
Ubisoft kocha pecety. Tak mówi [WIDEO]
![Ubisoft kocha pecety. Tak mówi [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/119616f9-71c6-49fc-ac55-d9ecd4b76997.jpeg)
Na kanale studia Massive Entertainment (The Division) developerzy wspominają swoje pierwsze i ulubione produkcje, które ogrywali na komputerach osobistych (zupełnym przypadkiem niemal wszystkie są odsłonami marek z katalogu Ubi).
W materiale o wdzięcznym tytule „Dlaczego kochamy pecety” znalazło się też miejsce dla stwierdzeń typu:
Naprawdę kocham gry na PC, bo są ucieleśnieniem idei niezależności.
Tudzież…
Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z przewagi, jaką mogą mieć pecety.
Ewentualnie…
Wyraźnie widać, że dla wielu developerów pecety to pole do testów.
Cieszy, że (przynajmniej na poziomie deklaracji) wydawca zwraca uwagę na ten segment rynku. Nie da się jednak ukryć, że publikując PR-owy materiał o subtelności łopaty do odgarniania śniegu, Ubi nie nadrobi lat inwestowania w DRM-y i powierzania pecetowych portów studiu Ubisoft Kiev, niesławnego z powodu konwersji Black Flaga czy Splinter Cell: Conviction.

Czytaj dalej
50 odpowiedzi do “Ubisoft kocha pecety. Tak mówi [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dowodem optymalizacja Watch Dogów i Far Cry’a 4, opóźnienia premier Asasynów, doskonały port Unity, uszczęśliwianie nas Denuvo oraz brak wsparcia dla modów… …cóż, to trudna miłość.
tylko i wyłącznie portfelem się głosuje na działania danej firmy, więc można skomleć na DRMy, DLC i inne chamstwo wobec graczy lecz to na nic dopóki będziecie te gry kupować i tym samym popierać tą politykę
Niezły żart
Co było nie tak ze Splinter Cell: Conviction? Mi na PC grało się bezproblemowo.
Zmień tag. Przynajmniej udawaj, że posiadasz jakiekolwiek szacunek do sprawowanej pracy.
W faktyczną chęć wspierania pecetowego rynku od biedy byłbym skłonny uwierzyć Bethesdzie (choć i tutaj trzeba pamiętać np. o Dishonored 2), natomiast tego typu deklaracje płynące ze strony Ubisoftu, choć do pewnego stopnia warte docenienia i odnotowania, traktuję jako cyniczną próbę ugrania czegoś na fali wizerunkowej apokalipsy jaką sprowadziło na siebie EA. Z drugiej strony, wszyscy widzimy, że konsolowa „ekskluzywność” powoli zaczyna być pieśnią słusznie minionej przeszłości, więc…
@Piterk95 Wiesz, co było nie tak ze Splinter Cell: Conviction? Istniało.
Synonim słowa „porażka”? „Rainbow Six Siege Servers” HA HA :/ joke comedy2k17
@mosieznypatyczak – …i bardzo się gryzło z niektórymi konfiguracjami (na których teoretycznie powinno działać bezproblemowo).
Ło jezu, aż prawie oplułem kawą monitor jak przeczytałem tytuł newsa.
sry ale wersje konsolowe tez miały błędy:p
@mosieznypatyczak Dokładnie to.
Może i oni faktycznie kochają pecety, ale graczy pecetowych to raczej nienawidzą częstując nas tym syfem.
@Piterk95 To, że tobie chodziło dobrze, nie oznacza, że innym też. W przypadku optymalizacji gra wariuje losowo, niezależnie od sprzętu. Na jednym mocnym kompie gra może być całkowicie niegrywalna i ta sama gra na innym zdecydowanie słabszym chodzić płynnie.
@mosieznypatyczak|Było bardzo podobne do blacklist więc nie bardzo rozumiem skąd ten hejt. Bo dziennikarzom się nie podobało?
@MasterKondi|Dlatego spytałem co było nie tak. Z tego co rozumiem była źle zoptymalizowana i ludzie mieli z nią problemy. Teraz już wiem 🙂
@Shaddon Nie wydaje mi się aby faktycznie konsolowa ekskluzywność miała odejść do lamusa.
https:www.youtube.com/watch?v=xNter0oEYxc
@Piterk95 … A to nie czasem Blacklist było podobne do Conviction? Choćby ze względu na to, że Blacklist to sequel? A hejt jest stąd, że razem z Arcanią są to dwie gry, których przejścia żałuję. Tak bardzo mi się nie podobały, że nie mam ochoty pisać, co w nich byłó nie tak.
Mi tam sie Conviction bardzo podobało.
A o co chodzi z Black Flag, były jakieś problemy z wersją PC? Ja nie doświadczyłem żadnych, więc pytam gdyż kupiłem dłuuuugo po premierze.
@Dj Ogi, ładniejsze i nowsze gry mi chodziły na wysokich a w Black Flagu ni ma bata bym odpalił(na średnich jest ciężko).
Dla Ubisoftu najbardziej powinno zależeć na poprawie relacji z graczami PC.
Bo łobuz kocha najmocniej.
@Celdur hahaha! zaśmiałem na głos 😀
Kochać się być może starają, aczkolwiek średnio im to wychodzi, choć z drugiej strony ostatnimi czasy się nieco poprawili i mają całkiem dobry support.|Dla bezpieczeństwa jednak Asasyna i South Park kupiłem na PS4.
@Dj Ogi Także nie mam pojęcia o co chodzi. Miałem grę na premierą (a dokładniej 2 dni przed premierą :P) i osobiście nie doświadczyłem nic, co by świadczyło o „słabym porcie”. Pamiętam, że musiałem obniżyć parę detali, by grać w miarę płynnie, ale to raczej wina PC, którego wtedy miałem, a który nie był zbyt mocny.
Papkin Papkin…. Temat z powyższego nagrania – próba poprawienia wizerunku w oczach graczy pecetowych – jest aktualny. Nawiązać można do gier wydanych przez nich niedawno, jak AC Origins, GR Wildlands czy jeszcze kilku innych, które wydawane były na wszystkie platformy w tym samym czasie, a i optymalizację mają bardzo dobrą. Ale Ty oczywiście musisz im wytykać gry sprzed dobrych paru lat, bo czemu nie? Bo Ubi jest przecież takie złe i w ogóle.
Dajcie pisać takie artykuły porządnym redaktorom, bo jak widać Papkin zazdrości Smugglerowi i innym udziału w pisaniu Szpil na ostatniej stronie pisma, więc nadrabia to tutaj.
Zmiasta tego serduszka powinno być logo Ubi.
Tak czytam komentarze na dole i aż się złapałem za głowę… „Mnie działało super, to znaczy takie średnie, no ale było 30 FPS, cudowna optymalizacja”. Wy na prawdę macie taką słabą pamięć? Przecież tym jak jak Ubi partaczy wersje na PC to można poemat napisać. I to na prawdę nie trzeba się wysilać, bo wystarczy wpisać dowolny tytuł gry Ubi z segmentu AAA by dowiedzieć się czym jest definicja „złej optymalizacji”. Watch Dogs – downgrade graficzny nic nie pomógł na tragiczny stuttering i szarpanie klatek oraz
masakryczne spadki FPS-ów podczas jazdy samochodem, AC III – praktycznie niegrywalny, konsolowy port, przy którym trzeba ostro grzebać w konfigu, AC IV – kolejne partactwo w przenoszeniu gry z konsoli, jakim cudem tytuł AAA nie ma potrójnego buforowania i trzeba go wymuszać ręcznie? W dodatku gra ledwo ciągnie na GTX 970, za to na R9 390 śmiga elegancko – fatalne zoptymalizowanie kodu (choć wolę kartę czerwonych), AC Unity – no tego szrotu to nawet nie trzeba komentować, Far Cry 4 – globalna taselacja
nie do wyłączenia z poziomu gry, zarzynała karty czerwonych, bo wspierała technologię zielonych + problem z teksturami przy poruszaniu się pojazdem, silnik nie radził, sobie z dynamiczną zmianą co sprawiało, że klatki leciały na łeb na szyję, R6 Siege – no błagam, ta gra miała serwer P2P hahah 😀 I można tak o tym pisać i pisać, ale wystarczy poczytać o tym jak ludziom te gry nie działały na różnych konfiguracjach, także Ubi to się może wypchać ze swoimi deklaracjami 🙂
@Piterk95 IMO hejt stąd, że Conviction było nawet fajnym cover shooterem, ale BEZNADZIEJNYM Splinter Cellem. Nie można nawet podnosić i ukrywać ciał strażników, Ubi pls ;_;
„We ♥ DC(Damage Control)” Powinno być.
Ubisoft idealny nie jest, ale ten ciągły hejt na niego to przesada =D
AHAHAH..Ubisoft i Pecety haha
@KejmilxD Na moim blaszaku z GTX 780 Ti, na maksymalnych ustawieniach AC IV działał bezproblemowo, więc widocznie to kwestia dość względna. Podobnie Watch Dogs – żadnych zacinek. Sterowanie pojazdami tam było po prostu beznadziejne (jak zabawki) ale od strony technicznej nie mam zarzutów. Co do reszty, to z grubsza się zgadzam 😉
To ja mam to szczęście, że Unity zagrałem długo po premierze 🙂 Z AC IV żadnych problemów na GTX970 na maksymalnych ustawieniach nie miałem (z Unity też), wyglądał superancko. W ogóle Assasyny to moja ulubiona seria, więc wrzucanie na Ubi w sposób zbliżony do wrzucania na EA wydaje mi się trochę nie w porządku.
@KejmilxD|To może ja Ci zacznę wypominać, co zrobiłeś kiedyś, bo na pewno wciąż taki sam jesteś. Ubisoft o dziwo wyciągnął wnioski z tych porażek i zaczął bardziej przykładać się do swoich produkcji. To jak gra będzie chodzić, to czasem loteria, bo jednemu może bez przerwy rwać i będzie napotykał na jakieś bugi, a drugi da dowód, że wszystko chodzi płynnie i nie napotkał żadnego błędu.|Obecnie Ubisoft zrobił 3 dobre gry (South Park, Asasyn, Mario) oraz wciąż wspiera RS:S oraz The Division.
Ubisoft ogólnie zwyżkuje, więc z ciekawością czekam na nowego Far Cry oraz zapowiedź Asasyna.
Najbardziej spektakularną wpadką Ubi było chyba Unity oraz niepotrzebne „obiecanki graficzne” względem pierwszego Watch Dogs i chyba każdy się z tym zgodzi. Można jeszcze ponarzekać na średnio działający Uplay (niezaliczanie osiągnięć oraz konieczność ręcznego odblokowywania portów sieciowych). Reszta to pikuś… 😉
@Dj Ogi: To chyba w AC4 trafiłeś idealnie z konfiguracją. Ja nawet na moim obecnym, wydaje mi się naprawdę mocnym kompie (nie najwyższa półka, ale na pewno górna), muszę parę rzeczy pozdejmować, żeby AC4 chodził płynnie.
Nagłe zainteresowanie Ubi spowodowane jest spadkiem sprzedaży Xbox One czysta kalkulacja gdzie lepiej się sprzedają gry i jeśli Ubi tak lubi Pc niech naprawi zwalone porty swoich gier np Splinter Cell Double Agent oraz zaktualizuje shader 3.0 w Chaos Theory dla nowych kart graficznych, co najważniejsze przestanie inwestować kasą w bezsensowne zabezpieczenia typu Denuvo a zajmie się solidną optymalizacją oraz beta testami, wtedy możemy pogadać 😛
Narzekacie na to, że na GTX 970 AC IV działał bardzo źle, a ja pamiętam, że na GTX 770 ta gra działała mi bardzo dobrze na max detalach. Jak to jest? 😛
Sam miałem wtedy GTX 770 i AC IV naprawdę chodził bardzo dobrze.
@Dantes skąd takie info o spadku sprzedaży Xklocka ? Ja znalazłem info że sprzedaż XO w grudniu była lepsza niż Plejstacji (a przynajmniej w USA -największym z rynków)|@Kindziol – Ubi zawodziło wielokrotnie w zamierzchłych czasach jednak ostatnio się poprawili jak zauważył „Scorpix”, ale niektórzy chyba nie są na czasie
@DarZ: nie wiem jak to jest ale faktycznie na 970 nie trzyma 60 fps i to nawet nie na maksymalnych ustawieniach. Już nie pamiętam czy problemem jest DX czy coś innego ale na win 10 muszę używać zewnętrznego programu do forsowania potrójnego buforowania (D3DOverrider) i gra RACZEJ jest płynna, chociaż spadki o kilka klatek nadal się zdarzają. Nie pamiętam już co musiałem obniżyć ale chyba na pewno PhysX i jakieś efekty cząsteczkowe.
Hehe, ubi kocha pecety, hehehe. Pamiętacie jak po premierze Watch Dogs ubi wydało aktualizację, która blokowała modyfikację odblokowującą grafikę watch dogs na taką jaka była prezentowana na E3 2012 przez co wszyscy dostali takiego kartofla jak konsole? Stare dobre „Dbamy o PC” :’) Nie wspomnę o porażce zwanej uPlay, bo na to szkoda nerwów, ale reasumując to o co mi chodzi,nigdy nie zaufam ubi, psuli wszystko co tylko mogli przez ostatnie lata, więc miłe słówka niczego nie odkręcą.
O i tutaj mamy popis rzetelnego dziennikarstwa. Uplay, który jest platformą cyfrową do gier Ubisoftu, awansował do miana samego Ubisoftu. Nie wiem, czy Papkin był jakiś wczorajszy, kiedy to pisał i oglądał filmik, ale wszędzie jest mowa o UPLAY, nie o Ubisofcie! To tak, jakby ludzi odpowiedzialnych za GOG Galaxy wychwalać pod niebiosa za Wiedźmina 3…