
Twórcy Radical Heights twierdzą, że autorzy Fortnite’a kradną im developerów

W miniony weekend Cliff Bleszinski (Gears of War) popełnił na Twitterze wpis, w którym oskarżył byłych kolegów z Epic Games o drenaż swojej nowej ekipy.
Hey @epicgames, could you please stop trying to hire away my team? We just launched @Radical_Heights on #UE4 and are really happy with how it’s going. pic.twitter.com/pe2DoZNuRq
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) April 13, 2018
Hej Epic Games, czy moglibyście przestać próbować zatrudniać ludzi z mojego zespołu? Właśnie wydaliśmy Radical Heights na Unreal Enginie 4 i jesteśmy zadowoleni z efektów.
Kilka dni później doczekaliśmy się odpowiedzi ze strony Williama McCarrolla, programisty, który zdecydował się na zmianę barw klubowych, przechodząc z Boss Key do Epic Games. Kwestionuje on zdanie byłego szefa, przypominając mu, że developerzy nie są przedmiotami.
With all due respect, assuming that Epic is the one starting contact / poaching is a bit presumptuous. We all had our own reasons for making the choice to leave BKP for Epic, and to act like we are commodities being stolen is a bit hurtful. We are people first and foremost.
— William McCarroll (@NerdbloggerWil) April 14, 2018
Z całym szacunkiem, zakładanie, że Epic zajmuje się kłusownictwem, jest nieco aroganckie. Wszyscy mieliśmy swoje własne powody, by opuścić Boss Key Productions, a traktowanie nas jak kradzionego towaru jest trochę bolesne. Przede wszystkim jesteśmy ludźmi.
Przypomnijmy, że sam Bleszinski przez dwadzieścia lat był zatrudniony w Epic Games, w którym czuwał nad wieloma projektami (od Jazz Jackrabbit, przez Unreala i Unreal Tournament, po cykl Gears of War). Swoje odejście ogłosił w 2012 roku, argumentując je potrzebą przerwy. W 2014 wrócił z emerytury, powołując do życia Boss Key Productions, którego pierwsza produkcja – nieźle oceniane LawBreakers – niedawno została oficjalnie zarzucona (może i słusznie, bo pół roku po premierze w arenowego FPS-a gra jakieś 25 osób naraz).
Niedługo potem ekipa zapowiedziała Radical Heights, hołdującego estetyce lat 80. shootera typu battle royale, który trafił na Steama w ramach (jak twierdzą sami twórcy) „X-treme Early Access” (nawet krótkie obcowanie z buildem zdradzi wam, że to faktycznie EKSTREMALNIE wczesny dostęp).

Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Twórcy Radical Heights twierdzą, że autorzy Fortnite’a kradną im developerów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Autorzy Fortnite’a ripostują, że oskarżenia twórców Radical Heights są wyssane z palca.
Cliff robi wszystko, by zrobić szum wokół swojej gry co ma zwiększyć jej popularność. Żałosne żerowanie na popularności Fortnite’a. Niech sie lepiej zajmie tą bieda grą, która wygląda jakby była w alfie od 10 lat.
To jest chyba bardziej early access niż Rust miał
Po co on się wogóle chwali, że zrobili tą grę na U4 skoro wygląda jak z ery PS3.
Cóż, zapowiadałem.