
Twórcy Half-Life’a 2, Thiefa i Assassin’s Creeda przygotowują nową grę

Randy Smith (projektant oryginalnej trylogii Thief) oraz Viktor Antonov (artysta, któremu zawdzięczamy projekty Dunwall z Dishonored i City 17 z Half-Life’a 2) łączą siły pod przewodnictwem Benjamina Charbita (wcześniej związanego z serią Assassin’s Creed)! Ich Darewise Entertainment zajmie się produkcją o roboczym tytule Project C. Sęk w tym, że na razie o projekcie wiadomo tyle, iż skupi się na „zapamiętywalnych momentach gameplayowych”, będzie „ambitną podróżą” i „innowacyjnym doświadczeniem”, które pozwoli nam w dużym stopniu wpłynąć na świat przedstawiony. Poza informacją, że gra ma być utrzymanym w konwencji science fiction MMO, wiadomości na jej temat stanowią sklejkę PR-owych frazesów, jakich dałoby się użyć do opisu każdego innego tytułu.
Oficjalna strona skupia się raczej na przedstawieniu zespołu (który maczał także palce przy Doomie, Ghost Recon Wildlands czy The Division) oraz rekrutacji (studio poszukuje programistów, projektanta walki, grafików, animatorów i speców od interfejsu).
Developer dał się dotychczas poznać za sprawą Rokh, wczesnodostępnego survivalu, który każe nam odnaleźć się na Czerwonej Planecie. Załączam zresztą trailer.

Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Twórcy Half-Life’a 2, Thiefa i Assassin’s Creeda przygotowują nową grę”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„skupi się na „zapamiętywalnych momentach gameplayowych”, będzie „ambitną podróżą” i „innowacyjnym doświadczeniem”|Czyli, „momenty filmowe” z CoD rodem+jakiś symulator spacerowicza+”gra doświadczenie”? Wszystko czego nie cierpię w grach 😉
…czyli twórców najbardziej przereklamowanego FPSa ever, gry, której I don’t give a fak oraz serii gier, która już dawno powinna przestać istnieć? 😀 Z pewnością będę czekać. :))
„sklejkę PR-owych frazesów” – marketingowych, a nie PR-owych. W PR-rze chodzi o fakty i konkrety, natomiast w marketingu liczą się właśnie ogólnikowe określenia mające na celu zwrócenie uwagi oraz zaciekawienie. Nie można mylić PR-u z marketingiem.