nie doczekają wiosny [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tak tak tak czekam na tą grę . Moje top 3 w tym roku
@BigBoss88 Nie wiem, czy to słaby sarkazm, ale jedynka była wyjątkowo dobra. Obok Paydaya 2 jest to według mnie najlepszy klon Left4Dead.
@JohnyGuliano – yyy…sarkazm bo napisał że wyczekuje premiery owej gry ? Niby czemu miałby to być sarkazm ?
A tak wracając do samej gry to w jedynkę nie grałem ale ogólnie boli mnie fakt że w tego typu tytułach nie ma możliwości gry w 2 albo 3 osoby. Zawsze muszą być boty i albo trzeba grać z nimi albo trzeba modować jakoś grę żeby dało się je „killnąć” na początku rozgrywki. Czemu twórcy nigdy nie umieszczają opcji gry w mniej niż 4 osoby ?
@KafarPL – Boty są aktywne jeśli chcesz grac sam (gra prywatna) albo nikt nie dołączył do gry (gra otwarta). W grze otwartej może grac max 4 graczy, a brakujących zastępują boty. Można też wskoczyć w miejsce bota w już rozpoczętej grze.
@Madjack Ale dla wielu (w tym dla mnie) lepsza byłaby rozgrywka we dwóch bez botów niż we dwóch z botami które ciągle wbiegają pod celownik, nie używają połowy ekwipunku, itd.