rek
rek
04.04.2013
Często komentowane 14 Komentarze

Torment: Tides of Numenera ? Nadmorskie miasto Sagus Cliffs na nowym obrazku

Torment: Tides of Numenera ? Nadmorskie miasto Sagus Cliffs na nowym obrazku
Do końca kickstarterowej zbiórki na Torment: Tides of Numenera pozostało już tylko 39 godzin i w tej chwili na koncie gry znajduje się 3,57 milionów dolarów. Tuż przed finałem akcji studio inXile Entertainment opublikowało drugi obrazek ze swojej produkcji.

Screen prezentuje Sagus Cliffs – miasto położone nad morzem. Charakteryzuje się różnorodną architekturą, zaś niektóre z budynków postawione zostały nad powierzchnią wody.

Nowy obrazek z Torment: Tides of Numenera znajdziecie poniżej – by zobaczyć go w wyższej rozdzielczości, kliknijcie LPM. Projekt wesprzecie TUTAJ.

rek

14 odpowiedzi do “Torment: Tides of Numenera ? Nadmorskie miasto Sagus Cliffs na nowym obrazku”

  1. Ciekawe czy dobija do 4 M … w Eterinity będę 2 „duże” miasta … jesli to samo powtorzy sie w Tormencie to ta gra bedzie miała łącznie jakieś 60h-70h godzin realnej rozgrywki(mam na myśli porównanie z BG2- a tam było tylko 1 wielkie miasto). To dopiero będzie pożeracz czasu z FANTASTYCZNĄ fabułą i NIEZAPOMNIANĄ przygodą. Oby tylko nie s***** tej gry bo im tego nigdy nie wybaczę.

  2. Choć wiem że to nie prawda, za każdym razem gdy patrzę na oba screeny, odnoszę nieodparte wrażenie że to odrobinę poprawiony Infinity Engine 😀 . Oby tylko Torment i Eternity zdołały sprostać pokładanym w nich oczekiwaniom…bo są na prawdę ogromne.

  3. Wyglada to przeswietnie !!!!!!!!!!!!!!!!.Lezka sie w oku kreci kiedy widzi sie znowu Rpg izometryczne z piekna rysowana grafika pseudo 3D !.

  4. Wygląda wprost fantastycznie!|Jakkolwiek po pierwszym screenie miałem mieszane odczucia, tak teraz jestem pewien, że ta gra będzie przepiękna! 🙂 Tym bardziej, że do premiery zostały jeszcze 2 lata.

  5. Screeny są ładne, ale nie oddadzą sprawiedliwości. Pamiętajmy, że do tego dojdą nowoczesne animacje (postaci i elementów w tle etc), które nie będą archaicznie śmieszne, jak w IE czy BG ;P

  6. Pewnie te cele, które nie będą osiągnięte, zostaną później wydane w formie dlc. Do 4 M raczej nie dobiją.

  7. PETRAS36 z tego co pamiętam jak zbierali kase na project eternity to w ostatnie 24h zebrali ponad 1.2mln

  8. Zdenio – pożyjemy zobaczymy z tymi „prześwietnymi animacjami” – nie zapominajmy, że to jest gra na Unity – raczej miernym silniku. Będzie dobrze jeśli minimalnie przebiją ostatnie iteracje Infinity Engine. Choć nadzieja nadal jakaś jest – utalentowany artysta to i na chusteczce higienicznej skleci dzieło sztuki 😉

  9. Czy to oby na pewno nie jest kolejny concept art? Sporo rysunkowości w tym screenie. Takie pół na pół, ni to pre-renderowane, ni to narysowane. Nie wiem, dziwaczne połączenie, mam nadzieję, że to tylko i wyłącznie prototyp, a nie gotowa lokacja.

  10. @SkywalkerPL|Unity to mierny silnik?|Sam jesteś mierny. |Wciąż żyjesz grami robionymi na zaliczenia i siejesz herezje.

  11. @ SkywalkerPL Może jesteś mistrzem Jedi ale programowania gier chyba już nie.

  12. nowy test silnika gry http:www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5Is2T5ue5d8

  13. skurczybyczek666 5 kwietnia 2013 o 20:14

    Ha! 4 miliony osiągnięte! Ciekawe, ile jeszcze zostanie uzbierane w ciągu ostatnich dwóch godzin. 😀

  14. Classic.

Dodaj komentarz