
Total War: Rome II – Let´s Play od twórców [WIDEO]
![Total War: Rome II – Let´s Play od twórców [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/45a1f533-5b06-4619-9b99-e588e78f2f25.jpeg)
Opublikowany został nowy gameplay z Total War: Rome II, w którym Al Bickham z The Creative Assembly, dowodząc wojskami rzymskimi, próbuje zniszczyć Egipt.
Materiał z Total War: Rome II – w formie Let’s Play – obejrzeć możecie poniżej:

Czytaj dalej
16 odpowiedzi do “Total War: Rome II – Let´s Play od twórców [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Szkoda, że nie pokazali mapy kampanii jeszcze raz – funkcja rozrastających się miast jest NIESAMOWITA
do drugiego Szoguna nie ma startu – tak pod względem artyzmu jak klimatu. Kupię, jakem fan serii, ale raczej nie w dniu premiery, bo nie czekam na tę grę.
Musze mieć tę grę!
AI w serii zawsze było fatalne, ale tym razem CA przeszło chyba samych siebie. Egipcjanie są wybitnie bierni, mają przewagę terenu, liczebną, machiny oblężnicze, silną flotę i [beeep]. Nic z tego nie wynika. Jazda na wielbłądach miast zmiażdżyć fajfusów, którzy rażą ich z dystansu, było nie było b. lekką piechotę pozwala się wyrżnąć. Potem dostajemy kretyńską szarżę słoni bez wsparcia i jeszcze głupszą osamotnionych rydwanów na wraże słonie. Serio? Na słonie? Może od razu na rzymskie okręty, byłoby zabawniej.
Samobójcze ataki osamotnionych oddziałów, artyleria pozbawiona jakiejkolwiek obstawy, a chłopaki na okrętach miast pokusić się o desant, wspomóc zagrożonych sojuszników, pływają w najlepsze, ani chybi ryby łowią. Przy okazji pogratulować egipskim łucznikom odwagi, walą na nich słonie, a ci ani drgną, stoją twardo pozwalając wybić. Wycofać się? A takiego! Nigdy! Tymczasem coś co wygląda na falangę również stoi zamiast wyjść przed szereg, osłonić strzelców i przerobić słonie na szaszłyki, bo po co?
Brawo! Totalna, absolutna głupota AI poraża i przeraża zarazem, niezłe osiągnięcie. Sztucznej inteligencji w grze na chwilę obecną nie ma, nawet w szczątkowej formie. Prezenter wali pod górę bez ładu i składu, krzty pomyślunku i wygrywa bez problemów, bo komp nie podejmuje rzuconej rękawicy. Jestem załamany poziomem przedstawionej żenady. Jeśli to jest reprezentatywne dla finalnej wersji, a znając historię serii na 95% jest, to klapa. Ahistoryczność zaprezentowanych wojsk egipskich to przy tym banał.
@eustachy80 – wyjdzie gra to będzie wiadomo. Na razie mamy dokładnie tą sama bitwę co na E3 i Rezzed, tylko grający kieruje Rzymianami zamiast Egiptem. Więc szczątkowe AI faktycznie może być szczątkowe, bo ten fragment gry był przygotowywany z myślą o tym, że Egiptem kieruje żywa osoba.
@Demilisz, szczątkowe AI to szczątkowe AI, nie ma usprawiedliwienia dla takiego stanu rzeczy. Co więcej, ten fragment to element kampanii promocyjnej gry, a wygląda jak antyreklama, wręcz sabotaż. Ciekawy sposób na reklamę, „ej, patrzcie jakiego gniota dla was szykujemy”. Do tego biedne, sztywne, ewidentnie niedopracowane animacje. Żadna z wcześniejszych odsłon na materiałach promocyjnych nie prezentowała się równie źle, nawet fatalny Empire zapowiadał się o klasę lepiej.
Co materiał, zapowiedź coraz gorsze informacje. Choćby genialny inaczej pomysł likwidacji pór roku przez zastosowanie skali, jedna tura równa się rok. Już pal licho te pory roku, ale jedna tura na rok? To daje kampanię o połowę krótszą aniżeli w pierwszym RTW. Mało komu ten pomysł się podoba, ale CA ma to w nosie i ignorując społeczność brnie w zaparte. Boję się o nowego Rome’a, jak na razie, na tle Shoguna 2 wygląda jak ubogi krewniak.
Wprawdzie niewiele dotąd pokazano, ale faktem jest, że promując grę przedstawia się każdorazowo, to co w twoim produkcie najlepsze, zaś RTW2 nie prezentuje się, jak na razie, dobrze. Po raz pierwszy też w długiej historii cyklu nie uświadczymy wersji demonstracyjnej. Czyżby wiara CA we własny produkt była tak mała, czy raczej świadomość niskiej jego jakości tak oczywista, że nawet solidnego dema sklecić zeń nie sposób?
Uwielbiam serie total war. Ta nowa odsłona jednak – jest jakaś inna. Zwykle chcę poczuć klimat bitew minionej epoki – wgryźć się trochę w wojnę która „never changes”. Teraz jednak oglądam na pokazach eksplodujące kamienie z katapulty, słonie, wielbłądy, słomiane kule, rydwany, desanty – wszystko w jednej bitwie, wszystkiego nadmiar…. to bardziej wygląda jak zręcznościówka z elementami RTS a nie prawdziwy klimat bitwy w starożytności.
Ja to bym chętnie oddał ekipę odpowiedzialną w CA za najnowszego ROME lwom na pożarcie w Colloseum.Może wtedy by coś wymyślili i w ogóle poczuli klimat epoki 🙂 ..A w sumie już niczemu się nie dziwię w tej serii.Jak w Empire musiałem ciągle i ciągle zdobywać taką samą twierdze(a wszędzie były takie same przecież) to coś we mnie pękło.A jeszcze znalazło by się parę innych buraczków w Empire.No niestety.Total War nie ma konkurencji to po co się starać CA 🙁
@Madmartigan – zgadzam się, coś mi nie psuje w Rome 2, patrząc na ten gameplay to mam wrażenie że gościu gra w Empire (ta sama otoczka i mechanika). Według mnie klimat jest za bardzo cukierkowy. Rome I miał surowy klimat i można było odczuć dzicz tamtych czasów, ludzi i obszarów. Mam nadzieję że jak już zdobędę egzemplarz to zmienię zdanie.
Nie będę powtarzać słabostek a raczej poważny wad o jakich mówili przedmówcy, chciałem powiedzieć tylko że nigdy nie byłem fanem serii ale shogun, napoleon rome 1 były przyjemnymi ciekawymi i realistycznymi produkcjami ale to jest po prostu kpina.
Osobiście wierzę, że dzięki modom sytuacja się poprawi. Poza tym dajcie szansę developerowi. Niech poprawi co mu się udało zepsuć:)
@uzakiel – developerzy sie nie poprawią bo nie są świadom błędu, sam filmik jest tego dowodem. Na gry-online gra ma ocenę (oczekiwania) 9,6. Zauważyłem że teraz gracze wystawiają 9 bez opamiętania, co świadczy o niskich oczekiwaniach lub barwnej wyobraźni.