
Total Annihilation i Master of Orion w rękach twórców World of Tanks?

Fakt oznacza, że perspektywa powstania nowej odsłony Total Annihilation może być bliższa, niż dotąd, ponieważ twórca serii Chris Taylor wyraził jakiś czas temu chęć stworzenia sequela. Master of Orion pozostaje zagadką, ale z przymrużeniem oka można zadać pytanie – skoro twórcy World of Tanks mają na koncie morskie, lądowe i powietrzne MMO, to chyba musi przyjść czas na kosmos?
Z ciekawszych spraw dotyczących przejęć marek Atari – firma Rebellion może przejąć Battlezone oraz Moonbase Commander, zaś do Stardock Systems miałoby trafić Star Control. Tummo Inc. z kolei chce przejąć prawa do tytułów spod znaku Humongous, w tym do wspominanego w ostatnim CD-Radio Putt Putta – ukochanej gry wyżej podpisanego.

Czytaj dalej
21 odpowiedzi do “Total Annihilation i Master of Orion w rękach twórców World of Tanks?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wargaming.net coraz mocniej się rozkręca. Po przejęciu Gas Powered Games firma jest faworytem do przejęcia części marek bankrutującego Atari. Mowa o strategiach Total Annihilation oraz Master of Orion.
miejmy nadzieję że wyjdzie sequel TA, uwielbiałem tą grę. Total Annihilation i Original War to prawdopodobnie najlepsze strategie jakie grałem do tej pory.
A czy niby był Supreme Commander jeśli nie „sequelem” TA?|Przecież tam wszystko, od koncepcji gry, przez mechanikę, design jednostek, wydobycie surowców, podział na tiery, tempo gry aż po ogólną kolorystykę było żywcem wzięte z TA. Jedyne różnice to rozwinięcia już istniejących rozwiązań (ciekawsza rozbudowa bazy, więcej opcji dowodzenia, nieograniczony zoom, więcej jednostek i frakcji) i inna fabuła (przy czym nie oszukujmy się – fabuła TA nie należała ani do wybitnych, ani do rozbudowanych)
A czym był Supreme Commander jeśli nie sequelem TA?
Nowy Battlezone? mite b cool
O matko… lepiej nie…
„twórcy World of Tanks mają na koncie morskie, lądowe i powietrzne MMO”|Dobry zart,WoT najlepiej mi sie gralo kiedy zaczynalem(0.6.5),WoWP to porazkaa WoB nawet nie wiadomo czy i kiedy wyjdzie
Atari bankrutuje? Ciekawe kiedy na Hamblach Bamblach się pojawi ^^
Chce nowego Battlezona:D I Total Annihilation. Bo sorry, ale Supreme Commander to casualowy RTS a nie sequel takiej wielkiej strategii jak Total Annihilation. I ta muzyka… chciałbym by powtórzyli sukces soundtracka TA. A tymczasem czekam na Planeteary Annihilation które to dużo bardziej sequeluje TA niż Supreme Commander.
@TruthDefender:|Który element „casualowego RTSa” jest pod jakimkolwiek względem uboższy niż jakikolwiek element „wielkiej strategii” TA?|Grałem w obie gry, obie sobie cenię, ale jakoś nie za bardzo rozumiem gdzie (poza sentymentem i elementami subiektywnymi, typu soundtrack czy fabuła) TA ma jakąkolwiek techniczno/mechaniczną przewagę nad SC. Przecież SC to TA na sterydach, jeśli coś w SC jest inne niż w TA, to tylko dlatego, że uległo rozbudowie. To tak jakby mówić o przewadze 486 nad i7…
„World of ” series of games is far from over yet, however it’s time to broaden wargames universe. prosto z blogu overlorda
„twórcy World of Tanks mają na koncie morskie, lądowe i powietrzne MMO” Chyba im chodzi o WOTA, bo WOWp natal w fazie beta a warships nie istnieje na razie czyli uznajemy że skoro powietrze, bo czołgi z fizyką skaczą a wodne że można się utopić czołgiem jak wiemy że nasz team tak ssie, ze dalsza gra to strata czasu 🙂 .
Oby WG swoich łap w żadnych strategiach nie maczało, raz zrobili Order of War, który był g*wnem , tekstury z wota, muzyka z wota, wszystko wzięte z wota, gra miała problemy z optymalizacją i to była taka gra dla upośledzonych, jednorękich słoni, bo żeby przejść grę, nie było trzeba używać mózgu, a wystarczyło zrobić spam czołgów i na wroga, i tak całą grę.
@Arthanis No na przykład wielość map i starć. W TA było więcej do ogarnięcia. Stąd wniosek, że SC a zwłaszcza SC2 to casualowa gra.
„twórcy World of Tanks mają na koncie morskie, lądowe i powietrzne MMO” – poprawcie to na „Niedokonczone ladowe, alpha beta wersja powietrznego” bez morskiego. Bo to ma taki sens jak to ze powiem ze bede robic BF 7, mam juz na koncie dzieki temu te gre? Bedzie ladnie w cv wygladac.|A wg mowimy nie, spartola to jak cala reszte.
@TruthDefender jest casual’oway bo został zrobiony na konsole, ale jedynka + ta to jedne z najlepszych gier rts ever w kategorii sci-fi.
@truthdefender, proszę, przestań trollować, bo padnę ze śmiechu. Sirjusly? Przykro mi to stwierdzić ale SC ma większe mapy i więcej do ogarnięcia. Jest to TA na sterydach, jak ktoś powiedział.
Sentyment do starych gier. Choć Supcom był dobry to ja chcę powrotu Totala. Co oryginał to oryginał. Chris mógłby się za to wziąć skoro ma ochotę.
Ha! Może Hasbro wynajdzie w końcu jakąś lepszą dla RPGów firmę, która zaopiekowałaby się komputerowym D&D.
Średnio podoba mi się ta perspektywa… a może chodzi im o silnik graficzny z TA, bo chcą swego rts-a wypuścić? Hehehehe to taki żarcik nawiązujący do silnika w WOT:D
„twórcy World of Tanks mają na koncie morskie, lądowe i powietrzne MMO” Że co przepraszam? Wargamming.net Jeżeli Adzior chodziło Ci o World of… to czy się aby nie zapędzasz? Warships nie istnieje, Warplanes dopiero weszły w otwartą betę, a Tanks tkwią w otwartej będzie już od bardzo dawna. Bo przecież nikt nigdzie nie napisał, że beta się skończyła. Tylko WG twierdzi, że wersja 0.8.6 to tak naprawdę 8.6 … Wierutna bzdura -.-