rek
rek

Warframe: Plains of Eidolon zadebiutuje na PC w przyszłym tygodniu [WIDEO]

Warframe: Plains of Eidolon zadebiutuje na PC w przyszłym tygodniu [WIDEO]
Co ciekawe nie podano jeszcze konkretnego dnia.

Digital Extremes ogłosiło, że najnowsza aktualizacja do Warframe’a zadebiutuje na PC w przyszłym tygodniu, ale nie wskazało jeszcze konkretnego dnia. Edycja na XBO i PS4 ukaże się w listopadzie. Plains of Eidolon wprowadzi szereg istotnych zmian, a najważniejszą z nich będzie pierwszy landscape, czyli otwarta lokacja skrząca się od czekających na zaliczenie zadań – zarówno głównych, jak i pobocznych. Wprowadzony zostanie też cykl dnia i nocy. O ile wypady przy świetle słonecznym będą relatywnie bezpieczne, to nocą na łowy powinni wybierać się tylko najtwardsi gracze. Przy okazji rzućcie okiem na najnowszy zwiastun.

rek

8 odpowiedzi do “Warframe: Plains of Eidolon zadebiutuje na PC w przyszłym tygodniu [WIDEO]”

  1. Co ciekawe nie podano jeszcze konkretnego dnia.

  2. Z jednej strony się nie mogę doczekać bo jest na co czekać, ale z drugiej raczej nie pogram za bardzo bez nowego komputera.

  3. Czekam ale byle nie było pod koniec tygodnia a na początku, bo tak to by się zbiegło z premierą Elexa i dobrze bym nie ograł.

  4. Nie „co ciekawe” tylko podali standardową datę jak to u nich.

  5. Hype na poe mi minął w połowie zeszłego miesiąca….|Jeżeli chodzi o aktualizację samą w sobie to Steve napisał na twitterze, że jest to najlepiej zoptymalizowana wersja gry od kiedy „weszła” ona na rynek. To zabawne, że aktualizacja do gry wygląda jak jej sequel. Chociaż warframe od czasu debiutu na rynku zmienił się już kilka razy, czasem na lepsze czasem na gorsze chociaż koniec końców wychodziło pozytywnie, a popularność wciąż rośnie.

  6. @crafcik12|Tweety Steva o „poprawie optymalizacji” nie są ani prawdziwe, ani nawet zabawne. Mogę się założyć o każdą sumę, że wersja, która uderzy na pecety (jak uderzy, bo w devstreamie miesiąc-dwa temu zarzekali się, że PoE wejdzie pod koniec września) będzie miała jakieś kretyńskie bugi pokroju, „używanie charge attacku bedą stealth jako Loki crashuje grę”, albo problemy z synckiem w grupach. Zresztą, jak można się szczycić czymś takim, kiedy podstawowa wersja gry ma 4 letnie bugi?

  7. @Gavriel6 – chodzi o optymalizacje wydajności, przecież nie sądzisz, że otwarty świat nie bedzie wymagajacy dla kompa? Jesli chodzi o wydajność to DE ma dobrą historie w tej kwestii.

  8. @aleksdraven|Jeżeli chodziło mu tylko o wydajność, to w porządku – zgodzę się. Osobiście uważam, że pomimo bugów technicznych od strony graficznej to gra jest akurat bardzo dobrze zoptymalizowana (chociaż dalej może przyciąć w wielu miejscach i spaść poniżej 30 klatek, a ja mam sprzęt ciągnący DOOM-a w na max detalach na 60 klatkach, full HD)

Dodaj komentarz