rek
rek
06.05.2013
Często komentowane 19 Komentarze

Tomb Raider: 10 najlepszych momentów według developerów [WIDEO]

Tomb Raider: 10 najlepszych momentów według developerów [WIDEO]
Choć nowy Tomb Raider odniósł sukces, gra wciąż nie sprzedała się wystarczająco dobrze by przynieść zyski - dlatego jej akcja promocyjna trwa nadal. Z drugiej strony nie za bardzo jest na czym ją oprzeć, więc Square Enix chwyta się wszystkich pomysłów, jakie przyjdą specom od marketingu do głowy. Oto nowy filmik - "10 najlepszych momentów" wybranych przez developerów. Są SPOLIERY.

Cierpienia młodej LaryTomb Raider:

rek

19 odpowiedzi do “Tomb Raider: 10 najlepszych momentów według developerów [WIDEO]”

  1. Choć nowy Tomb Raider odniósł sukces, gra wciąż nie sprzedała się wystarczająco dobrze by przynieść zyski – dlatego jej akcja promocyjna trwa nadal. Z drugiej strony nie za bardzo jest na czym ją oprzeć, więc Square Enix chwyta się wszystkich pomysłów, jakie przyjdą specom od marketingu do głowy. Oto nowy filmik – „10 najlepszych momentów” wybranych przez developerów. Są SPOLIERY.

  2. Przeszedłem ostatnio, gra bardzo fajna, szkoda tylko że mało ma wspólnego z wcześniejszymi Tomb Raiderami. Mieli zrobić grę bardziej survivalową, a wyszło jak wyszło, trochę szkoda.

  3. Gra fajna, ale końcówka najlepsza, bo się kończy.

  4. Serią Tomb Raider miał pomysł i grywalność, większe lub mniejsze powiązanie między częściami, nowy TB przypomina Uncharted mi się nie podoba (jedyni wydawcy naśladują drugich) brak oryginalności czegoś co wyróżnia grę na tlę innych.

  5. Jak dalej ślepo będą podążać za Uncharted to z TR nic nie zostanie oprócz samej postaci. A, no i brawo za spoilery w filmiku reklamującym grę, twórcy są naprawdę geniuszami głupoty.

  6. Ja w Uncharted nie grałem bo nie mam konsoli,więc z tym problemów nie mam.I bawiłem się lepiej niż w starych odsłonach Lary.

  7. Postrach22 6 maja 2013 o 08:05

    Ja nie lubiłem Tomb Raiderów, a ty był bardzo fajny i świetnie się grało.

  8. Nowy TR podobał mi się, poprzednich części nawet bym chyba nie tknął. Co do filmiku, to kiepska reklama, kto by chciał oglądać spojlery z całej gry? Ponadto takie nijakie te momenty…

  9. Jedyne minusy jak dla mnie to: Gra jest za łatwa bynajmniej na PC na Hard. Szósty zmysł dla idiotów i casuali powinien być dostępny tylko na poziomie trudności „przejdź się sam” – problem w tym, że mechanika gry została pod to cudo przyszykowana. Brak grobowców w grze Tomb Rider – to co jest grobowcem nazwać nie można. Głupio i nielogicznie przedstawione przeżycia psychiczne głównej bohaterki. I tryb multi player, zagrałem jeden mecz i podziękowałem strata kasy ze strony SquerEnix na ten tryb.

  10. Ogólnie, każualizacja postępuje, bo ludziom się to podoba. Poziomy trudności dziś to w sumie tylko więcej obrażeń i nic po za tym. Za 10 lat gry pewnie będą tak łatwe, że naprawdę będą „przechodzić się same” no ale co zrobić, światem rządzi pieniądz, więc dopóki takie gry będą się sprzedawać i większość się nie sprzeciwi to będziemy mieli dalej to samo.

  11. Islingr Nie tknął byś starych TR’ów, bo? Za długie, zbyt wymagające, za trudne, zbyt nie dla każuali czy po prostu nie gustujesz w tego typu grach? xD

  12. @Theron A tak zupełnie poważnie powiedz czy kiedyś wyższe poziomy trudności oznaczały w pewnych typach gier (nie odpowiadaj mi tu np. RTSami) coś innego niż zwiększenie obrażeń?

  13. czeczen150 6 maja 2013 o 12:43

    Zakupiłem, bo miałem nadzieję na jakiś fajny survival, a to się okazało, że Lara upadnie, skrzywdzi się a po chwili weźmie apteczkę i w magiczny sposób jej przechodzi, tego się nie spodziewałem. No i oczywiście te „nieprzewidywalne” zwroty akcji i momenty, w których Lara idzie po równym a tu nagle zjeżdża z urwiska/wodospadu etc. za dużo tego było… Już lepiej wyszedł nowy Dante (aczkolwiek wygląd i zachowanie Vergila mi nie pasuje). Może przy sequelu uda im się zrobić coś lepszego.

  14. aleksdraven 6 maja 2013 o 13:47

    Oni mają jakieś wzięte z kapelusza wymagania co do tej gry. 3.6 miliona sprzedanych to za mało??

  15. Sylvan1960 6 maja 2013 o 15:04

    Niechaj uczynią 1 moment, za to porządny, opuszczą cenę do niecałych 3 dyszek, to, wtedy mnie mają.|P.S. I dzięki za King’s Bounty: Nowe Światy. Tej jeszcze nie zdążyłem kupić 🙂

  16. ZefirekSan 6 maja 2013 o 15:43

    w tekście jest błąd, powinno być SPOILERY zamiast SPOLIERY.

  17. „abys” Widzę, że masz małe doświadczenie z wyższymi poziomami trudności lub nie zauważałeś niczego więcej oprócz szybciej spadającej energii ale są gry w których Hard Expert Veteran czy jak by go tam nie nazwał oznacza też np. przeciwnicy są mądrzejsi, potrafią szybciej odrzucić granat, częściej się chowają, rośnie im celność czasami też liczebność i częstość występowania. Oczywiście nie we wszystkich grach, zwłaszcza dzisiejszych gdzie AI się najczęściej olewa i robi podstawową pt. „kupą na niego!!”

  18. @THERON23 Bullkupa, że się tak wyrażę… Wymień mi te gry, podaj przykłady! Mam wystarczające doświadczenie z bardzo wieloma tytułami, żeby twierdzić, że poza obrażeniami naprawdę niewiele się zmienia. Pamiętaj, że ciągle mówimy tutaj o gatunkach zbliżonych do rzeczonego w newsie Tomb Raidera.

  19. Klimat jakiś tam ma, ale shooter z tej gry mierny, a i do Uncharted się nie umywa.

Dodaj komentarz