rek
rek

Total War: Warhammer II oficjalnie zapowiedziany, mamy pierwszy zwiastun [WIDEO] [GALERIA]

Total War: Warhammer II oficjalnie zapowiedziany, mamy pierwszy zwiastun [WIDEO] [GALERIA]
Cztery nowe rasy, kolejny kontynent, Wielki Wir.

Kampania kontynuacji Total War: Warhammer skupi się na Wielkim Wirze, który od tysięcy lat wisi nad elfickim Ulthuanem. Cztery nowe rasy (elfy wysokiego rodu, mroczne elfy, jaszczorudzie i okryta póki co mgłą tajemnicy czwarta frakcja) rozpoczną walkę o dominację celem przejęcia lub rozproszenia Wiru. Tereny w nowej grze będą położone na zachód od Starego Świata, ale co ciekawe, posiadacze pierwszej części będą mogli tuż po premierze pobrać dodatek, dzięki któremu „dwójka” zostanie wzbogacona o mapę z oryginału, a rozgrywane kampanie sięgną gigantycznej skali. 

Premiera Total War: Warhammer II na PC odbędzie się jeszcze w tym roku. Poniżej okładka i pierwsze screeny.

rek

57 odpowiedzi do “Total War: Warhammer II oficjalnie zapowiedziany, mamy pierwszy zwiastun [WIDEO] [GALERIA]”

  1. Meh

  2. 4 rasy, ale jedna na razie nie ujawniona 🙂 Najważniejsze info to potwierdzenie planów zrobienia połączonej mapy 🙂

  3. „Okryta tajemnicą” frakcja, do której wcale nie należy postać z końcowego fragmentu traileru. „Okryta tajemnicą” frakcja, co to każdy gracz Vermintide powinien kojarzyć.

  4. Czy pierwsza część nie wyszła rok temu? Czy naprawdę doszło do tego że co roku będą wydawane gry za $60 które spokojnie mogłyby być expansion packami za $30? Ehhh

  5. Mnie sie warhammer podobał dopóki nie zrobiono z niego total wara xDbtw, wytłumaczy mi ktoś dlaczego tak bardzo negatywny odbiór i tyle łapek w dół na yt ?

  6. Cytując stronę na steamie: „Niedługo po premierze posiadacze pierwszej części oraz Total War™: WARHAMMER II otrzymają dostęp do ogromnej, nowej połączonej kampanii. Obejmować ona będzie zarówno Stary Świat, jak i Naggaroth, Lustrię, Ulthuan i Południowe Ziemie na jednej, niesamowitej mapie i pozwoli graczom rozegrać kampanię dowolną posiadaną rasą z obu gier.”Ktoś wie o co może chodzić? Czyżby nowe rasy miały też dojść do pierwszej części?

  7. Kolejne badziewie z Warhammera. Total War zszedł na psy. Nie mogliby wrócić do realiów historycznych? Chętnie bym zagrał chociażby w Medievala 3 albo Empire 2.

  8. @Riften – no tak, bo przecież wybór gier na licencji WFB jest tak przebogaty, normalnie nie wiadomo za co się łapać… W sumie to faktycznie nie wiadomo, bo ostatnią dobrą grą przed TW to był Dark Omen z lat 90 ubiegłego wieku.

  9. Szybcy są, ledwo co jedynka wyszła. :v

  10. @Luzgan To jest po prostu bardzo niechętne przyznanie się, że ten Warhammer II to tak naprawdę „dodatek/rozszerzenie”, które postanowili „upełnogrowić” (przepraszam za nowotwór słowny), ale który, jakimś cudem, będzie w pełni kompatybilny, po patchu, z poprzednią częścią. Może jestem w błędzie, ale do tego potrzeba zobaczyć jakie faktycznie usprawnienia wniesie II-jka, poza nowymi frakcjami/kontynentami.

  11. @Riften – ludzie mają ból tyłka, ze to Warhammer 2 a nie historyczny TW. I pal licho, ze wystarczyło prześledzić Twittera czy Facebooka serii zeby wiedzieć, ze na Rezzed pojechali właśnie z Warhammerem (już pomińmy to, że grafika przy odliczaniu została odszyfrowana jako Lustria już pierwszego dnia).

  12. @tokagero, pachnie mi to w takim razie dodatkiem niewymagającym podstawki. Ja tam jestem zadowolony, zwłaszcza widząc szczurka na końcu zwiastuna 😀

  13. Trailer jest słaby ale gra – jeśli będzie choć w połowie tak dobra jak 1 – genialna. Biedni fanboye historycznych total warów. CA od roku mówiło, że dostaniemy trylogię. Czemu nie protestowaliście jak wyszedł attyla?

  14. Tak, to oddzielna gra. Jeśli macie podstawkę to możecie grać na obu kontynentach i mp. Jako bretonia/krasnoludy najechać lustrię.

  15. Możecie dawać również oryginalne zwiastuny zamiast tylko polskich? Dzięki.

  16. A wiecie co jest najlepsze? Że jeśli macie 1 i nie chcecie kupować 2 – nadal możecie podbić lustrię. Nie macie wtedy możliwości gry pozostałymi rasami ale macie dostęp do całej mapy. W praktyce – wszystko poza grywalnymi rasami (skaven, HE, Lizardsman i DE) dostajecie za darmo jeśli macie 1…

  17. „About Total War™: WARHAMMER® II:|Shortly after launch, owners of both the original game and Total War™ WARHAMMER II will gain access to the colossal new combined campaign. Merging the landmasses of The Old World plus Naggaroth, Lustria, Ulthuan and the Southlands into a single epic map, players may embark on monumental campaigns as any owned Race from both titles.” I do tego Tomb kings w późniejszym dlc <3

  18. Tjaaa, wszystko pięknie ładnie, tylko, że będą za to chcieli 40-60 „ojro” plus dodatkowe rasy/frakcje, które na bank dojdą jako DLC…. sigh.

  19. No, you don’t need the first game in the trilogy in order to play WARHAMMER II. However, if you do own the first game as well as the WARHAMMER II, you’ll also be able to choose to play on a huge new combined campaign map (see below). So owners of both games will have three large and different campaign maps to choose from. Nie musisz tego kupować. Co do ras to jest ich więcej niż w podstawce, więc nie ma co narzekać.

  20. To co wkleiłeś mówi nam, że gdy masz OBIE części to masz do wyboru trzecią kampanię, ze wspólną mapą.

  21. Jest to 'dodatek’ stand alone, nie wymaga poprzednika, tak jak starcrafty.

  22. PingwineK8K 31 marca 2017 o 17:39

    „okryta póki co mgłą tajemnicy czwarta frakcja” Nie żeby były jakieś wątpliwości odnośnie tego co to za frakcja, nie licząc nawet dość wyraźnej wskazówki w końcówce powyższego trailera.

  23. Nie rozumiem tego bólu dupy o DLC jak dla mnie Total War Warhammer jest świetnym przykładem tego jak dlc powinny wyglądać, Nowe rasy to całkiem spore dlc, do tego nawet ich nie posiadając nowe frakcje i tak pojawią się jako przeciwnicy na mapie świata. Nie wspominając o Multi gdzie gracz, który posiada DLC może wam udostępnić wojska dzięki czemu wy też będziecie mogli pograć jednostkami z DLC 😛

  24. PingwineK8K 31 marca 2017 o 17:55

    @Luzgan Total War: Warhammer ma w swojej ofercie dwa DLC wprowadzające dwóch garść nowych lordów i jednostek, pre-orderowy Chaos, dwie nowe frakcje które tłumaczą swoją nadzwyczajnie wysoką cenę mini kampanią które nie mają unikalnych mechanik i mogły by być wprowadzone przez fanów przy pomocy edytora gdyby takowy istniał oraz największy grzech w postaci nowej opcji graficznej sprawiającej, że jednostki zaczynają krwawić. Ciężko to nazwać dobrym przykładem, a w multi możesz grać tylko posiadanymi frakcjami.

  25. @PingwineK8K DLC na krew byl chyba od Shoguna 2 w każdy TW. Dodatkowo beastmeni mają swoją mechanike i specjalne jednostki. Podobnie elfiaki. Dodatkowo za 7ojro bodajże dostajesz frakcję gobasów plus nową frakcję krasnali. Dodatkowo gra jest podłączona do steam workshop więc modów jest zatrzęsienie. Dodatkowo w multi możesz grać równiez nieposiadanymi frakcjami jeżeli partner je ma. Innymi slowy wypowiadaj się jak wiesz.

  26. @Luzgan Te rasy powinny być od razu w grze,a nie dojone jako DLC,zobacz inne starsze Total Wary gdzie miałeś od razu masę frakcji.

  27. PingwineK8K 31 marca 2017 o 18:36

    @aliven To, że poprzednie części serii dodawały krew nie znaczy, że te DLC są w jakimkolwiek stopniu dobre, a mówiąc o mechanikach mówię o mini kampaniach nie o samych frakcjach bo pozbawiony swojej kampanii Chaos jest o 10 euro tańszy a posiada unikalne mechaniki. Twórcy tłumaczyli cenę 17,49 właśnie kampaniami które równie dobrze można by dodać w formie moda gdyby twórcy to umożliwili, bo poza zeskalowanym rejonem Starego Świata nie dodają absolutnie nic nowego i można na nich grać tylko jedną rasą.

  28. @Adorianu|W żadnym Total warze nie było takiej różnorodności w państwach, większość jednostek to były zwykłe reskiny. Chyba największym ich błędem przy wydawaniu tych gier jest nazywanie tego następną częścią, przecież to zwykły samodzielny dodatek. Od premiery TW:WH wiadomo było że będą 3 części, ostatnia ma się podobno skupić na Chaosie.

  29. Adorin masę? Bo ja w shogunie 2 widzę 2-3 frakcje z różnym miejscem startu i identycznymi jednostkami :O. W romie 2 było ich może 6. Cała mapa shoguna 2/romie 2 jest porównywalna rozmiarem z tą z podstawki wahammera, a po wyjściu dodatków ma być 3x większa….. Musicie zrozumieć – lizardmeni/skaveni to kompletnie nowe animacje/modele/itp. To kupa pracy dla grafika. Poza tym, każda rasa ma inne questy, specjalne zdolności, czasem nowy lore of magic itp.

  30. @Luzgan – bo widzisz, CA powinno zrobić jak Redzi – omamić ludzi obietnicą 16 darmowych DLC, dać w nich jakieś popierdułki, a to, co faktycznie jest warte zachodu już sprzedawać. Wtedy, jak pokazuje historia, byłoby ok. @Adorianu – tak, i frakcje z np. Viking Forefathers DLC różniły się od siebie bonusem frakcyjnym i dwoma czy trzema jednostkami, co w sumie nie miało wplywu na nic, bo każdą grało się tak samo. W Rome 2 różnice były między kulturami co najwyżej. Shogun 2 – tylko bonusy, jednostki te same.

  31. skok na kase , tyle w temacie

  32. @paveup – a wszelkie „invasion”, Kingdoms do MTW 2, Fall of the Samurai do Shoguna 2 rozumiem, ze tym skokiem juz nie były? No to czekam na gigantyczne różnice, nie wątpię, ze z łatwością je wykażesz skoro tak jednocznacznie oceniasz.

  33. Demilisz.. ale ca dokładnie to zrobiło…. http:wiki.totalwar.com/images/6/69/FLC_Array_13_01_17.png

  34. Czwarta frakcja to pewnie Skaveni.

  35. Dziś w nocy śnił mi się koszmar, że Kaczyński ogłosił się Królem Polski. Wyglądało to dokładnie jak na pierwszym od góry obrazku.

  36. @kiogu1 – wiem, ale patrz, jest tego „tylko” 11 (chociaż tak naprawdę to 12, bo nie ma Izabeli na liście), podczas gdy przecudowni Redzi dali 16! Aż 4 więcej, gigantyczna różnica po prostu 😀 Ale my mozemy gadać w kółko, a niektórzy i tak nie zrozumieją, pamietają DLC z Rome 2 i myslą, ze jest tak samo.

  37. ZiomekGit Przespałeś Komorowskiego i Wałęsę 🙂

  38. @Demilisz Pan nie rozumie, jak widać różnicy pomiędzy Dużym dodatkiem, a nowoczesną formą DLC. To dosyć smutne, gdyż to tylko kolejny wskaźnik, że gracze przyzwyczaili się do tego skandalicznego systemu sprzedaży. Dodatki do Warhammera są fajne, ale nie za taką cenę.

  39. Paladyn_Rage 31 marca 2017 o 22:13

    Spokojnie można to było zawrzeć w podstawce… Nawiasem mówiąc ciekawe kiedy zaczną drenaż Age of Sigmar.

  40. Paladyn_Rage – Oby nigdy, jeśli nie chcą potroić hejtu. Teraz hejtują fani histerycznych totalwarów i ludzie, którzy uważają dlc za skrót od kradzieży i rabunku. Jeśli to zrobią to dojdą jeszcze fai warhammera i 70% ludzi, którzy wiedzą czym AoS jest….. Ale ca powiedziało, że EoT i AoS nie ruszy….

  41. @kiogu1 Nie orientuje się w starym świecie Warhammera, ale z ciekawości powiedz, za co fani nienawidzę tego Age of Sigmar?

  42. Nigdy nie zrobią gry z Age of Sigmar. Sami mówili że nie są zainteresowani tą licencją.

  43. Bo w figurkowej grze uprościli zasady, które wcześniej były o wiele bardziej złożone i ciekawe (nie gram sam ale z tego co słyszałem) i coś co mogę poprzeć – wyeliminowali cały stary warhammer, tzn nie produkują już poprzednich zestawów, armii itp. Dosłownie apokalipsa. Zmyli to co było i zastąpili nowym – czy ci sie to podoba czy nie, tak już zostaje bo tak postanowiło GW. Moim zdaniem – chcieli dodać nowe armie, mieli pomysł – super, ale zróbcie to jak Herezję Horusa, inny nieco tryb, a nie zamiast.

  44. arturdzie. W EoT zabili wszystkie postaci i cały wszechświat (serio, taki ragnarok). Nie było by w tym nic złego gdyby EoT robił jeden dobry autor. Robiło to wielu złych…. No więc o części postaci zapomniano a większość historii trzyma denny poziom. No i mienili zasady. Ogólnie cała historia kończy się tym, że sigmar (jeden zbogów, który w teorii powinien przestać istnieć, nie mówiąc o utracie mocy) stwarza świat od nowa. I co zrobił? Ściągnoł tam boga orków i Nagasha a na końcu zdziwił się , że chaos

  45. wrócił. Cały ten świat nie ma sensu. Poza tym jest zbudowany na zasadach prostego, pompatycznego świata fantazy, gdy warhammer był mrocznym dark fantazy. (to tak jakby ktoś po latach gry w wiedźminy, baldurs gate itp. kazał ci grać w hello kitty) Innym problemem jest zmiana zasad w kwestii punktów (nie ma ich), idiotyczne zasady specjalne (podczas gry zacznij gadać do wyimaginowanego konia albo się nie śmiej, serio) to że teraz zasięg ataku nie wyznacza dystans a…. długość broni (faworyzuje włóczników)

  46. A najgorszy jest wygląd modeli. Ktoś pomyślał sobie, że modele z 40k idealnie pasują do fantasy, więc dostaliśmy „naziemnych” marines i inne głupoty. Inne modele są natomiast zbyt „fikuśne” jeśli chodzi o wygląd. Podsumowując : idiotyczny lore, idiotyczne zasady, design figurek. Oczywiście jest sporo ludzi, którzy to lubią i ogólnie całość jest tańsza niż dawny warhammer fantasy.

  47. Polacy jak zwykle oburzeni, że ktoś śmie rządać pieniędzy za swoją pracę, a wogóle to powinno byc za darmo 😀

  48. @Mordoku – aha, czyli 4 nowe rasy z unikalną mechaniką, nowa kampania z 3 kontynentami i całą nową mechaniką end game to nie jest duży dodatek a „nowoczesna forma DLC”? @Paladyn_Rage – ale niby co mogli zawrzeć w podstawce? To, co ma być w „dwójce”? Dobry żart na Prima Aprilis, przyznaję 🙂

  49. @kiogu1 Czyli powieliłeś to co powiedziałem. A figurki nie są idiotyczne, wręcz przeciwnie, to świetne modele każdy z nich, no ale jak ktoś jest negatywnie nastawiony z samego początku to nie ma o czym mówić. Ilość jadu w twoich komentarzach żenuje. PS : O co biega z tym hello kitty ? AoS jest po apokalipsie i jeżeli już to właśnie ten tryb jest bardziej przepełniony przemocą i groźniejszy niż poprzedni. Nie kumam, ale też jak wspomniałem – nie będę się nawet starał w twoim przypadku.

  50. Jackdaw Tak, kompletnie nie kumasz 🙂 To nie jest post-apo, bo tamten świat się skończył to jest to co powstaje po post-apo. 🙂 To tak jakbyś powiedział, że to nie fallout jest post apo ale np. silimarilion… Co do doskonałych modeli to nie ma o czym mówić – Jeśli podobają ci się naziemni marins to chyba nawet nie mamy o czym gadać…

  51. No wkońcu pojawiły się wysokie elfy.

  52. @Demiliusz Nie chodzi mi o TW: Warhammera II, a o dodatki do pierwszej części.

  53. @Mordoku – no i te najdroższe wielkością odpowiadaja Cezarowi u Galów czy Hanibal u bram do Rome 2.

  54. @Demiliusz Dalej mówisz o DLC, dodatkiem można nazwać Atyllę, czy wspomniane wcześniej Królestwa do Medievala II. Proszę, nie pogrążaj się bardziej.

  55. @kiogu1 |Nie tylko oni, latające krasnoludy, drzewo-elfy i demono-ludzie od chaosu także. Wszystkie modele AoS są genialne.|I nie, nie kumam twoich wywodzików o post-apo srapo. Świat poprzedni wg. AoS się skończył, wszyscy zostali wybici, przejął go chaos, i czy nazwiesz to ragnarokiem czy apokalipsą niewiele w istocie zmienia. 'To nie jest auto, lecz samochód głupcze!!’ krzyczysz.

  56. Czy przypadkiem niedawno wyszła jedynka? Toż to szybciej niż CoDy jest wydawane…

  57. Jacdaw to EoT (który też był okropny) był o apokalipsie. Age of sigmar jest o stworzeniu od nowe. O ile post apokalipsa sugeruje rozkład to AoS jest syntezie. To tak jakbyś zamówił sok i dostał lody. Co do modeli to sorry ale o ile uzbrojenie w warhammerze było realistyczne dla większości frakcji to tu mamy powykręcane bezsensowne modele, które dla kogokolwiek kto zna się na broni średniowieczne okażą się…. bezużyteczne.|O tym, że GW kopiuje własne pomysły nie wspomnę.

Dodaj komentarz