
The Last of Us: Multi oficjalnie na trailerze. Plus – polskie reklamy [WIDEO]
![The Last of Us: Multi oficjalnie na trailerze. Plus – polskie reklamy [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/50cacc84-7490-40d3-acf7-ddb4c5b8f83f.jpeg)
Po przeciekach przyszedł czas na coś oficjalnego. Sony nareszcie puściło parę z ust w związku z multiplayerem gry The Last of Us i opublikowało trailer trybu sieciowego. Potwierdza on to, o czym już wiedzieliśmy - gracze walczyć będą o zapasy z innymi użytkownikami, formować klany i stawiać czoła zainfekowanym w ciągu dwunastu wirtualnych dni. Na dokładkę - polskie spoty promujące grę.
Multi w The Last of Us:
Na deser – polskie wersje reklam, które emitowane będą w rodzimej telewizji i kinach:
#1:
#2:

Czytaj dalej
36 odpowiedzi do “The Last of Us: Multi oficjalnie na trailerze. Plus – polskie reklamy [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Po przeciekach przyszedł czas na coś oficjalnego. Sony nareszcie puściło parę z ust w związku z multiplayerem gry The Last of Us i opublikowało trailer trybu sieciowego. Potwierdza on to, o czym już wiedzieliśmy – gracze walczyć będą o zapasy z innymi użytkownikami, formować klany i stawiać czoła zainfekowanym w ciągu dwunastu wirtualnych dni.
I tego nie zobaczymy na PC 🙂
@MmikiM Nienawidzę gdy niektórzy ludzie tak jak ty jęczą: „DLACZEGO TEGO NIE MA NA PC’TA!!! CO MY TERAZ ZROBIMY??!!”
Z tego powodu jutro kupuje PS3 tylko dla tej gry 😉
Gra jest genialna, zbiera same 10/10 oceny. A multi zapowiada sie [beeep]
To multi to takie ubogie DayZ dla konsolowego plebsu.
@playstation to że zbiera 10/10 nie znaczy że jest genialna. Nie w dzisiejszych czasach, gdy 9/10 oznacza „it’s alright”. Chociaż z drugiej strony, jak Edge potrafi dać 10 to może i jest coś na rzeczy, w końcu oni nie rozdają 10 na prawo i lewo. To będzie ich szesnaste 10/10 od początku ich istnienia? Ale tez byli zdolni dać 10/10 skyward swordowi co każe mi wątpić nawet w nich.
Tak naprawdę nie ma teraz sensu aby patrzeć na oceny gier które wychodzą z pod skrzydeł dużych firm bo one mają na tyle kasy by móc nasmarować, naprawdę gra musi być kompletną beznadziejom żeby dostać ocenę -7-7+ a jak wiadomo według ocen taka gra jest dobra, 6 przeciętna, 5 średnia, 4 słaba itd Oceny są naprawdę zawyżane w wielu przypadkach, nie mówię że w tym przypadku tak jest, mówię tylko że nie ma co oceniać gry po ocenach gazet/stron które często dostają coś za daną recenzję.
NieMy zdaje sobie sprawe ze zyjemy w Polsce pod rządami Tuska i dla Ciebie smarowanie to normalność, ale uwierz w Japonii jest cywilizacja.
@tomecki Zeby sprowokowac, a potem czytac komenty spinaczy jak ty. A kompa mam slabego bo czekam na 880 gtx i nastepna generacje prockow amd. Kasa juz czeka odlozona 😉
@playstation |Prawda jest taka że duże korporacje mają na tyle hajsu żeby móc sobie podnieść ocenę o dwa może 3 oczka w górę, później ktoś kupuje grę i z góry widzi minusy o których żadna z recenzji nawet nie wspomniała. Gra dostaje według gazet 9 a według graczy nie należy jej się nawet 7, widzę jak na różnych stronach omija się różne minusy lub się je maskuje, złagadza się lub próbuje przekształcić w plus. To wszystko widać i każda korporacja smaruje nawet jak gra jest dobra tak zapobiegawczo.
Lepiej jest posmarować u niektórych stron bardziej wymagających i dostać same 9/10 i 10/10 niż nie posmarować i żeby gra się gorzej sprzedała. Recenzenci to jeden z jedynych sposobów na ocenę gry przed premierą bo tylko oni mają do niej dostęp i często tuszują lub omijają jakieś minusy i to mówię nie jako hejter korporacji bo wiadomo że oni chcą żeby gra się sprzedała jak najlepiej dla mnie kiedyś jak gra dostawała 10/10 to była genialna a teraz często jest to loteria bo można trafić tak naprawdę na 7-8/10
I tak jest w każdym innym przypadku, nie tylko z grami ale ze wszystkim co da się sprzedać, wprowadzanie ludzi w reklamach w błąd to norma. Recenzja jest jak reklama dla gry i widać że każda firma która ma wystarczająco pieniędzy tak postępuje. Może przesadziłem z tymi 10/10 że przy nich często się nam mydli oczy ale w przypadku 8-9/10 często tak jest że gra nie zasługuje na swoją ocenę, w przypadku 10/10 jest to o wiele rzadsze.
Ludzie co wy tak się uparliście z tym dawaniem w łapę , toż to zwykły „hajp” recenzentów. Sami nie mieliście takich sytuacji kiedy świeżo po ukończeniu jakiejś gry stwierdziliście że to „objawienie i nadejście mesjasza gamingu” ?.
Jak dla mnie multi interesująco się zapowiada, chociaż pewno poczekam aż gra nieco stanieje, bo SP jakoś mnie nie kręci (’grzybo ludzie’ i inne poczwary niestety nie mój gatunek historii).
A nie jest czasem też tak że recenzenci dają grze 7/10 a potem ty sobie siedzisz nad grą bo dali ja do CDA rok po premierze i myślisz „jakie 7 ? przeceiż klimat i grywalność zdecydowanie niwelują te małe niedoróbki”. I często tak jest że gra tak nas wciąga ze wybaczamy jej rozmaite drobiazgi (tak jak w serii Gothic np.)
Ech, dawanie w łapę 🙂 Współczuję smutnych żywotów wszystkim ludzikom, którzy cały czas – z zazdrości czy co? – wierzą w taką paplaninę. Typowo polskie w sumie „musiał dać/dostać w łapę”.
jakie w łape Panowie… Samo to że to gra jest NAJZDOLNIEJSZYCH Twórców na ziemi ND daje do myslenia z jaką produkcją mamy do czynienia…. gra dostaje same maksymalne noty bo na to zasługuje i tyle.
@FaktyPL|Najzdolniejsi to drogi kolegą są twórcy Metro LL i Dark Soul 🙂
@ FaktyPL – Naughty Dog najzdolniejsi 😛 , jeszcze im do tego brakuje. Może kiedyś zasłużą na to ale obecnie nie ma co ich porównywać do Blizzard, Nintendo, Rockstar, BioWare, Valve. Bo mało wnieśli w gruncie rzeczy w historię gier. Parę zręcznościówek i drugą część Uncharted która jest najlepszą grą akcji w jaką grałem ale to za mało by ich tak gloryfikować, chyba że nie zna się wyżej wymienionych twórców.
Kurcze kręciliby te filmiki w wyższej rozdziałce, bo nawet na 720p wszystko jest rozmazane. No chyba, że gra faktycznie ma takie tekstury LOL
Na trailerze multi wygląda niesamowicie. Czekam na gameplaye.
@Eskel047, kazubin Proponuje douczyć się i zobaczyć jak wygląda proces tworzenia gier. Pod tym względem naughty dog to klasa sama w sobie. Ci goście byli nawet w stanie posunąć się to takich rzeczy jak używanie własnych języków programowania. Już samo to jak rozwiązywali problemy z którymi napotykali się w czasie produkcji każe twierdzić że to szaleńcy. Co jak co, ale twierdzenie że ND nie są jednymi z najzdolniejszych w branży jest dla nich krzywdzące.
Jak na konsolową gierkę przystało, dynamika na poziomie kolejki w Tesco przed świętami.
@LukasAlexander zagraj w vanquisha a potem znajdź mi równie dynamicznego PCetowego TPSa. Powodzenia.
@Eskel047 Wszystkie gry Naughty Dog w jakiś sposób na nowo definiowały postrzeganie danego gatunku gier. Crash Bandicot na PSX, Jack i Daxter na PS2 i Uncharted na PS3. Każda kolejna część była lepsza od poprzedniej, bardziej spektakularna i za każdym razem poprawiając definicję – „w poprzedniej odsłonie osiągnęliśmy maksimum mocy konsoli” 🙂 Biovare: Rpgi raz lepsze raz gorsze, Valve: Portal i Half Life, Rockstar to nie jedne studio a kilka na różnych kontynentach. Nintendo: firma i wydawca a nie studio.
@Eskel047 Blizzard to Diablo, Starcraft i Warcraft. Warcraft to onlienowy sukces. Nowe DIII i SII jadą na sukcesie poprzednich części i nijak nie mają się do jakości swoich pierwowzorów. Także ja nie porównuję wielkości studia, jego budżetu, reklamy,ile kasy zarobił, i jak przez cały okres jedzie na sukcesie poprzedniej części tylko jakość produktu końcowego, nowych marek do możliwości platformy. A potwierdzą to noty wystawione TLOU a nie moje widzi mi się na podstawie filmików z Youtube.
@QuadDamage, tu nie chodzi o to, że gra jest zbyt wolna a o ograniczenia wynikające z gry padem. Widziałeś jak gość strzelał za plecami pana wbiegającego na schody? Niby chce go ustrzelić, a pociski lecą 2 metry za plecami celu. To samo z rzucaniem granatami itd. Wszystko niezdarnie, wolno, konsolowo.
@Quaddamage Ta dynamika wynika z ilosci wrogow i wybuchow na ekranie a nie z gameplay’u.
P.S fajny wallhack na koncu…
@LukasAlexander to już zależy bardziej od gościa który gra a nie samej precyzji pada.|@PEEPer proponuje nie wypowiadać się na temat gier w które nie grałeś. A to wyraźnie widać jeżeli twierdzisz takie bzdury.
LukasAlexander- QuadDamage dobrze prawi jeżeli ustawisz pada na mała czułość to tak jest,a dla bardziej wprawnych możesz czułość ustawić na max i wtedy masz dynamiczny gameplay! i tego typu gry TPP na PC tak samo sie gra jak i na konsoli kolego bo na klawiaturze tylko dynamiczniej można grać w FPP.. PEEPer- widać nie grałeś w Vanquisha tam gameplay jest dynamiczny bo musisz być skupiony na tym co sie dzieje na ekrenia i mieć DYNAMICZNĄ reakcje..
Na klawiaturze możesz grać dynamiczniej we wszystko oprócz bijatyk i samochodówek.
LukasAlexander- niby jak jak trzymając pada i perfekcyjnie znając jego układ przycisków gra sie wręcz intuicyjnie i przyjemniej z maxmalną szybkością.a na klawiaturze ani jej nie wezmiesz w ręke ani poprostu nie czujesz „ciężar” danej postaci.. tak jak by sie grało w gre tak o klikając w klawiaturke
Załóż sobie jeszcze hełm i plecak. Wtedy będzie jeszcze bardziej „VIVID”.
@Lukas, kwestia przyzwyczajenia, po pół roku gry na padzie gra mi sie nie gorzej niż na klawie.