rek
rek
04.04.2013
Często komentowane 14 Komentarze

Thief: Nie będzie trybu multi

Thief: Nie będzie trybu multi
Ostatnio multiplayer pojawia się w większości produkcji, także w seriach, które były wyłącznie „singlowe”. Czy rozgrywka sieciowa znajdzie się też w Thiefie, biorąc pod uwagę, że jego twórcy byli odpowiedzialni za multi Tomb Raidera? Na szczęście nie.

W rozmowie z serwisem Eurogamer Stephane Roy, producent nowego Thiefa, zapewnił: multiplayera nie będzie. Jak tłumaczy:

W tej chwili nie ma planów związanych z nastawioną na rywalizację zabawą w sieci, która pojawiła się na przykład w Tomb Raiderze. Przyglądamy się możliwości dodania trybu wyzwań z opcjami internetowymi, ale będę szczery — naszym głównym celem jest stworzenie najlepszej kampanii dla pojedynczego gracza, wskrzeszenie tej marki i przekonanie was, że jesteśmy częścią jej przyszłości […]. To duże wyzwanie, nie chcę więc, by mój zespół niepotrzebnie marnował energię… Chcę, by skoncentrował się na „singlu”.

Zadowoleni?

rek

14 odpowiedzi do “Thief: Nie będzie trybu multi”

  1. Poszli po rozum do głowy. I nie będą wydawać kasy na zbędny multi jak w Tomb Riderze. Jeszcze jak by usunęli z gry te pierdoły dla ułomnych czyli szósty zmysł itp. lub przynajmniej ograniczyli to do poziomu trudności casual.

  2. Mi to by starczyła taka odpowiedź : Nie ma multi to nie ma, to na ch**j drążysz temat ! A tak na poważnie, to nie do każdej produkcji pasuje multi, tryp co op i inne dziwactwa związane z zabawa wieloosobową. W ostatnich latach strasznie wkurza to że twórcy dodają na siłę do niektórych gier tryb multi.

  3. Nikt nie oczekiwał, niech skupią się na singlu bo tym właśnie ta gra jest.

  4. I bardzo dobrze! +1 dla twórców.

  5. I chyba dobrze, oby faktycznie skupili się na singlu. Co nie oznacza, że multi jest zbędne, jeśli nie stworzyliby kolejnego bezmyślnego shootera, tylko czegoś w stylu thiefa 😉

  6. Mega, i tak ma być. Rzekłem

  7. Single nie zbliży się nawet jakością do poprzednich części. Patrząc na upadek Splinter Cell, tylko dobry Dishonored i słabe skradanie w DeusEx HR, stwierdzam, że typowa, świetna skradanka jaką był Thief w obecnych czasach niestety nie przyjmie się i twórcy mocno go zmienią, tak że mi, wielkiemu fanowi Złodzieja, nowa część nie podejdzie. Więc mogliby się skupić na multi, by wyszło coś nowego. No nie całkiem nowego, coś w stylu znakomitego Thievery UT, czyli moda do UT – Thief multi ;p. Bawiłem sie przy tym

  8. znakomicie, a obecnie jest posucha na skradanki multi. Ostatni świetny był w Splinter Cell Chaos Theory i całkiem ok w Double Agent.

  9. A mnie się ta decyzja podoba.

  10. Super!!! Durne, wstawiane na siłę tryby multi i robienie ułatwień dla idiotów to największe bolączki współczesnych gier.|Gdy czytam na necie, że DE:HR jest trudny to mi się śmiać chce, bo dawno nie grałem w prostszą grę. Oby i tej serii nie zepsuli bo niestety starego dobrego Deusa już nie ma.

  11. No i dobrze. Nie rozumiem tego, że od każdej gry wymagane jest multi… Jak nie ma, ocena niżej. Ktoś chce pograć z innymi, niech zagra w jakąś produkcję typu MMO. A takie multi robione na siłę pobędzie pół roku, a później zamkną serwery, bo już nikt nie będzie w to grał. Wystarczy spojrzeć na nowego Tomb Raidera czy AC3.

  12. thief z multi??? Poważnie? To by było z lekka bez sensu, więc rozumiem ich tok myślenia.

  13. Witam, ja jakoś nie wyobrażam sobie Thiefa z multi. Nie wiem jakby to miało by wyglądać jak w Assasinie ? Kilkunastu złodziei sztuczne AI ze strażnikami i kto ukradnie więcej albo ogłuszy czy ominie w jakiś sposób strażników. Albo jakiś tryb że gracze wcielają się w strażników i złodziei czy coś w ten deseń ale mogłoby być tak jak z nowym AVP więc może lepiej aby nigdy nie było tego multi 🙂

  14. I bardzo dobrze, brak multi to szansa na lepiej dopracowany singiel ( jak RPGi pokroju Skyrima i Wiedźmina ) i może choć trochę dłuższą niż 10 godzin rozgrywkę.

Dodaj komentarz