
The Surge: Dlaczego w ogóle warto zawracać sobie grą głowę? [WIDEO]
![The Surge: Dlaczego w ogóle warto zawracać sobie grą głowę? [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/86527fdd-4ca9-4ba7-a6fd-3bc0fa184c6c.jpeg)
Zakulisowy materiał poświęcono kilku ważkim kwestiom, w tym fabule (korporacja CREO ma pomysł, by pomóc środowisku z pomocą… khem… rakiet), protagoniście (nielicho zdezorientowanemu Warrenowi) oraz systemowi walki. Ten ostatni dzięki wielości broni i innych elementów wyposażenia ma nam pozwalać na dużą dowolność. Największym bajerem tytułu Deck13 wciąż wydaje się jednak już przedstawiana możliwość odrąbania przeciwnikowi kończyny i późniejszego wykorzystania pozyskanego w ten sposób fragmentu egzoszkieletu.
Na kanale PlayStation Access pojawił się natomiast dziesięciominutowy gameplay pod frapującym tytułem „Dark Souls spotyka Dystrykt 9”.
Premiera (na PC, PS4 i XBO) już 16 maja. Szczególnie zainteresowanych tematem odsyłam do świeżutkiego CDA 06/2017, w którym CormaC nie szczędzi grze Niemców komplementów w beta-teście. A także do CDA 07/2017, gdzie ten sam osobnik zrecenzuje nowe dzieło współtwórców Lords of the Fallen.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “The Surge: Dlaczego w ogóle warto zawracać sobie grą głowę? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Premiera za pasem, tw
No to kochani obstawiamy: 7/10 🙂
Od początku mnie to nie porywało i dalej tak jest. Strasznie toporne, jeszcze bardziej niż Soulsy. Jak on bierze te zamachy…
@paintball_X I tak jesteś hojny. 6.5/10 max.
@CzlowiekKukurydza, kurka, zapomniałem uprzedzić- miałem na myśli skalę CD-Action oraz brałem poprawkę na „ta gra za pół roku wyląduje u nas na kowerze, nie możemy jej zbyt nisko ocenić” 😀
Przy całej swojej aurze „taniości” Lords of the Fallen wspominam całkiem miło. Kupiłem grę w premierę za 80 zeta, więc nie oczekiwałem jakości 3A. Jeśli The Surge będzie nawet tylko trochę lepsze od LotF – biorę w ciemno.
W sumie faktycznie nie ma co się wyrywać do kupna.|Za jakiś czas będzie w Cda 🙂
A swoją drogą to tylko ja mam wrażenie, że wszystkie hack&slash i inne kosmiczne/futurystyczne RPG które rezygnują z broni palnej na rzecz walki w zwarciu są co najwyżej średnie? Space Hack, Space Siege, chociażby.