
Warhammer 40,000: Dawn of War III – 40 minut rozgrywki w multi [WIDEO]
![Warhammer 40,000: Dawn of War III – 40 minut rozgrywki w multi [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/f54b1dfc-7366-4abc-91bf-52f0d4ad2445.jpeg)
Starcie rozgrywa się w konwencji 3 na 3.
Przy okazji warto przypomnieć, że już 21 kwietnia rusza otwarta beta. Ci, którzy liczą przede wszystkim na tryb dla jednego gracza, mogą kliknąć TUTAJ, by zobaczyć filmik otwierajacy kampanię.

Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Warhammer 40,000: Dawn of War III – 40 minut rozgrywki w multi [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
ja po becie w zeszły weekend to jestem sceptyczny. Interface zrobiony na odwrót niż standardowo. Nie mogłem przypisać budynków do klawiszy. Zamiast taktyki to mam, zwykłą masówkę. A największe ale mam do projektów zarówno map i jednostek. Mapy, a właściwie jedna mapa jest niezniszczalna, to jest bardzo złą odmianę w porównaniu z DoWII. NDuzym problemem jest, że jednostki się zlewają z tłem, prędzej widać healthbary niż same jednostki. Nie wspominając o nieintuicyjnym korzystaniu z umiejętności
Relic ma u mnie z miejsca minus za tylko 3 rasy na start, bo jestem PEWIEN, że dodadzą kolejne w DLC, a to jest model, którego z pasja nienawidzę, tym bardziej że, znając SEGĘ, będą chcieli 15-19 € za stronę. Dalej, tak, jak mówiło już kilka osób, interfejs jest mocno nieprzejrzysty, brak możliwości przypisywania budynków pod hotkeye w RTS-ie jest mocno upierdliwy, są pewne problemy z balansem (pojazdy są trochę za silne jak dla mnie, tak samo, jak niektórzy bohaterowie), no i cena, 200 zł to boqua monies.
Ale fajna moba. W 100% warta tych 60$…..
@greedosk|A znowu dla mnie jest minusem ten powrót do korzeni. Mechanika z jedynki mi nie przypadla do gustu, gdzie wszystko polegało na przytłoczeniu wroga ilością, a nie na zmyśle taktycznym jak w dwójce. Poza tym, jak napisał @kiogu1, idą w moby. Wiem, że moje preferencje mogą być odmienne do ogólnie panujących trendów, jednak DoW raczej kojarzył mi się z tytułem z mocnym trybem dla pojedynczego gracza, a tutaj mam wrażenie, ze nastawiają się głównie na multi.
Ten HUD, grafika i animacje. Wygląda to na tle poprzednich części niczym przaśna mobilna gierka :/
Xellar, wiem, to ironia 🙂 Ogólnie bawi mnie ten trend – mamy slashera zamiast single dow 2 i pozbawiona klimatu moba zamiast multi w dow 3….
Fakt, HUD jest obrzydliwy…