rek
rek
26.01.2021
6 Komentarze

The Medium: Tak przywita nas „polski Silent Hill” [WIDEO]

The Medium: Tak przywita nas „polski Silent Hill” [WIDEO]
Gdyby tylko te wymagania były nieco niższe...

Pojedynku o tytuł horroru roku z nowym Resident Evil gra Blooberów raczej nie wygra, ale na pewno nie podda się bez walki. Co prawda na razie The Medium straszy przede wszystkim wymaganiami sprzętowymi, ale o atmosferę w samej grze wcale się nie boimy – w końcu współpraca z Akirą Yamaoką (autorem muzyki do Silent Hillów) nie ma prawa się nie udać.

Po efektownym zwiastunie aktorskim i garści ciekawostek związanych z grą przyszła pora na pierwsze niekontrolowane gameplaye. Poniżej zobaczycie więc pierwsze kilkanaście minut produkcji:

Wszystko cudnie, szkoda tylko, że ktoś postanowił ustawić jasność na plus milion.

The Medium trafi na pecety i Xboksa Series X/S 28 stycznia. Od dnia premiery dostępne będzie również w Xbox Game Passie.

rek

6 odpowiedzi do “The Medium: Tak przywita nas „polski Silent Hill” [WIDEO]”

  1. Nie zagłębiałem się w temat tej gry, ale wydaje mi się, że duże wymagania są związane z dużym zapotrzebowaniem pamięci vram, by generować dwie szczegółowe lokacje jednocześnie.|Ale dlaczego takie wysokie dla CPU to już nie mam pomysłu. Może po prostu nie chciało im się robić testów na słabszych konfiguracjach.

  2. GandalfCzarny 26 stycznia 2021 o 12:30

    Jeśli o mnie chodzi, to Blooberom lepiej idzie robienie thrillerów aniżeli horrorów. No bo sorry, ale Layers of Fear wybiło się tylko dzięki temu, że świat jeszcze opłakiwał Silent Hills. Normalnie wszyscy by na niego machnęli ręką.

  3. Te ich gry byłyby lepsze gdyby nie nadużywanie nagłych, głośnych dźwięków, żeby gracza przestraszyć. Klimat w Layers of Fear był świetny, ale w pewnym momencie te hałasy zrobiły się nużące. Observera nawet nie przeszedłem do końca, bo mnie znudził.

  4. Takie luźne przemyślenie. Tekstury i modele, oświetlenie, efekty cząsteczkowe – to wszystko w obecnej generacji gier wygląda fenomenalnie. Dlaczego tylko postacie wciąż poruszają się jak marionetki? Mówcie co chcecie o Naughty Dog i TLOU2, ale pod tym względem naprawdę błyszczą. Inne studia zdają się zlewać temat. Tutaj też wygląda to… średnio.

  5. Dołączam do grk2- kinematyka na średnim poziomie, podobnie jak detekcja kolizji. Dodatkowo drobne babole w narracji np. bohaterka mówi „Jack waiting upstairs”, a następnie schodzi dwa piętra.

  6. @freynir Nie, bohaterka mówi „Jack’s waiting downstairs”

Dodaj komentarz