
Walka i otwarty świat w nowej grze twórców Burnouta

Na E3 2014 Criterion Games chwaliło się prototypem ciekawej gry, która miała wpasować się w gusta wielbicieli sportów ekstremalnych (archiwalny materiał poniżej). Obiecywano innowacje i całą paletę różnorakich doznań. Z ambitnych planów jednak nic nie wszyło – w połowie 2016 roku twórcy marki Burnout musieli zaakceptować anulowanie projektu.
EA pozwoliło brytyjskiemy studiu na poszukiwanie świeżych pomysłów. Developerzy mieli także pomagać przy grach innych ekip związanych z Elektronikami – to właśnie specjaliści od Burnoutów wsparli prace nad pojazdami w Star Wars Battlefront II.
Istnieje szansa na to, że obecnie Criterion pracuje nad całkowicie autorskim projektem. Pewne wskazówki odnajdujemy w opublikowanych przez studio ofertach zatrudnienia. Praca czeka na głównego projektanta systemu walki, której najistotniejszym (lecz nie jedynym) elementem mają być starcia w zwarciu. Idealny kandydat powinien być zorientowany w grach z gatunku action adventure. Ogłoszenie dla grafika sugeruje natomiast, że akcja toczyć się będzie w otwartym świecie. Jeśli przypomni się o ścigałkowym rodowodzie studia, brzmi to intrygująco.

Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Walka i otwarty świat w nowej grze twórców Burnouta”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Criterion skoczył w bok Black, więc rozpierduchę czują nie tylko na kołach.
Już myslałem ze szykuje sie jakas konkurencja dla The Crew 2 z łodziami,samolotami itd.:)
otwarty świat jest dobry tylko w typowych grach rpg, lepiej by zrobili jakiś grupowy remake burnoutów z ps2