rek
rek

Titanfall 2 poszerzy się o nowe mapy i Tytana

Titanfall 2 poszerzy się o nowe mapy i Tytana
Wszystko to – zgodnie z wcześniejszymi obietnicami – za darmo.

Developerzy z Respawn Entertainment podzielili się na swoim blogu planami na najbliższe miesiące. Między kwietniem a czerwcem do drugiego Titanfalla trafią aż cztery nowe mapy (dwie wyłącznie w trybie Szybki szturm), nowy Tytan oraz dwa Tytany Prime – Ronin i Tone. Dodatkowo w grze zostaną wprowadzone pewne drobnostki – m.in. limit poziomu zostanie zwiększony, pojawi się nowa frakcja, możemy też liczyć na więcej egzekucji i skórek. 

rek

12 odpowiedzi do “Titanfall 2 poszerzy się o nowe mapy i Tytana”

  1. Wszystko to – zgodnie z wcześniejszymi obietnicami – za darmo.

  2. To jedna z najlepszych strzelanek online i kampanii SP zeszłego roku. Fajnie, że się rozwija i to za darmo. Gram mniej więcej od połowy grudnia i to niemal codziennie i nie żaluję wydanej kasy.

  3. Aż mam ochotę kupić by pokazać zarówno CoD jak i Battlefieldowi środkowy palec.

  4. Grałem na darmowym weekendzie, nie spodobało mi się. Pierwsze godziny fajne, dobrze mi idzie itp. Nagle zaczęło mnie wrzucać do meczów z ludźmi z gen10,śmierci w kółko, map jeszcze nie znałem dobrze, śmierci w kółko, po prostu rage. Nie wiem czemu ale mam wrażenie że tu się ginie szybciej. O ile w tf 1 naprawdę szło mi świetnie od początku o tyle tutaj nie mogę się połapać. Przy okazji przewaga jaką daje bh jest chora. Wolniej się rozpędzasz niż w tf1 ale giniesz łatwiej. Ogólnie chciałem kupić, chciałem

  5. Plus brak obrony przeciw botom, to była miła odskocznia w 1. Aż szkoda że w 1 gra 20-400 ludzi

  6. @Cyjanek przecież w TF1 gra 300-600 osób. Gra cały czas jest grywalna. Dwójce bym dał trochę czasu, bo nie ma contentu.

  7. W tf 1 na origin podczas darmowego ea acces przez tydzień w nocy było 30-50 osób a najwięcej ile spotkałem koło 17 to było 400. Trochę mało

  8. 400 to średnia wartość. Niezaprzeczalnie mało, ale wystarczająco by grać w podstawowe tryby takie jak wyniszczenie czy kampania. Niestety umocnienia są prawie niegrywalne. W zasadzie wychodzi na to samo z dwójką, bo tam jedyny tryb warty zagrania to wyniszczenie. Brak sztucznej inteligencji sprawia, że mapy są puste.

  9. @Jano900 Jakieś bzdury opowiadasz, bo ja wszystkie tryby gram i wszystkie są fajne. Chyba w ogóle w TF2 nie grałeś. Niby dlaczego „Łowy” nie są warte zagrania? Albo LTS? Są tryby w których celowo nie ma AI są takie w których te AI jest i nie jest to tylko Attrition. Jedyne czego nie gram to „Każdy na każdego” bo nie pasuje mi to do zespołowego charakteru gry, ale i tam są gracze.

  10. @TesterGier – nie zaprzeczam, że trochę zbyt ogólnie podszedłem do tematu. LTS to faktycznie normalny i dobry tryb, Bounty Hunt też działa dobrze. Reszta trybów to kwestia gustu, nie mnie oceniać, ale hardpoint albo ctf bez AI to po prostu żart.

  11. @aliven BF1 jest rewelacyjny! Teraz właśnie ogrywam DLC „Nie przejdą” i jestem mega happy. Tytana kupiłem i trochę żałuję, że BF1 jest tak dobry… Czasu na dwie gry nie mam, ale kampanie w Tytanie 2 przeszedłem i nie żałuję straconego czasu. Cod dostał pstryczka w nos:-) Za rok pewnie Acti się pozbiera i z 2 wojną ponownie wróci na szczyty. Dolar dyktuje warunki:-) Szkoda tylko Tytana, bo marketing go uśmiercił i kolejne DLC chyba już mu nie pomoże(sprzedaż).

  12. @jano900 A niby po co w takim ctf AI? Przecież zazwyczaj w tym trybie piloci starają się poruszać z maksymalną prędkością po wszystkich możliwych miejscach gdzie AI nawet nie dociera, bo jest zwyczajnie za wolne.

Dodaj komentarz