
The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Jak różnią się wersje Wii U i Switch? [WIDEO]
![The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Jak różnią się wersje Wii U i Switch? [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/b603f167-5ccc-4b8a-a6b6-abe6e34fb4d2.jpeg)
Oj, bardzo.
Oczywiście gra na Switchu prezentuje się dużo ładniej, co widać w każdym ujęciu na poniższym filmiku porównawczym. Linka wdzięczącego się na najnowszej konsoli Nintendo mogliście wczoraj podziwiać na 38 screenach.

Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Jak różnią się wersje Wii U i Switch? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Oj, bardzo.
Bo ja wiem, jak na moje oko, poza rozdzielczością tekstur i bardziej rozświetlonymi kolorami na Switchu, nie ma jakiejś drastycznej różnicy.
Po za nałożeniem żółto-niebieskiego filtru brak większych różnic…
Jakiś kolosalnych różnic nie ma ale widać że Switch ma miejscami bardziej wyraźna, chociaż w niektórych miejscach widać zdecydowanie więcej detali jak np 2:17.
@NieMy Detale, odleglosc rysowania i tekstury. Myslalem, ze wersja na Switcha jest przewalona gamma, ale przy U to pikus. To chyba Nintendo sposob na niemozliwe do udzwigniecia cieniowanie odleglych obiektow… Ogolem styl graficzny broni ta biede. Jednak moja najwieksza obawa co do gry jest wyglad i projekt swiata. Wydaje sie byc bardzo monotonny i niezachecajacy do zwiedzania. Panorama to skaly, model drzew i model krzewow. Nintendo to nie bogowie designu z Piranha Bytes, no ale slabo to wyglada…
Coś czuję, że wielu fanów będzie narzekać na tą część.
@SolInvictus Powiedziałbym, że właśnie odwrotnie, bo to designem Nintendo stoi, a nie pseudo-fotorealizmem. A inne obszary (pustynie, śnieżne pola, itp) w grze się znajdują, tylko nie są eksponowane na zwiastunach.
@_SetH_ |Zle mnie zrozumiales. Piszac „design” nie mialem na mysli stylu graficznego, a hmm gospodarke przestrzenna swiata gry. Piranie sa dla mnie mistrzami stawiania beczki i plotka tam gdzie trzeba. Tworza cholernie urokliwe miejscowki i swiaty, ktorych zwiedzanie jest niesamowicie przyjemne (szczyt tego to pierwszy Risen <3). Co do Zeldy... Wiem o innych "strefach klimatycznych". Chodzi mi o to, ze to co widac na gameplayach, wyglada jak niskich lotow, detali i zroznicowania swiat losowo wygenerowany.
Czego się czepiacie? To nie FF. Zelda zawsze była graficzną baśnią od nintendo. Porównanie do risena to jak porównanie króla Artura z 2004 do króla lwa. No, to co ma lepszą grafikę, król lew czy król Artur?
@kiogu1 Daj spokoj… Dopiero co to wyjasnilem. Styl graficzny moze byc : realistyczny, celshading, pixelart czy ta twoja ,,graficzna basn” z Zeldy. I napisalem, ze PODOBA mi sie STYL GRAFICZNY Zeldy. Design swiata – tu gorka, tam sciezka, tu drzewko, tam swiatynia. I DESIGN SWIATA wydaje sie w najnowszej Zeldzie byc SLABY. Patrzac na prezentowane w gameplayach panoramy, ich projekt nie zacheca mnie do zwiedzania. W Risenie STYL GRAFICZNY jest taki sobie, a DESIGN SWIATA doskonaly – zroznicowany i ciekawy.
Porównanie dwóch trailerów – świetna sposób na porównywanie grafiki – równie dobrze mogą to być wersje z tej samej konsoli ale zrobione na różnym etapie produkcji stąd różnice.
@SolInvictus Ale właśnie Nintendo ma świetnych projektantów poziomów/światów. Dla odmiany mnie jakoś projekt świata w Gothicach, czy Risenach nie urzekł wcale, więc to pewnie kwestia gustu i nie ma o co szat rozdzierać.
@_SetH_ Jasne, zwlaszcza, ze mowimy o rzeczy, ktora zdecydowanie jest kwestia gustu 😉 Co do projektu swiata nowej Zeldy mam nadzieje, ze moje obawy okaza sie niesluszne. Bo to pierwsza w kolejnosci gra, ktora przekonuje mnie do zakupu Switcha. A projekt swiatow z gier Piranii jest charakterystyczny. Sa to swiaty mocno skondensowane – atrakcji jest duzo i sa blisko siebie. Niektorzy preferuja realizm otwartych i duzych przestrzeni a’la Dziki Gon, ktory ja odbieram jako piekny, ale pustawy i nudny.