
Titanfall: Krótko o wielkich mechach [WIDEO]
![Titanfall: Krótko o wielkich mechach [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/32211942-8fe9-457c-8218-f0de98ed0a9b.jpeg)
EA obficie sypie wywiadami z E3 - mieliśmy Battlefield 4, pora na Titanfall. Nie wiem czy wiecie, ale wielkie mechaniczne kombinezony nie pojawiły się w grze od razu. O tym, skąd wzięto na nie pomysł i z których koncepcji wyrósł, opowiada Joel Emslie - główny twórca oprawy gry.
O mechanicznych fatałaszkach w Titanfall:

Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Titanfall: Krótko o wielkich mechach [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
EA obficie sypie wywiadami z E3 – mieliśmy Battlefield 4, pora na Titanfall. Nie wiem czy wiecie, ale wielkie mechaniczne kombinezony nie pojawiły się w grze od razu. O tym, skąd wzięto na nie pomysł i z których koncepcji wyrósł, opowiada Joel Emslie – główny twórca oprawy gry.
mimo ze gra jest niemal zwykłym call of duty za którym nie przepadam to titanfall mnie nieźle zainteresowało.
Całkiem fajny motyw z tym jak mech ładuje swojego pilota sam do „brzucha” 🙂
Przecież te Tytany to przerobione roboty z filmu Avatar… rzeczywiście wielka oryginalność -,-
@Piotr1995312 mało tego nawet Ci ludzie wyglądają jak Ci z Avatar’a (głowa, nogi do samej ziemi itp.) a tak na serio oryginalność w pewnym sensie jest nie pamiętam typowego shootera z zaimplementowanymi w ten sposób mechami, ale co tu oceniać po parunastu sekundach rozgrywki.
Szkoda, że nie będzie singla… Mogliby z tego zrobić efektowną nawalankę w stylu CoD z domieszką filmu Transformers. Mam na myśli te momenty w filmie, gdzie ludzie ze wszystkiego co mieli, nawalali do robotów:)
Ogólnie pomysł dobry, na mapie znajdują się roboty-pancerze które można przejąć ale w zamian za siłę ognia człowiek staje się celem i to dużym dla każdego w koło. Może być całkiem ciekawie zwłaszcza że żołnierze z tego co widziałem w innym filmiku mogą skakać po dachach budynków a sam pancerz nie jest powolną fortecą z olbrzymią siłą ognia tylko bardziej zwinnym minimum niezbędnym do przenoszenia ciężkiej broni (czyli jest szybszy niż w innych grach z mechami ale dużo łatwiej go rozwalić)