rek
rek
08.08.2013
Często komentowane 36 Komentarze

Total War: Rome II – Macedonia kontra Rzym na „Very Hard” [WIDEO]

Total War: Rome II – Macedonia kontra Rzym na „Very Hard” [WIDEO]
Twórcy Total War: Rome II opublikowali kolejne wideo z ich cyklu "let's playów". Tym razem, siły Macedonii zmierzą się z Rzymem na poziomie Very Hard. Zanosi się na ciężką przeprawę...

Nowy materiał z Total War: Rome II:

rek

36 odpowiedzi do “Total War: Rome II – Macedonia kontra Rzym na „Very Hard” [WIDEO]”

  1. Ta gra już rządzi, kolekcjonerka w drodze. Wreszcie jakieś wyzwanie, no i te pole widzenia jednostek. Wreszcie da się robić zasadzki tak jak należy.

  2. Nie mogę się już doczekać jeszcze miesiąc.

  3. @Arek , witaj bracie zamawiajacy Onagera!! Poza tym nie wiem czy specjalnie tak to zrobili czy nie ale bitwy zdaja mi sie bardziej dynamiczne niz w shogunie 2 ;d Szkoda tylko ze koles nie potrafil zbytnio grac.

  4. Nie wiem być może się mylę, być może w tym filmiku twórcy nie są z nami do końca szczerzy (np. to nie jest AI tylko regularna bitwa multiplayerowa -w końcu nie możemy tego sprawdzić), ale jeśli to rzeczywiście jest AI to widać na prawdę dużą poprawę w stosunku do poprzednich części. Obym się nie mylił. Niecały miesiąc -już nie mogę się doczekać… gdyby tylko nie to @$% kolokwium roczne w październiku 🙁

  5. Na very hardzie AI atakuje falange od przodu… hmmm.

  6. @paankracyk – a kim miało ją flankowac, skoro kawaleria była zajęta? Sam pamietam bitwy z falangą z pierwszego Rome, gdzie trzeba było rzucić coś falandze od frontu i dopiero potem czym innym flankować, bo inaczej byli nie do ruszenia. W filmiku mi zabrakło jakiegoś dłuższego zblizenia na walkę i pokazania animacji. Czy są na poziomie Shoguna 2 czy jednak blizej im do pacania sie z Rome i Medieval 2.

  7. Specjalnie tak to nagrali, ale i tak doczekać się nie mogę na to cudo. Wiadomo ze AI nie zastąpi żywego gracza.

  8. Demilisz ma rację. Falangę nie ma co atakować od skrzydła – bo się obróci frontem do ciebie. Cała tajemnica polega na zajęciu falangi walką i atak okrążający inną jednostką (flanka, lub tyły). Na filmiku Rzymianie tak zrobili – 4:45′ nagły atak kawalerii rzymskiej od tyłu, który zadecydował o przegranej Macedończyków (gracz dał się podejść)

  9. Najlepszy moment jak gościu ogarną, jak stracił konnice na prawej flance. Niema to jak zostawić ją w walce z Triarii

  10. ZeusWichrzyciel 8 sierpnia 2013 o 20:07

    Mam nadzieję, że takie absurdy jak Blood pack nie powstaną. Według mnie to masakra, musze dokupywać sobie krew do gry wojennej.

  11. Tak samo jak na prezentacji AI w Shogunie 2, specjalnie zapomnieli o swoich jednostkach i przez to przegrali. Specjalnie koleś grał jak pierwszoklasista, zwykła reżyserka i podkładanie się. Po co rozciągać falangę? Niech wróg ma łatwiej okrążyć oddziały i niech dopadnie dowódcę! Po co pamiętać o konnicy na prawej flance?

  12. Hmm…. Ciekawe. Osobiście wolę grać na niższych poziomach trudności. Mientki jestem? Może, ale akurat czasem lubię kiedy jest łatwiej;) Jednak fajnie byłoby gdyby AI była ciut sprytniejsza…

  13. Może ktoś mi wytłumaczyć fenomen tych gier? Wygląda bardzo fajnie, ale bitw nie rozumiem. Wygląda to tak, jakby bardzo mało zależało od gracza. Klikasz tu i tu, a wojacy sami się tłuką, mała w tym ingerencja gracza. Tam gdzie przewaga liczebna tam zwycięstwo. Chyba, że jakaś tutaj taktyka się liczy? Morale? Pewnie się mylę, ale co tam.

  14. @Subaru ano liczy się tu i taktyka i morale, a wojacy sami się tłukom jak to w rtsach bywa. Jest sporo czynników mających wpływ na przebieg bitwy takich jak np. przewaga terenowa, dosyć ważne właśnie morale i kilka innych (których nie chce mi się wymieniać), nie zapominając o umiejętnościach samego gracza.

  15. Grałeś kiedykolwiek w któregoś Total Wara? 🙂

  16. Shogun był fajny, zwłaszcza z tym przegiętym rodem gdzie zabójcy mieli od razu ogromny level i ubijali jak psa każdego generała co miał chociaż minimalne pojęcie o dowodzeniu. (plus Ci ninja co bombami rzucali)Dlatego ciekawi mnie jak to rozwiążą w w nowym Rzymie.

  17. @Subaru – a w której strategii masz ingerencjegracza bezpośrednio w starcie? Też klikasz i jednostki same atakują. To nie slashery żeby jeszcze samemu ludzikiem kierowac i bić. Morale, zmęczenie, różnica w doświadczeniu czy wyekwipowaniu ma znaczenie, tylko tego w tak krótkiej i słabo prowadzonej bitwie nie widać.

  18. @Nemeczek – proste, w nowym Rzymie nie bedzie ninja xd

  19. @Subaru W Total warach manewry wykonuje się albo przed bitwą, albo jazdą. Gdy jednostki wejdą w walkę, liczy się tylko jak dobrze je ustawiłeś, jak używasz umiejętności i przewag poszczególnych jednostek i pierdoły w stylu flankowanie i długich rajdów kawalerią. A zaprezentowanie macedonii vs. rzymu, zwłaszcza na płaskiej mapie, mało pokazuje niuanse i taktyki Total Wara, bo obie strony polegają na ciężkiej piechocie i okazjonalnym wsparciu kawalerii, a przewagi terenowej ani walk w lesie nie uświadczyliśmy

  20. hmm jeśli o walkę to Aleksander wielki uśmiał.

  21. Panowie ktoś mi powie czy mi to pójdzie? Mam GeForce 9500GT ektran 1440/900 32bity, Ram 4gb procerus Pentium® Dual-Core CPu E52000 nie wiem czy tutaj coś jeszcze podać. Ktoś mógły mi pomóc bo sam tego nie ogarniam

  22. @Yoshisatto|Na niski detalach pewnie będzie można grać, ale przy większej walce będzie chrupać : ). Zresztą jeśli grałeś w Shoguna 2 i działało, to Rome II również będzie działać bo ta gra jest na ulepszonym silniku Shoguna zrobiona, a twórcy często mówili że zrobili grę tak aby i na słabszym sprzęcie mogła działać.

  23. Co Wy się tak ciskacie? Może walka ustawiona, może nie. Grunt, że to i owo można było podejrzeć i zapamiętać na przyszłość, tj. podczas już własnej zabawy po premierze. Widać, że hoplici to twarde skurczybyki a i atakowanie konnicą w lesie, szczególnie jednostek Triari (czyli najlepszej piechoty polowej Rzymu) jest samobójstwem. Ja również nie mogę doczekać się premiery. Zgadzam się z jednym z kolegów – starcia wydają się dynamiczniejsze niż te w Shogunie 2.

  24. @Luk1989 |W sumie dziwne bo EMpire chodził mi na wysokich oprócz analisingu i wygładzania. Ale że aż tak źle? myślałem że na niskich będzie śmigać jak szalone;/

  25. gość dowodzący Macednią zrobił wszystko co się dało żeby przegrać:)

  26. OMG- tego nie da się oglądać bo aż serce boli…

  27. @ Yoshisatto|Empire na innym silniku robione,starszym i było dobrze zoptymalizowane. Z Shogunem już było trochę gorzej,bo i na dobrych maszynach potrafiło płatać figle, mam nadzieję że Rome II będzie bardziej dopieszczony a z tego co mówili na E3 to tak ma być. Tak więc nie martw się póki nie odpalisz to się nie dowiesz : ), tu masz link gdzie podano wymagania, niby małe ale to wyjdzie w praniu. http:www.cdaction.pl/news-33414/total-war-rome-ii-wymagania-sprzetowe-ujawnione.html

  28. Jak już pisałem w innych newsach, na Shogunie II trochę się zawiodłem. Teraz trochę brak mi koncentracji by grać w tego typu gry, nie mniej liczę że Rome 2 będzie grą dobrą i kiedyś w nią zagram.

  29. @ Yoshisatto Grałeś na wysokich lecz pytanie na jakiej wielkości jednostek … od tego wiele zależy bo im więcej wrażych wojaków na ekranie tym większe obciążenie dla kompa 😉

  30. @ miklifinki i @ Luk 1989 ściągam demo shoguna to zobaczymy jak śmigać będzie

  31. Macedonia jest… A gdzie jej falanga sarrisowa?

  32. @Mikifiki na wielkości jednostek ultra tez działa normalnie

  33. Niewiem czy pamiętacie ale walki z pierwszych filmów nawet na AI w shogunie II też były ustawione żeby pokazać pare aspektów gry. W normalnej grze AI całkiem inaczej się zachowuje ;]

  34. Niewiem czy kojarzycie ale walki przed premierą shogun II też były tylko i wyłącznie pokazowe AI aby pokazać niektóre aspekty rozgrywki, w normalnej grze AI zachowuje się całkiem inaczej

  35. zdublowane sorry ’;d

  36. Ehh pamiętam jeńców z Medievala 2 i tak myślę, że fajnie by było, jakby wprowadzili niewolnictwo właśnie z jeńców zdobywanych w bitwach. Fajnie by było.

Dodaj komentarz