
Warhammer 40,000: Dawn of War III – Zobacz wprowadzenie do kampanii [WIDEO]
![Warhammer 40,000: Dawn of War III – Zobacz wprowadzenie do kampanii [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/31051e35-f3e0-4b33-a38b-194164964fcd.jpeg)
Wygląda na to, że w przyszłości mają coś nie tak z upływem czasu.
Przypomnijmy, że niebawem ruszą betatesty gry – nie jest jeszcze za późno, by się zarejestrować! Premiera Dawn of War III odbędzie się zaś 27 kwietnia, a tutaj możecie sprawdzić, czy wasze komputery spełniają wymagania sprzętowe.

Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “Warhammer 40,000: Dawn of War III – Zobacz wprowadzenie do kampanii [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Już nie mogę się doczekać otwrtej bety ahh 😀
gwarantuje, że szybko dostaniesz kubłem zimnej wody na łeb, tak jak ja w CBT
@kami1920:|ja po becie w zeszły weekend to jestem sceptyczny. Interface zrobiony na odwrót niż standardowo. Nie mogłem przypisać budynków do klawiszy. Zamiast taktyki to mam, zwykłą masówkę. A największe ale mam do projektów zarówno map i jednostek. Mapy, a właściwie jedna mapa jest niezniszczalna, to jest bardzo złą odmianę w porównaniu z DoWII. Natomiast jednostki się zlewają z tłem, prędzej widać healthbary niż same jednostki. Nie wspominając o nieintuicyjnym korzystaniu z umiejętności
Zamiast taktyki mam zwykłą masówkę… w końcu to MOBA, a nie prawdziwa strategia 🙂
Ja także czuję, że muszę się podzielić tym co zobaczyłem a trochę tego jest. Jednostki mają mało hp i szybko giną, lecz to żadna strata bo odbudowa armii jest równie szybka, bohaterowie są także słabi, jeśli wpadniesz nimi na sporą grupę wrogów to długo nie pożyją. Ból jest wtedy gdy przyzywasz na pole walki 30 metrowego mecha tylko po to by się nim nacieszyć przez jakieś 30sec? Wygrywa ten kto szybciej dojdzie do pojazdów zero taktyki, pkt. z zasobami są źle rozmieszczone(choć nie na każdej mapie).
interfejs jest słaby, MM też kuleje a jeśli chodzi o zalety to dobre animacje, balans(żadna nacja nie ma widocznej przewagi w walce), różny styl gry nacjami oraz lvl’owanie bohaterów które coś na prawdę daje.|Ogólnie: przeciętnie, czyli jestem zawiedziony. Chłopaki starają się zrobić wszystko inaczej, jednak póki co to słabo im to wychodzi.
Kompletnie nie czuję tej gry. Pierwszy trailer położył mnie na łopatki, później pojawił się gameplay i pierwszy zawód. Dostałem się do zamkniętej bety i chwila gry tylko potwierdziła moje obawy. Zero miodności i jebnięcia w walce, po prostu oddziały pierdzące na siebie jakimiś laserkami. Nie dość, że źle to wygląda to jeszcze trudno się tym wszystkim steruje bo każda jednostka ma jakieś nieporęczne i dziwne umiejętności. Poza tym TRAGICZNY interfejs, kiepski voice acting i tryb gry będący kalką MOBY.
Trudno, nigdy jakimś wielkim fanem W40K ani DoW nie byłem. Wciąż czekam na grę z tego uniwersum która nie będzie kreskówkowa. Space Hulk: Deathwing dobrze wygląda, ale sam gatunek gry to kompletnie nie moja bajka. W każdym razie, leję na DoW3 ale decyzje i pomysły Relic Entertainment sprawiają, że zaczynam mocno martwić się o Company of Heroes 3.
ciesze się że wyjdzie przy zaniku gatunku RTS , każda produkcja tego typu powinna cieszyć narzekacie że interfejs słaby czy jednostki szybko giną to jest problem jednego patcha , jedynym problemem może być masowośc przecież W40K opowiada o bitwach armii ale masowośći tam niema odziałły liczą do 10 osób |jeżeli przegną z ilością jednostek to zepsuje kilmat , ale w końcu to świat wiecznej wojny .
@saruman3 Nie zapominajmy jeszcze o Spellforce 3. Liczę, że wszystko będzie jak w jedynce.
niemog się doczekać. 🙂