rek
rek

The Secret World wraca jako steamowy F2P [WIDEO]

The Secret World wraca jako steamowy F2P [WIDEO]
Funcom szykuje reboot swojego (bodaj) najbardziej niedocenianego tytułu.

The Secret World był dla Funcomu potężną finansową klapą. Po wydaniu gry i jej nieszczególnie ciepłym przyjęciu Norwegowie byli zmuszeni zmienić dotychczasowy model biznesowy i skupić się na mniejszych produkcjach, chociażby przeznaczonym na Facebooka Fashion Week Live oraz horrorze The Park. (Nie pomogło również utopienie w Lego Minifigures Onlline przeszło 1,6 mln dolarów). A choć ostatnimi czasy studio powróciło do łask dzięki wczesnodostępnemu survivalowi Conan Exiles (SteamSpy twierdzi, że rozeszło się ponad 500 tys. egzemplarzy), w pewnym momencie kondycja studia była na tyle kiepska, że zarząd myślał nad fuzją lub sprzedaniem firmy komuś większemu.

Developerzy mają pomysł, jak zagospodarować dawną markę. Już 26 czerwca zadebiutuje Secret World Legends, w materiałach prasowych określany jako reboot osadzonego w konwencji urban fantasy MMO. I faktycznie, lista zmian wydaje się pokaźna, od przebudowy systemu walki, ulepszonej oprawy graficznej, nowego prologu (ponoć przyjaźniejszego dla nowych graczy) po gmeraninę w części questów oraz systemie awansowania.

Więcej o nowym-starym tytule przeczytacie na jego steamowej karcie katalogowej lub w oficjalnej odezwie developerów

rek

7 odpowiedzi do “The Secret World wraca jako steamowy F2P [WIDEO]”

  1. ciekawe czy będzie na inne platformy.

  2. hexenisalive 10 maja 2017 o 09:05

    Jeśli walka nie będzie różniła się bardzo od poprzedniczki, to ja tego nie tknę nawet.

  3. Walka była największą bolączką oryginału, a szkoda bo questy dochodzeniowe były świetne. W sumie lore , dbałość o szczegóły i npc to było coś co wyróżniało tą grą na tle innych, podobnych tytułów. Mam nadzieję, że nie wprowadzą questmarków i nie ułatwią zadań w których faktycznie trzeba było ruszyć głową, albo poszperać w necie za rozwiązaniem.

  4. „Just as importantly, a dedicated relaunch gives us the opportunity to update the game in ways befitting a modern-day action RPG. This includes redesigning the combat system to make action feel more natural, making systems more intuitive to interact with, enhancing the game’s visuals, and improving the flow of quests overall, as well as the structure of the early game for new players.”mnie tam się dobrze gra:P aczkolwiek nie pamiętam już czy na początku miałem trudności z walką…

  5. @Krax – Walka nie jest trudna, jest irytująca i zajmuje zbyt wiele czasu. Głównym problemem są za bardzo nadmuchani przeciwnicy i zbyt małe nagrody za ich pokonanie. Sprowadza się to do tego, że lepiej jest unikać wrogów (co w MMO jest zawsze trudne) a na walkę decydować się tylko kiedy jest to absolutnie potrzebne.

  6. Ależ wy bredzicie. Jeśli cokolwiek naprawdę kulało, to optymalizacja. A walka była lepsza niż w WoW, porównywalna z Wildstarem, choć bardziej sztywna (bo też i starsza). A irytująca walka to była w GW2 na pvp albo w dungeonach. Czysty chaos. A granie guardianem czy mesmerem to było dopiero marnowanie czasu.|Naprawdę nieciekawie było tylko z AEGIS, niepotrzebnie wnerwiający system na początku, zmuszający do grindu na końcu, a w gruncie rzeczy na pewnym etapie po prostu nie robiący już żadnej różnicy.

  7. O, swego czasu byłem tym nawet zaintrygowany, więc teraz to będzie wstyd nie sprawdzić.

Dodaj komentarz