rek
rek

The Surge: Jeśli chcesz lepszy loot, to go sobie ze mnie wytnij [WIDEO]

The Surge: Jeśli chcesz lepszy loot, to go sobie ze mnie wytnij [WIDEO]
Nowa gra twórców Lords of the Fallen ma sprytny pomysł na manipulowanie dropami. By zdobyć konkretny przedmiot, trzeba będzie odrąbać konkretną kończynę wroga.

Pomysł jest prosty: albo gracz będzie celował w odsłonięte części ciała przeciwników i kończył walki błyskawicznie, albo podejmował ryzyko i atakował chronione ciężką zbroją kończynę aż do momentu, gdy ją odrąbie i zdobędzie lepszy loot. Premiera The Surge na PC, PS4 i XBO już 16 maja. Co sądzimy o grze, dowiecie się w CDA 06/2017, w którym znajdziecie beta-test.

rek

12 odpowiedzi do “The Surge: Jeśli chcesz lepszy loot, to go sobie ze mnie wytnij [WIDEO]”

  1. Toż to prawdziwa rewolucja! Jestem w szoku! To rozwiązanie odmieni świat gamemingu na zawsze… Od dziś by z pająka wypadł złoty miecz trzeba obciąć mu nogę…..

  2. W Metal Gear Rising cos takiego już było, trzeba było odcinać niektóre kończyny aby zyskać coś dodatkowego.

  3. fajność

  4. Nie wiem skąd ten sarkazm. Chyba ostatnią grą i to z zupełnie innego gatunku gdzie loot zgadzał się z wyposażeniem wroga to był Titan Quest. PS. Oczywiście nie liczę zbierania broni w strzelankach.

  5. Niby pomysł spoko, ale trochę to jednak nielogiczne. Skoro wróg jest i tak martwy, to co za problem zdjąć z niego to, co się chce?

  6. Pomysł spoko, tylko czy przy zdobywaniu hełmu nie łatwiej było by go zdjąć z głowy przytrzymywanej przez resztę ciała?

  7. I przypomniały mi się koszmary z Valkyrie Profile: Silmeria i próby odcięcia odpowiednich fragmentów przeciwników.

  8. Idiotyczne. Skoro przeciwnik nie żyje, to jaką różnicę sprawia to, że odrąbaliśmy mu podczas walki jakąś część ciała, czy nie?

  9. @Zdzichsiu, idiotyczne, w innych grach (poza nielicznymi wyjątkami) też nie można rozebrać pokonanego wroga do zera mimo że jest martwy!

  10. Nie lubię takich łażących transformersów. Przerost formy dlatego ja dziękuję za ten tytuł i go omijam

  11. @Zdzichsiu „albo gracz będzie celował w odsłonięte części ciała przeciwników i kończył walki błyskawicznie, albo podejmował ryzyko i atakował chronione ciężką zbroją kończynę aż do momentu, gdy ją odrąbie i zdobędzie lepszy loot”

  12. czyli coś jak w Valkyrie Profile 2: Silmeria z PS2, dlatego bylo cieżko o niektóre przedmioty

Dodaj komentarz