rek
rek
29.04.2013
Często komentowane 18 Komentarze

Thief: Proces produkcji poważnie zagrożony, kłopoty w studiu

Thief: Proces produkcji poważnie zagrożony, kłopoty w studiu
W sieci – przede wszystkim za sprawą serwisu Polygon – pojawiły się pogłoski, zgodnie z którymi prace nad grą Thief nie przebiegają wcale gładko i nawet teraz produkcja przeżywa spore turbulencje.

Jak twierdzą informatorzy serwisu Polygon w studio Eidos Montreal trwa coś, co można by nazwać walką koterii – cały zespół pracujący nad grą podzielił się na grupy, które mają odmienne wizje gry i które próbują przepchnąć własne pomysły, nie zawsze z korzyścią dla gry.

Powiązane jest to m.in. z licznymi zmianami na stanowiskach zarządzających projektem – po każdej takiej zmianie do głosu dochodzi nowy „kreatywny lider”, który odrzuca pomysły poprzedników i wprowadza swoje własne. O kłopotach Thiefa słyszymy od dawna, ale ponoć te problemy są wciąż aktualne i nawet przygotowując wersje demo pokazywaną Game Informerowi czy później naszemu redaktorowi. Podobno na potrzeby tej prezentacji trzeba było wyłączyć AI przeciwników, bo na razie nie działa ona należycie. 

W trakcie pięciu lat produkcji drastycznie zmieniła się również koncepcja samej gry. Tzw. „vertical slice”, czyli przegląd wszystkich jej możliwości, przygotowane na początku procesu jej powstawania (około 4 lat temu), dziś nawet się „nie wczytuje”. Efektem tych wszystkich perturbacji jest znaczące przekroczenie budżetu, zwolnienia czy rezygnacje z pracy. W świetle tych informacje, zastanawia w jakiej postaci Thief zostanie pokazany na E3.
 

rek

18 odpowiedzi do “Thief: Proces produkcji poważnie zagrożony, kłopoty w studiu”

  1. W sieci – przede wszystkim za sprawą serwisu Polygon – pojawiły się pogłoski, zgodnie z którymi prace nad grą Thief nie przebiegają wcale gładko i nawet teraz produkcja przeżywa spore turbulencje.

  2. Macie zapłon, Black Shadow zarzucił newsem w ubiegłym tygodniu

  3. I tylko po to tu wlazłeś żeby o tym napisać pajacu?

  4. Czujesz się jakoś specjalnie obrażony? Bo nie rozumiem twojego komentarza

  5. I tak nie czekam na tę grę (chociaż zapowiedź w ostatnim CDA była całkiem niezła).

  6. „Polygon” Super Express branży gier. Meh.

  7. @deBug Niech zgadę, Mystique najechał na Ciebie po tym jak mama dała mu szlaban na metka 2? ;] Niestety w internecie każdy kozak, najłatwiej to jest kogoś tylko zbesztać. Tak samo Ty Mystique nie wiem po co wlazłeś tutaj, też chyba żeby coś napisać, co? Idź lepiej do kościoła, weź tabletki na uspokojenie, a szlaban szybko minie, zobaczysz ;].

  8. Kiedyś się przejmowałem bezsensownym obrażaniem w komentarzach, teraz to już po mnie spływa i mało mnie potrafi zadziwić. Fakt, że deBug niepotrzebnie marginalizuje newsa, bo „ktoś już to wcześniej wrzucił”, ale z drugiej strony reakcja Mystique jest no… niewarta komentarza nawet 😛

  9. Szkoda by to zepsuli. Cóż, oby jednak sie udało

  10. Mam nadzieje, że nie podzieli losu Colonial Marines

  11. Cóż, Bóg dał, Bóg wziął, idziemy na frugo 🙂

  12. Mnie by to nie przeszkadzało zbytnio. I tak zrobiliby z tego grę maksymalnie uproszczoną, dopasowaną do konsol i dzieci CoDów i Gearsów, będącej chorą parodią poprzednich części serii, oczywiście – ze średnią na metacritic 90+ od serwisów pokroju IGN i 20-30 od użytkowników, mordując kolejną serię, tak jako to już zrobiono dajmy na to z DMC.

  13. nie no to jest nie możliwe tak czekałem na te gre ona ma wyjśc i koniec…|bez odbioru.

  14. @Sabi – DXHR jakoś nie był tak tragiczny.

  15. Jako makabrycznie wielki fan wszystkich poprzednich Thief’ów mam tylko jedną prośbę: błagam, nie zróbcie z tego Dishonored ver 2.0. A, no i prosiłbym jeszcze o zwrócenie Garrettowi głosu Stephena Russella, ale wiem, że to i tak się nie stanie 🙁

  16. HarryCallahan 30 kwietnia 2013 o 10:34

    @Sabi: i obie te średnie byłyby mocno zaniżone/zawyżone. Nie wiem jaka będzie (jeśli ją ukończą) nowa odsłona Thief ale oceny „fanów” są często o wiele mniej wiarygodne niż te zawyżone, „branżowe”. Ja rozumiem, że taki np. Skyrim czy Far Cry 3 nie każdy musi uważać za coś przełomowego, ale dawanie tym grom ocen typu „0” albo 1″ na meta pokazuje tylko, że duża część graczy to skończeni idioci i frustraci którzy nie powinni brać się za ocenianie czegokolwiek (bo w skali 1-10 i tak widzą tylko 1 i 10).

  17. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

  18. Thief to Thief skradac sie trzeba i tyle chalasu zbytnio nie narobisz bo cie zgarną wtrzesniej czy pozniej

Dodaj komentarz