
Twórca Duke Nukema vs. twórca Minecrafta ? z dwoma darmowymi grami zrobionymi w 48 godzin

W niedawnej "kompetycji" Ludum Dare – cyklicznym wyzwaniu polegającym na stworzeniu gry w 48 godzin – wziął udział George Brussard, twórca oryginalnego Duke Nukema. Chciał też to zrobić Notch, choć z różnych przyczyn mu nie wyszło – ale w tym samym czasie również przygotował swoją grę (nie trzymając się tematu konkursu). Chcecie zagrać w te produkcje? Możecie – za darmo!
The Road, to zgłoszona na Ludum Dare gra Brussarda – to abstrakcyjna platformówka, która w metaforyczny sposób przedstawia perypetie, które czekają ludzi w ich dorosłym życiu. Można w nią zagrać TUTAJ.
Drop, gra Notcha to eksperyment jeszcze większy – inspirowana jest jego sufitem, końcówką Feza, grą Super Hexagon i, zapewne, także starym Typing of the Dead. Ustawcie klawiatury na „stun” i grajcie – TUTAJ.

Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Twórca Duke Nukema vs. twórca Minecrafta ? z dwoma darmowymi grami zrobionymi w 48 godzin”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W niedawnej „kompetycji” Ludum Dare – cyklicznym wyzwaniu polegającym na stworzeniu gry w 48 godzin – wziął udział George Brussard, twórca oryginalnego Duke Nukema. Chciał też to zrobić Notch, choć z różnych przyczyn mu nie wyszło – ale w tym samym czasie również przygotował swoją grę (nie trzymając się tematu konkursu). Chcecie zagrać w te produkcje? Możecie – za darmo!
Miałem coś napisać o Notchu (nie-)tworzącym grę w 48 godzin, ale to byłby suchar.
mhmmm intresting ….
gierka Notcha powinna po wydłużeniu gameplayu trafić do szkół jako narzędzie edukacyjne 🙂
Najlepsza gra Broussarda od czasów Pharaoh Tomb
Mały kwadrat biegnący przez życie jest nawet wciągającą grą. Według mnie George Brussard wygrał to starcie.
Broussard a nie Brussard – literowka 😉
ehhh… nie wiem jakim cudem tyle żyję bo według tej gry nie powinienem dotrwać dalej jak do 10 roku życia ;p
Chce sobie zagrać w The Road a tam jakiś unity web player -.- jest to nie zgodne z oryginalna zasadą tworzenia gry w 48 godzin, takie wyzwania nie mają sensu bo wygra ten kto będzie miał szczęście(ma już gotowy silnik do danej gry np z poprzednich gier) lub ma więcej kasy(kupi sobie gotowy silnik)
Ten silnik jest darmowy
Unity jest darmowy, ale też ma wersje płatna. (1500$ + jeszcze trochę jeśli chce się robić gry na inne platformy , więc nie mało)
cholera, nie ma unity playera pod ubuntu i chyba nigdy nie będzie
Wcale nie twierdze że Unity jest płatny(czytanie ze zrozumieniem) ale ktoś może go nie znać, a znać o wiele lepsze silniki których nie dało się zastosować w danej produkcji gry i tu jest kwestia szczęścia, równie dobrze ktoś mógł sobie przed zawodami przygotować silnik tak prosty że automatycznie wygeneruje grywalną grę na kilka godzin do którego wystarczy narysować grafikę odpowiadającą do tematu -.-|@nWaldi|Mam ten sam problem nie jesteś sam 🙂
Nie chce sie chwalic ale sam bym w 48 godz. zrobil taka gierke.
George Brussard dał radę – całkiem zabawne, ale..hmm.. szybko wk..wia?
@PEEPer mmmmm coś ci nie wierze 🙂 nie porównuj się do np Notcha czy Brussarda bo nie masz szans
@PEEPer – sądzę, że 48 godzin zajęłoby ci dowiedzenie się, w jakim programie takie coś zrobili 😉 (czepiam się bo chciałem się przyczepić do trolla lub malkontenta, a akurat byłeś pierwszy z brzegu).