rek
rek
20.03.2013
Często komentowane 40 Komentarze

Warframe: W każdej grze powinien być PhysX… [WIDEO]

Warframe: W każdej grze powinien być PhysX… [WIDEO]
Twórcy darmowego shootera Warframe dodali do gry obsługę silnika fizycznego PhysX. Dzięki niemu posiadacze kart graficznych Nvidii mogą podziwiać znacznie ładniejsze efekty ataków. Próbkę możliwości technologii "Zielonych" pokazuje nowy trailer produkcji.

PhysXWarframe:

rek

40 odpowiedzi do “Warframe: W każdej grze powinien być PhysX… [WIDEO]”

  1. Prezentuje się ciekawie , magia kolorów , które oby nie zaszkodziły w rozgrywce .|Swoją drogą o ile dla Nvidii , PhysX to świetna technologia , tak szkoda , że Radeon nie ma jeszcze nic takiego imponującego ( hm nie licząc włosów)

  2. Aha czyli więcej latających świetlików zasłaniających cel 😛

  3. Bardziej się nie dało zasłonić pola walki 🙂 ? PhysX to fajna technologia, ale w tej produkcji jest totalnie na siłę, wciśnięta gdzie tylko się da… mogliby usunąć 90% tych świecidełek latających, na rzecz przejrzystości

  4. @Tricky Widocznie AMD nie stać na płacenie komuś za implementację tych „imponujących” efektów do swoich gier i zajmują się tworzeniem np. technologii do PS4/Xbox 720 a nie silników które nie mają żadnego wpływu na rozgrywkę i spowalniają grę o 50%. Najlepsza gra z fizyką to i tak Red Faction Guerilla z technologią HAVOK 🙂 gdzie jej działanie było esencją i dawało frajdę z demolki.

  5. typowy orgazm na ekranie tylko pytanie ile razy mozna w czasie grania:P

  6. I znów wrzucone na siłę efekty, zupełnie bez pomysłu, tak jak w Hawkenie. PhysX to świetna technologia, tylko nikt jej sensownie wykorzystać nie umie 😛 Chyba tylko w Batmanach to było w miarę spoko użyte.

  7. Piękna prezentacje bezużyteczności physX’a. Po to mam kupić super drogą kartę graficzną żeby mi cząsteczki mrygały na ekranie. Szkoda że Havok nie ma implementacji dla kart graficznych (GPGPU), bo było by dużo fajniej. Swoją drugą Nie ma bardziej nie optymalnej biblioteki do fizyki jak PhysX która wymaga strasznie dużej mocy obliczeniowej. Gdzie Havok zadowoli się zwykłym CPU.

  8. Podobnie uważam. PhysX, to świetna rzecz, ale marnowana, tak jak choćby w tej gierce.

  9. Gierka na 4-6 godzin i tylko dlatego, bo darmówka inaczej bym odradzał. Grafikę ma dobrą i dobrze zoptymalizowaną ale nic po za tym…

  10. Co ma tytuł do artykułu?

  11. To miała być twoja własna opinia, Piotrek? Źle to oznaczyłeś.

  12. DarkTemplar 20 marca 2013 o 14:11

    Powinni w rogu dać ilośc FPSów 🙂 i efekcik iskierek można wyłączyć

  13. W gre pogralem chwile i chyba juz do niej nie wroce. Tak jak juz ktos zauwazyl wyglada niezle, ale jest potwornie nudna, ulepszenia broni prawie niezauwazalne, w dodatku czesto pojawiaja sie problemy ze znalezieniem drogi itd. Gra jest jeszcze w fazie bety, ale nie sadze, zeby twurcom udalo sie zmienic cala mechanike gry na tyle, zeby ta byla dostatecznie interesujaca.

  14. @Selekt masz racje. Poza tym ja dalej czekam na coś w stylu RF Guerilla

  15. W każdej grze powinien być PhysX ? tak tylko co z posiadaczami kart graficznych od AMD

  16. @ PiotrekDG, nic tylko „klik klik kliku klik” czyli nabijanie wejść do newsa.

  17. Szkoda tylko, że PhysX skupia się praktycznie tylko na popierdółkach. Dodatkowo ograniczenie przez użyty sprzęt = źle zaprojektowana technologia. Albo niech udostępnią ją wszystkim graczom na rynku, albo nie zawracają gitary.

  18. Chcesz zakatować swoją kartę graficzne ? Zmniejszyć drastycznie FPS dla kilku pierdółek ? Wybierz PhysX „produkt” idealny dla ciebie xD.

  19. arturdzie – posiadacze AMD mogą pooglądać sobie włosy Lary ;P

  20. I to wszystko? Kupa iskierek latająca dookoła? Kiedy w końcu PhysX będzie miało jakieś inne zastosowanie niż tylko wizualne?

  21. Dla takich „niesamowitych” efektów mam oddać 20FPS? Pffffffffff pogram ze 20 minut by zobaczyć jak to jest a potem i tak wyłączę xD tak jak to robiłem w Mafii 2 czy Batmanach

  22. Na każdej karcie powinien działać Physx, bardziej by pasowało.

  23. @Zizu posiadacze Nvidii też mogą.

  24. Przecież Physx działa nawet na kartach od AMD tyle że w tym wypadku obliczenia przejmuje procesor.

  25. Physx jest nieodłączną częścią niektórych gier. Nie wyobrażam sobie np Borderlands 2 bez Physx. Kto nie lubi Physx niech go nie używa i nie narzeka.

  26. @Zizu tylko jedna gra posiadacie PhysX czyli Nvida mają masa gier pod tą kartę a pod AMD mało 🙁 może się to zmieni bo Tom Raider został stworzony pod AMD i karty od Nvidia mieli problemy ale jak masa gier wyjdzie pod AMD to trzeba jerze poczekać 🙁

  27. @Hextor nie mogą 🙂 | Akurat Nvidia ma problemy z Tom Raiderem i niewiem czy poprawili jucz patchem.

  28. @arturdzie ,co z tobą nie tak ? xD

  29. @Tasioros yyy… Nigdy? Efekty wizualne raczej mają mieć zastosowanie wizualne. Poza tym PhysX nie zabiera aż tak dużo mocy obliczeniowej, chociaż w starszych kartach może być to widoczne, ale jeśli ktoś ma 60fps bez PhysX to z powinien mieć minimum 40. Poza tym włączając PhysX można np. zmienić AA na FXAA (FXAA polecam włączyć każdemu, bez względu na grę czy kartę graficzną. Ta technologia jest po prostu świetna – rozmycia w każdej produkcji + prawie zerowe obciążenie procesora graficznego)

  30. Huura więcej błyszczków i kropeczek naokoło !

  31. @arturdzie|mogą, mogą. Od premiery bez problemu mi śmiga.

  32. @matib1111, masz oczywiscie swiadomosc, ze te same efekty da sie uzywac uzywajac Havoka, ktory dziala nawet na kartach Intela? PhysX to marketingowa zagrywka nVidii na promocje ich kart i sztuczne ograniczanie efektow na sprzetach konkurecji. Nic poza tym. Wiele sie zmieni wraz z nowymi konsolami, gdzie PhysX choc dzialac bedzie to w jednak w oparciu o CPU co odbije sie na wydajnosci a kosztem tego Havok stanie sie bardziej popularny.

  33. Konradzinski 20 marca 2013 o 20:09

    Te same bezsensowne efekty czasteczkowe co w Hawkenie. Zamiast ognia – roj swietlikow. Gra wyglada lepiej bez tych ulepszen. A PhysiX powinien byc bojkotowane przez developerow tak dlugo, jak posiadacze karty ATI sa z premedytacja stawiani przez nVidie i jej zamkniety standard w gorszej pozycji.

  34. Możecie mnie uznać za trolla, ale najbardziej mnie w tym filmiku zadziwiły…|Uda głównej bohaterki. :F No naprawdę, umięśnione i rozbudowane jak u wprawnej baletnicy :trollface: |A same efekty cząsteczkowe? Meh, są lepsze zastosowania PhysXa, ale ograniczanie go tylko do jednej rodziny kart graficznych jest co najmniej kontrowersyjne.

  35. Co jest z tymi iskrami? Najpier zaatakowały plakaty do filmów, a teraz gry.

  36. Phsx jest wszechmogący! Po włączeniu tej opcji w obojętnie jakiej grze moja karta się zaczyna dusić na ultra very low.

  37. he he …tylko Ageia jest u nV (bardzo mało tytułów ją obsługuje przez zamkniętą architekturę ;-( ) ale Havoc Next-Gen oraz New Physics OpenCL jak i autorskie silniki do gier jak Unreal Eng 4 i luminous maja swoją fizę zaimplementowaną.. Niestety przez głupie działanie firmy nV … Ageia nie jest tak powszechna , a szkoda !|Tutaj linki jak wygląda fiza w innych Otwartych implementacjach : http:www.youtube.com/watch?v=lY20pxEQM-A , http:www.youtube.com/watch?v=nv4Boq4HLKU , jak widać jest też na AMD

  38. spidymaster 21 marca 2013 o 00:42

    Cóż, średnio to wygląda. Mnie osobiście bardziej odpowiadałoby coś bardziej realistycznego, choć może to nawet jest ok.

  39. @krzychuG Tak, mam tego świadomość 😀 .

Dodaj komentarz