
Torment: Tides of Numenera ? Zbiórka trwa, ujawniono kolejny „stretch goal” [WIDEO]
![Torment: Tides of Numenera ? Zbiórka trwa, ujawniono kolejny „stretch goal” [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/0751feac-d3a3-4ddd-b945-a8e02b562cd7.jpeg)
Ale po kolei. Studio inXile Entertainment udostępniło próbkę muzyki kompozytora Marka Morgana, który stworzy ścieżkę dźwiękową do Torment: Tides of Numenera. Możecie ją przesłuchać poniżej (to co znajdzie się w grze, wykonane będzie w podobnym stylu):
Pieniądze płyną szerokim strumieniem do developerów. Swoją cegiełkę dołożył sam szef zespołu odpowiedzialnego za produkcję – niedawno Brian Fargo obiecał, że jeśli uda się zgromadzić 2 miliony dolarów, sam wpłaci 100 tysięcy dolarów. Stawkę podbił teraz Steve Dengler, jeden z największych fanów oryginalnego Tormenta – po przekroczeniu 3 milionów dolarów przeleje na kickstarterowe konto 200 tysięcy dolarów.
Twórcy Torment: Tides of Numenera ujawnili też kolejny cel dodatkowy. Gdy uda się zgromadzić 3 miliony dolarów to:
Pieniądze na rzecz Torment: Tides of Numenera możecie wpłacać TUTAJ.

Czytaj dalej
26 odpowiedzi do “Torment: Tides of Numenera ? Zbiórka trwa, ujawniono kolejny „stretch goal” [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jak już nieraz mówiłem, sam bym im muzykę skomponował, za darmo 😛 .
Będzie rekord, na bank.
Ciekawe ciekawe tyle powiem .
MORGAN KRUL|A tak serio (ale to wyżej też jest serio!), to nie mogę się doczekać.
No tak, prawie dwa i pół mln na liczniku. Fargo wpłaca 100 000, to co – i ja swoje 20$ dodam XD.
Tormenta właśnie po raz kolejny przechodzę, wiele smaczków za pierwszym razem mi umknęło.
Cos mi sie wydaje, ze wiekszosc tych stretch goalow sie w grze znajdowalo juz wczesniej xD
SportCiekawyJest|Wiesz co to jest przed-produkcja? Jak te rzeczy mogly byc w grze skoro nawet nie zaczeli nad nia prac?
oby to była normalna gra a nie jakieś współczesnego [beeep]
Błąd w tłumaczeniu. S.Dengler będzie kontynuował pomysł B.Fargo, i po dobiciu do 3 mln, sam dopłaci 100 tys, więc łącznie (S.D. +B.F) będzie 200 tys w bonusie do 3 mln.
@Sport|Stretch goals to po prostu części planu związanego z finansami. Do końca zbiórki trwa planowanie – na co wydana zostanie kasa. A jeżeli jej przybywa, to trwa wymyślanie właśnie dodatkowych elementów, stretch goli.|@ktyto – inXile robi też Wasteland 2. Zobacz na YouTube czy to „współczesne g&*wno” 🙂
Za 0,9 mln miała być gra, może by tak za 4 mln sequel?
Przydalo by sie takie cos przy Stalker 2 😉
Fajne, fajne… i chyba tylko tyle. Czekamy 🙂
Eh, jakoś mnie to nie jara. Uwielbiam Tormenta ale patrząc na dzisiejszy gaming… Numenera pewnie wyjdzie „bardziej oldschoolowa niż oldschool”.
@Prometheus |dupka zabolała?
@Prometheus|Wybacz, ale jeśli komuś można zarzucić tą mityczną „polaczkowość” to właśnie tobie. Zero wyraził własną opinię, a ty na niego najeżdżasz bo śmiał mieć inne zdanie niż ty…
@zero1zero3Dupa prawda, wyjdzie klasycznie, bez zbędnego oldschoolawiania. Ale boję się o klimat, nie zdzierżę jak będzie przedstawione wszystko jak w Dragon Age…. MUSI być izometryka i nie ma bata.
@T grim1234 info , pierwsza strona z kicka o Tormencie „Torment is a single-player, isometric role-playing game”
@Prometheus Ale ty robisz dokładnie to samo co on. On zakłada, że gra będzie taka se, a ty zakładasz, że będzie świetna. Nikt z was nie ma wpływu na tę grę, więc jakiego podejścia nie będziecie mieć, gra będzie taka jaka będzie. Więc powiedz mi, co za różnica? Po prostu nie możesz znieść myśli o tym, że gra mogłaby nie wyjść. Ja też, bo szkoda by było tak dobrze zapowiadającej się gry.
Wydaje sie ze Fargo otworzył puszkę Pandory… jeśli te gry (W2, Torment i Eternity) bedą w chociaż w 50% tak dobre jak ich pierwowzory to coś czuję , że za rok nie odejdę od kompa( a jeszcze Wiedzmin 3 przeciez ma wyjsc!) i kolejna dziewczyna mnie rzuci xD Złota era cRPG POWRACA!!! 😀
zero1zero3|Zbiórka zorganizowana jest właśnie po to żeby zrobić oldschoolowego rpg. Żaden większy wydawcy nie wyłożyłby kasy na taki projekt, ładnie to wyśmiali na filmnie informujacym.
@Prometheus|”jak można wyrażać opinię na temat czegoś, co jeszcze nie powstało?”” przecież napisał „patrząc na dzisiejszy gaming…” więc wiemy skąd wziął się jego sceptycyzm. To że nie widziałem nawet jednego screena z np. następnego coda, nie oznacza że nie powinienem po raz kolejny spodziewać się braku innowacji, fakt, nowa część może mnie miło zaskoczyć, ale nauczony doświadczeniem mogę zakładać jak gra będzie wyglądała 😉
Obawiam się, że sequel Tormenta będzie strzałem w stopę. Dorównać mu może tylko coś, co będzie tak innowacyjne i tak oryginalne, jak on sam kiedyś był parę lat temu. Nadmierne próby naśladowania Tormenta mogą się źle skończyć. Jednak trzymam kciuki za tą grę, obym tylko się nie zawiódł…
@CaptainPoland buahahah torment ? innowacyjny ? od kiedy, kiedy wychodził mechaniką nie odstawał od innych rpg, to co bylo jego siłą to niesamowita , powtarzam NIESAMOWITA fabuła
Torment: Tides of Numenera|Pierwszy filmik ukazujący technologie (WIP)|http:www.youtube.com/watch?v=DMeQzXZYi7IOdwiedz i przeczytaj o najnowszym spadkobiercy gry Torment!|http:www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera