
Thief: Nie będzie trybu multi

Ostatnio multiplayer pojawia się w większości produkcji, także w seriach, które były wyłącznie „singlowe”. Czy rozgrywka sieciowa znajdzie się też w Thiefie, biorąc pod uwagę, że jego twórcy byli odpowiedzialni za multi Tomb Raidera? Na szczęście nie.
W rozmowie z serwisem Eurogamer Stephane Roy, producent nowego Thiefa, zapewnił: multiplayera nie będzie. Jak tłumaczy:
W tej chwili nie ma planów związanych z nastawioną na rywalizację zabawą w sieci, która pojawiła się na przykład w Tomb Raiderze. Przyglądamy się możliwości dodania trybu wyzwań z opcjami internetowymi, ale będę szczery — naszym głównym celem jest stworzenie najlepszej kampanii dla pojedynczego gracza, wskrzeszenie tej marki i przekonanie was, że jesteśmy częścią jej przyszłości […]. To duże wyzwanie, nie chcę więc, by mój zespół niepotrzebnie marnował energię… Chcę, by skoncentrował się na „singlu”.
Zadowoleni?

Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “Thief: Nie będzie trybu multi”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Poszli po rozum do głowy. I nie będą wydawać kasy na zbędny multi jak w Tomb Riderze. Jeszcze jak by usunęli z gry te pierdoły dla ułomnych czyli szósty zmysł itp. lub przynajmniej ograniczyli to do poziomu trudności casual.
Mi to by starczyła taka odpowiedź : Nie ma multi to nie ma, to na ch**j drążysz temat ! A tak na poważnie, to nie do każdej produkcji pasuje multi, tryp co op i inne dziwactwa związane z zabawa wieloosobową. W ostatnich latach strasznie wkurza to że twórcy dodają na siłę do niektórych gier tryb multi.
Nikt nie oczekiwał, niech skupią się na singlu bo tym właśnie ta gra jest.
I bardzo dobrze! +1 dla twórców.
I chyba dobrze, oby faktycznie skupili się na singlu. Co nie oznacza, że multi jest zbędne, jeśli nie stworzyliby kolejnego bezmyślnego shootera, tylko czegoś w stylu thiefa 😉
Mega, i tak ma być. Rzekłem
Single nie zbliży się nawet jakością do poprzednich części. Patrząc na upadek Splinter Cell, tylko dobry Dishonored i słabe skradanie w DeusEx HR, stwierdzam, że typowa, świetna skradanka jaką był Thief w obecnych czasach niestety nie przyjmie się i twórcy mocno go zmienią, tak że mi, wielkiemu fanowi Złodzieja, nowa część nie podejdzie. Więc mogliby się skupić na multi, by wyszło coś nowego. No nie całkiem nowego, coś w stylu znakomitego Thievery UT, czyli moda do UT – Thief multi ;p. Bawiłem sie przy tym
znakomicie, a obecnie jest posucha na skradanki multi. Ostatni świetny był w Splinter Cell Chaos Theory i całkiem ok w Double Agent.
A mnie się ta decyzja podoba.
Super!!! Durne, wstawiane na siłę tryby multi i robienie ułatwień dla idiotów to największe bolączki współczesnych gier.|Gdy czytam na necie, że DE:HR jest trudny to mi się śmiać chce, bo dawno nie grałem w prostszą grę. Oby i tej serii nie zepsuli bo niestety starego dobrego Deusa już nie ma.
No i dobrze. Nie rozumiem tego, że od każdej gry wymagane jest multi… Jak nie ma, ocena niżej. Ktoś chce pograć z innymi, niech zagra w jakąś produkcję typu MMO. A takie multi robione na siłę pobędzie pół roku, a później zamkną serwery, bo już nikt nie będzie w to grał. Wystarczy spojrzeć na nowego Tomb Raidera czy AC3.
thief z multi??? Poważnie? To by było z lekka bez sensu, więc rozumiem ich tok myślenia.
Witam, ja jakoś nie wyobrażam sobie Thiefa z multi. Nie wiem jakby to miało by wyglądać jak w Assasinie ? Kilkunastu złodziei sztuczne AI ze strażnikami i kto ukradnie więcej albo ogłuszy czy ominie w jakiś sposób strażników. Albo jakiś tryb że gracze wcielają się w strażników i złodziei czy coś w ten deseń ale mogłoby być tak jak z nowym AVP więc może lepiej aby nigdy nie było tego multi 🙂
I bardzo dobrze, brak multi to szansa na lepiej dopracowany singiel ( jak RPGi pokroju Skyrima i Wiedźmina ) i może choć trochę dłuższą niż 10 godzin rozgrywkę.