
The Last of Us: Bohaterowie, zarażeni, świat – twórcy o grze [WIDEO]
![The Last of Us: Bohaterowie, zarażeni, świat – twórcy o grze [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/d28ce49e-7662-4b3b-b643-f797d35b7dc0.jpeg)
Oficjalny blog PlayStation opublikował nowy materiał związany z grą The Last of Us. A na nim twórcy opowiadają o różnych elementach produkcji - w tym bohaterach, zarażonych i postapokaliptycznym świecie, do którego trafimy w czasie zabawy.
Twórcy o The Last of Us:

Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “The Last of Us: Bohaterowie, zarażeni, świat – twórcy o grze [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Oficjalny blog PlayStation opublikował nowy materiał związany z grą The Last of Us. A na nim twórcy opowiadają o różnych elementach produkcji – w tym bohaterach, zarażonych i postapokaliptycznym świecie, do którego trafimy w czasie zabawy.
Ale.. Ale przecież 30 klatek i brak FHD !!!
Pal sześć 720p i 30 FPS (zwłaszcza, że stabilne 30, a nie karuzela od 20 do 60), gorzej, że AA wciąż jest takie cienkie.|A to wszystko i tak nie ma znaczenia, bo gameplay przyćmiewa wszystkie aspekty techniczne 🙂
Ktoś mi wytłumaczy dlaczego „clickersi”, którzy używają echolokacji mieliby nie widzieć gracza, który nie robi żadnego hałasu? Bo to jest trochę bez sensu moim zdaniem. Echolokacja u delfina potrafi wykryć małe, szybko poruszające się rybki, a co dopiero obiekt wielkości człowieka. Miałoby to sens gdyby „clickresi” byli po prostu ślepi i tyle, bez żadnej echolokacji. No chyba, że ja tu czegoś nie rozumiem.
@Dabrus – Może ich echolokacja nie jest na tyle dobra, by odróżnić przedmioty poruszające się od nieruchomych? Tylko pozwala omijać przeszkody, nic więcej.|Albo mózgi mają na tyle zdegenerowane, że nie kojarzą ruchu z ofiarą, tylko dźwięk?|Może być sto wyjaśnień, taka dziura jest względnie prosta do załatania.