rek
rek

The Surge: Rzućcie okiem na nowy gameplay [WIDEO]

The Surge: Rzućcie okiem na nowy gameplay [WIDEO]
Materiał skupia się na systemie walki.

Premiera The Surge, najnowszego dzieła twórców Lords of the Fallen, nastąpi już w maju. Tymczasem ekipa przygotowała materiał filmowy prezentujący system walki. Dowiecie się z niego między innymi tego, że bohater nie będzie wyprowadzał ataków lekkich i silnych, lecz pionowe bądź poziome. To rozwiązanie ma pomóc w celowaniu w odsłonięte części ciała przeciwników. Dodatkowo będziecie mieli również okazję spojrzeć na okno ekwipunku i dowiedzieć się co nieco o towarzyszącym bohaterowi dronie. 

rek

11 odpowiedzi do “The Surge: Rzućcie okiem na nowy gameplay [WIDEO]”

  1. Podoba mi się styl graficzny, podoba mi się świat tej gry. Ale walka jest słaba niczym w niemieckim erpegu. Nie znam się na tworzeniu systemów walki, ale jeśli w grze potrzebujesz zaznaczać graczowi strzałką w co ma celować, to chyba robisz coś źle.

  2. Coraz przyjemniej to wyglada. Zobaczymy w maju za ile będzie sprzedawane, ale wstępnie jestem zainteresowany :).

  3. @paintball_X – To nie gra wskazuje, tylko gracz sam sobie wybiera. Raz, że uderzając w specyficzne części przeciwnika, można uzyskać wyższe obrażenia, a dwa, że odcięta część może zostać zebrana jako fragment ekwipunku.

  4. Jedna z rzadkich sytuacji gdy osoba grająca jest kompetentna. Mam nadzieję że mapa będzie tak skonstruowana że da się łatwo ogarnąć gdzie się nie było.

  5. @RedCrow, nie wiem czy zauważyłeś, ale gra zaznacza na przeciwniku która część ciała jest podatna na obrażenia. Masz celować w tę podatną, bo reszta jest opancerzona i wróg cię zaszlachtuje. Oczywiście, że większość gier robi to samo. Na przykład nekromofry w Dead Space miały na ciele wielkie żółte narośla. No ale właśnie w większości gier sam musisz się tego czułego punktu doszukać. Tutaj jest ci on podświetlony. Gdyby nie był, w życiu byś nie wiedział, że trzeba celować na przykład w rękę.

  6. @paintball_X serio, walka z 2 minuty obala to co mówisz. Na początku nic nie jest podświetlone, dopiero w pewnym momencie się podświetla i komentarz jest że gracz wybrał część ciała którą chce atakować.

  7. Serio czy tylko mi system walki w tej grze wygląda mega nudno i zdaje się być obowiązkiem, a nie przyjemnością? Wygląda tak samo od pierwszego trailera…

  8. @paintball_X – dokładnie tak jak korinogaro napisał. Podświetlenie prawdopodobnie ma pokazywać, w którą część ciała obecnie celujesz. Jeżeli w żadną, to nie ma podświetlenia.

  9. Wygląda tak samo jak kilka miesięcy temu na pierwszej prezentacji. Myślałem, że już coś pozmieniają, chociażby ten system walki… No i graficznie odstaje straaaasznie od innych produkcji.

  10. Czytając wasze komentarze czuje się jak jakiś odszczepieniec D: Bo mi się osobiście ten system walki podoba. Na kilometr śmierdzi Risen 1 i walką tym śmiesznym kijem z klasztoru 😛 Grafika niezła, mapki zrobione z głową, coś tam było chyba mówione o jakimś craftingu… wstępnie jestem na tak. Zobaczymy w jakim kierunku się to rozwinie 😀

  11. Zastanawia mnie tylko jeszcze czy walka „Pozioma” będzie uwzględniała ciosy tylko w prawą rękę przeciwnika czy też w lewą, a „pionowy” czy będzie jedynie atakiem od góry czy zamiatanie ich od dołu też będzie możliwe. Miejmy jeszcze nadzieję że po sukcesie Lords of the Fallen woda sodowa im do glowy nie uderzy i nie rzucą nam kosztów jak za CoDa czy BF’a D:

Dodaj komentarz